Wat, Zwinkels is bij ons mateloos populair....quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:02 schreef Pietmans het volgende:
dat gejuich dan ook van het publiek, als Zwinkels een bal raakt :/
Heeft ons heel veel punten opgeleverd al, een van de weinige spelers die echt iedere wedstrijd goed speelt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef Shivo het volgende:
Zwinkels lijkt me toch ook niet echt een verbetering.
Dat zie je verkeerd. Waterman heeft zelf om een wissel gevraagdquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:05 schreef xJapser het volgende:
Wat een misselijkmakende laagste van het laagste soort man is die Wetzel zeg. Iemand compleet de vernieling inhelpen...ook al is het Waterman....is not done.
Hoezo? Hij kan toch zelf ook een wissel hebben gevraagd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:05 schreef xJapser het volgende:
Wat een misselijkmakende laagste van het laagste soort man is die Wetzel zeg. Iemand compleet de vernieling inhelpen...ook al is het Waterman....is not done.
Ik denk dat Boy zelf niet verder wilde...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:05 schreef xJapser het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef xJapser het volgende:
Wat? Vragen om een wissel? Wat een misselijkmakende laagste van het laagste soort man is die Waterman zeg...![]()
Ben blij dat je al m'n posts leest....quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Was niet alleen de schuld van waterman, die hele verdediging werd weggetikt.
noou... Perez en N'K**o eraf -- nu gaat FCDH toeslaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ben blij dat je al m'n posts leest....
Ik denk dat je het anders bedoelt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef DirkZz het volgende:
NKufo en janssen eruit, jansen en Hersi erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |