quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker voor jullie![]()
4 uurtjes in de bus
Weer "eventjes" onderwegquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
![]()
Sukkel
Volgende week woensdag inhalen hoor ik net.
Detail.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zou op RTL zijn, wat heeft SBS er mee te maken?
gewoon loting vanavond dus volgens knvb.quote:Het KNVB bekerduel tussen ADO Den Haag en FC Twente is afgelast. De wedstrijd zou donderdagavond worden gespeeld.
De omstandigheden in de Residentie zijn niet voldoende om te kunnen spelen. ADO Den Haag-FC Twente is het laatste KNVB bekerduel in de achtste finale dat nog moet worden gespeeld.
Het is nog niet bekend wanneer de ontmoeting wordt ingehaald. De loting voor de kwartfinale heeft wel gewoon donderdagavond plaats.
En waar te volgen dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gewoon loting vanavond dus volgens knvb.
bron
is nog een oud nieuwsbericht..quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gewoon loting vanavond dus volgens knvb.
bron
sbs6quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waar te volgen dan?
Loting is gewoon de 28e, dwaas.
volgens knvb zeg ik toch ook, dwaasquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waar te volgen dan?
Loting is gewoon de 28e, dwaas.
prachtig toch.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:47 schreef Blawh het volgende:
Jammer aan de ene kant, hebben ze zondag niet een wedstrijd in de benen. Aan de andere kant wel prachtig natuurlijk, zal zondag wel weer een laf spreekkoor over komen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef Espabilado het volgende:
Ik zappen, heuj waar is hetloopt Idols nu uit ten koste van voetbal oid??
Maar afgelast dus... lekker op tijd idd
Tja, regen he....quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef Rots het volgende:
[..]Idd, er waren echt al verschrikkelijk veel mensen, binnen in het stadion ook. Wist niet dat ze zo'n kutveld hadden bij ADO.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, regen he....
Lang leve kunstgras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |