SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee.quote:
Dit moeten we idd wel winnen! het begint om 20:45quote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nee.
moeten we wel winnen dit ja.
Alleen Knopper in dit rijtje is echt belangrijk. Kum kan vervangen worden door Dereijck (zou normaal ook wel gebeurd zijn) en Cornelisse heeft al meerdere wedstrijden niet meegespeeld (door blessures dacht ik).quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
ADO morgen zonder Knopper, Cornelisse en Kum.
Hmmm reden?quote:
Bekerduel ADO-FC Twente afgelastquote:
Lekker voor julliequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:09 schreef Robinhoo het volgende:
Onze supporters waren 10 km van het stadion
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker voor jullie![]()
4 uurtjes in de bus
Held!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker voor jullie![]()
4 uurtjes in de bus
Dan ben je binnen een half uur klaar. Ook als het hard regentquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
zondag inderdaad wat minder uurtjes in de bus
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker voor jullie![]()
4 uurtjes in de bus
Weer "eventjes" onderwegquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
![]()
Sukkel
Volgende week woensdag inhalen hoor ik net.
Detail.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zou op RTL zijn, wat heeft SBS er mee te maken?
gewoon loting vanavond dus volgens knvb.quote:Het KNVB bekerduel tussen ADO Den Haag en FC Twente is afgelast. De wedstrijd zou donderdagavond worden gespeeld.
De omstandigheden in de Residentie zijn niet voldoende om te kunnen spelen. ADO Den Haag-FC Twente is het laatste KNVB bekerduel in de achtste finale dat nog moet worden gespeeld.
Het is nog niet bekend wanneer de ontmoeting wordt ingehaald. De loting voor de kwartfinale heeft wel gewoon donderdagavond plaats.
En waar te volgen dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gewoon loting vanavond dus volgens knvb.
bron
is nog een oud nieuwsbericht..quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gewoon loting vanavond dus volgens knvb.
bron
sbs6quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waar te volgen dan?
Loting is gewoon de 28e, dwaas.
volgens knvb zeg ik toch ook, dwaasquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waar te volgen dan?
Loting is gewoon de 28e, dwaas.
prachtig toch.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:47 schreef Blawh het volgende:
Jammer aan de ene kant, hebben ze zondag niet een wedstrijd in de benen. Aan de andere kant wel prachtig natuurlijk, zal zondag wel weer een laf spreekkoor over komen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef Espabilado het volgende:
Ik zappen, heuj waar is hetloopt Idols nu uit ten koste van voetbal oid??
Maar afgelast dus... lekker op tijd idd
Tja, regen he....quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef Rots het volgende:
[..]Idd, er waren echt al verschrikkelijk veel mensen, binnen in het stadion ook. Wist niet dat ze zo'n kutveld hadden bij ADO.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, regen he....
Lang leve kunstgras
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, regen he....
Lang leve kunstgras
Vroeg schopje.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:09 schreef Dos37 het volgende:
RTL Voetbal: KNVB Beker ADO Den Haag - FC Twente
28-01 om 20:30, RTL 7
wel weer live natuurlijk come on Twente
Haha Knopper is belangrijk voor het team, één van de betere spelers bij ADO hoor. Aan het begin van het seizoen ook veel aant scoren geweest, nu iets minder, maar nog steeds veel assists.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef TimDeVries het volgende:
Overmorgen nog maar een keer die helse fietstocht naar het stadion ondernemen.. Ik heb er zin in. Knopper vind ik dus eigenlijk het minst belangrijk van het rijtje Kum, Knopper, Cornelisse trouwens. Die Knopper bakt er zo weinig van.. Loopt altijd te draven en stapelt fout op fout.
Het gaat vriezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Reddiablo het volgende:
Droog, en het zonnetje breekt zojuist door.
Vanavond misschien - maar kijk eens naar buiten man - het lijkt wel zomerquote:
Haha ja die had ik ook al gevonden, maargoed alsnog bedankt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:32 schreef Dos37 het volgende:
http://adodenhaag.nl/adod(...)olgendthuisduel.pshe
Zeker! Ik mis het Zuiderpark. Ik ging standaard altijd naar iedere wedstrijd toen ze daar speelde. Nu zit ik zo klote met vervoer, is onmogelijk geworden om in het forepark te komen voor mijquote:
OV is gratis he, met een kaartje (seizoenskaart) -- dus ik weet niet waar je woont..quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker! Ik mis het Zuiderpark. Ik ging standaard altijd naar iedere wedstrijd toen ze daar speelde. Nu zit ik zo klote met vervoer, is onmogelijk geworden om in het forepark te komen voor mij.
Aardig ver van het desbetreffende ov lijntje af om het zo maar even te zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
OV is gratis he, met een kaartje (seizoenskaart) -- dus ik weet niet waar je woont..
Behalve op sommige plekken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Zei humberto niet dat het veld er als een biljartlaken bij lag?
Twents kwartiertjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stelletje jankeballen zijn het die Twentenaren.
net als Kahya, maar ja... iedereen gaat mekkeren - doe ik het terugquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Pietmans het volgende:
Wacht eerst de herhaling af dan.. Dit was er 1 op de bal, waarna hij de speler raakt. Terechte vrije trap, verder niets.
Hmm.. ik vond die van Kahya echt gemikt. maargoed, ik kijk ook door een rode brilquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
net als Kahya, maar ja... iedereen gaat mekkeren - doe ik het terug
Was een overtreding van een lompe waardeloze voetballer, niks meer niks minderquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Pietmans het volgende:
[..]
Hmm.. ik vond die van Kahya echt gemikt. maargoed, ik kijk ook door een rode bril
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kufo aangepakt zoals het hoort
My badquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat Bayern ook al snel op een 0-2 voorsprong stond en het uiteindelijk 1-5 werd.
Hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Waar is haags_kwartiertje nou weer dan?
Leo Driessen had het over een afspraak tussen de keepers dat Waterman de beker mocht keepen en die ander de competitie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ado neemt het bekertoernooi niet serieus als ze niet met hun 1e doelman starten. Maar wat moet Boy hier aan doen.
Het is eigenlijk triest voor die jongen hij is al afgezakt via AZ en SC Heerenveen en nu wou Sparta hem hebben maar dat ging niet door omdat hij dit seizoen al 2 clubs heeft gehad nu mag die weer een keer keepen binnen een half uur meteen al 3 goals om de oren en mag weer een half jaar gaan bankzitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ado neemt het bekertoernooi niet serieus als ze niet met hun 1e doelman starten. Maar wat moet Boy hier aan doen.
Toch kan hij weinig aan die goals doen, die derde had 'ie misschien kunnen hebben - maar dan heb je geluk mee. Gewoon goed afgerond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk triest voor die jongen hij is al afgezakt via AZ en SC Heerenveen en nu wou Sparta hem hebben maar dat ging niet door omdat hij dit seizoen al 2 clubs heeft gehad nu mag die weer een keer keepen binnen een half uur meteen al 3 goals om de oren en mag weer een half jaar gaan bankzitten.
Nog 9 (competitie dan he)quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef DirkZz het volgende:
Hoeveel goals nog tot Kufo Clubtopscoorder alle tijden is? niet al te veel meer dat wet ik wal.
Wat een wedstrijd was dat.... was erbij, niet normaal..... Ge-wel-dig! Die sfeer!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:17 schreef JAM het volgende:
Laat ik hopen op dit soort taferelen:
12 september 2004 2004: Zuiderpark, Den Haag.
Toeschouwers: 8.478.
Scheidsrechter: Ben Haverkort.
Scoreverloop:
7. W. Sonck 0-1 (assist S. Pienaar)
14. S. Pienaar 0-2 (assist N. de Jong)
31. N. Boukhari 0-3
44. C. van der Gun 1-3
68. G. den Ouden 2-3 (strafschop)
83. R. Stroeve 3-3 (assist S. Polak)
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:24 schreef Reddiablo het volgende:
raakte 'ie hem eigenlijk wel????
Gewoon enorm hard terug schoppenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef DirkZz het volgende:
Kut ado, voetballen kunnen ze niet, dus dan maar gemeen trappen.
Ochnee, moet een grunninger zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef Prosac het volgende:
Wat een wedstrijd. Gaaaaaap
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Sieps het volgende:
Wat heb je aan Elia als je Denneboom in je ploeg hebt
Denneboom
Zal je zien dat ADO er zaterdag wel ineens weer staat. Beetje 200% geven als Groningen langs komt, kut-provincieclubjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef venomsnake het volgende:
Die waterman liep ook wel erg traag weer terug. Deed ook helemaal geen poging om er nog wat aan te doen.
Meestal geeft den haag meer om de competitie dan de beker ja, dat klopt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zal je zien dat ADO er zaterdag wel ineens weer staat. Beetje 200% geven als Groningen langs komt, kut-provincieclubjes.
Laat ze toch, ze hebben helemaal niets helemaal niets helemaal niets.............quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee mogen hier ook supporters komen van clubs die al uitgeschakeld zijn?
Ow dan ga ik er wel weer vandoor....quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee mogen hier ook supporters komen van clubs die al uitgeschakeld zijn?
hahahahahaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zal je zien dat ADO er zaterdag wel ineens weer staat. Beetje 200% geven als Groningen langs komt, kut-provincieclubjes.
2-5 ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh god, hij is er weer.....quote:
Hey, weet je wie er gewisseld wordt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Saekerhett het volgende:
Had iemand al gezegd dat Waterman gewisseld is?
Wat, Zwinkels is bij ons mateloos populair....quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:02 schreef Pietmans het volgende:
dat gejuich dan ook van het publiek, als Zwinkels een bal raakt :/
Heeft ons heel veel punten opgeleverd al, een van de weinige spelers die echt iedere wedstrijd goed speelt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef Shivo het volgende:
Zwinkels lijkt me toch ook niet echt een verbetering.
Dat zie je verkeerd. Waterman heeft zelf om een wissel gevraagdquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:05 schreef xJapser het volgende:
Wat een misselijkmakende laagste van het laagste soort man is die Wetzel zeg. Iemand compleet de vernieling inhelpen...ook al is het Waterman....is not done.
Hoezo? Hij kan toch zelf ook een wissel hebben gevraagd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:05 schreef xJapser het volgende:
Wat een misselijkmakende laagste van het laagste soort man is die Wetzel zeg. Iemand compleet de vernieling inhelpen...ook al is het Waterman....is not done.
Ik denk dat Boy zelf niet verder wilde...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:05 schreef xJapser het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef xJapser het volgende:
Wat? Vragen om een wissel? Wat een misselijkmakende laagste van het laagste soort man is die Waterman zeg...![]()
Ben blij dat je al m'n posts leest....quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Was niet alleen de schuld van waterman, die hele verdediging werd weggetikt.
noou... Perez en N'K**o eraf -- nu gaat FCDH toeslaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ben blij dat je al m'n posts leest....
Ik denk dat je het anders bedoelt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef DirkZz het volgende:
NKufo en janssen eruit, jansen en Hersi erin.
Ligt meer aan de kwaliteiten van de tegenstander, of het ontbreken daarvan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef Shivo het volgende:
Denneboom speelt goed. Gebeurt ook niet altijd.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef DirkZz het volgende:
Wat een kut speler die rakjovic, laat hem opbokken naar engeland.
Dat is wat overdreven maar ik zie Douglas ook wel graag terugkeren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef DirkZz het volgende:
Tegen Heerenveen vond ik het wel swingendquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef SCH het volgende:
Wat een kutwedstrijd, dat Twente is zo'n retesaaie ploeg
Eerst zijn jullie blij dat hij eindelijk mag spelen, en nu is het nog niet goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef DirkZz het volgende:
Nee precies, niets vergeleken met Volendam in de beker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef SCH het volgende:
Wat een kutwedstrijd, dat Twente is zo'n retesaaie ploeg
Was even pissig.. Hij doet het wel aardig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Eerst zijn jullie blij dat hij eindelijk mag spelen, en nu is het nog niet goed
Was ook saai, ze staan altijd binnen no time dik voor, weg spanning.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen vond ik het wel swingend.
Shit, heb ik jullie er toch weer aan herinnerd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nee precies, niets vergeleken met Volendam in de beker.
Ik snapte hem ook al nietquote:
Toch gratis bier vanavond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
haha geweldig dat publiek. Ik mis het zo :$.
Gewoon door feesten, kan hun het verotten
Komt de sfeer ten goedequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef Pietmans het volgende:
Hoogstaand geblaat vanavond, van die tribunes..
eigen verzoek van waterman, hij wil toch wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef SCH het volgende:
Waarom is Waterman gewisseld, hij kon toch nietzoveel doen aan die 4e goal?
Laffe actie van Wetzel maar dat is sowieso een tokkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |