hmm, ik hoop juiste dat ing snel spinter short 250 uitbrengt, dan wissel ik mijn 260's in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef pberends het volgende:
Ik heb 40 longs gekocht op AEX -2,2%. Heb er weinig vertrouwen in, maar een Obama-rally zou me enerzijds niets verbazen later vandaag.
LOLquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef M.Melandri het volgende:
Denk dat tom muller alles bestens de deur uit gooide
beetje laat , zal het wel tijd zijn om weer in te stappenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
Tom Muller is gedraaid:''ING verkopen en je cash lekker laten liggen''
Sterke rally's in financials zou me niets verbazen. Maar ik zou me vingers er niet aan branden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef henkway het volgende:
[..]
beetje laat , zal het wel tijd zijn om weer in te stappen
De Nederlandse staat is too small to prevent ING from failingquote:
Era of Obama: S&P -3%quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou Obama wordt niet erg vrolijk onthaald op Wall Street.
Grootste font size op MarketWatch ooit: http://www.marketwatch.com/
ik niet heb er nog 75 met momenteel -7%quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef M.Melandri het volgende:
ASML shorts ook wat te vroeg de deur uit gedaan
Heb je gezien toen hij de eed moest afleggen en hij dat bijna verklootte?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou Obama wordt niet erg vrolijk onthaald op Wall Street.
Grootste font size op MarketWatch ooit: http://www.marketwatch.com/
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Heb je gezien toen hij de eed moest afleggen en hij dat bijna verklootte?
Meteen steeg de beurs een beetje, kennelijk in de hoop dat hij toch maar geen president ging worden.
Toch zijn er aandelen verhandeld. Welke mafkees koopt deze aandelen in Godsnaam?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef SeLang het volgende:
Die Britse banken zijn vandaag gewoon alweer door het putje gegaan
RBS -11,21%
Barclays -17,16%
Lloyds TSB -31,08%
Mensen die short zaten nemen hun winst want ze gaan op vakantie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch zijn er aandelen verhandeld. Welke mafkees koopt deze aandelen in Godsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |