Toch kan hij weinig aan die goals doen, die derde had 'ie misschien kunnen hebben - maar dan heb je geluk mee. Gewoon goed afgerond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk triest voor die jongen hij is al afgezakt via AZ en SC Heerenveen en nu wou Sparta hem hebben maar dat ging niet door omdat hij dit seizoen al 2 clubs heeft gehad nu mag die weer een keer keepen binnen een half uur meteen al 3 goals om de oren en mag weer een half jaar gaan bankzitten.
Nog 9 (competitie dan he)quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef DirkZz het volgende:
Hoeveel goals nog tot Kufo Clubtopscoorder alle tijden is? niet al te veel meer dat wet ik wal.
Wat een wedstrijd was dat.... was erbij, niet normaal..... Ge-wel-dig! Die sfeer!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:17 schreef JAM het volgende:
Laat ik hopen op dit soort taferelen:
12 september 2004 2004: Zuiderpark, Den Haag.
Toeschouwers: 8.478.
Scheidsrechter: Ben Haverkort.
Scoreverloop:
7. W. Sonck 0-1 (assist S. Pienaar)
14. S. Pienaar 0-2 (assist N. de Jong)
31. N. Boukhari 0-3
44. C. van der Gun 1-3
68. G. den Ouden 2-3 (strafschop)
83. R. Stroeve 3-3 (assist S. Polak)
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:24 schreef Reddiablo het volgende:
raakte 'ie hem eigenlijk wel????
Gewoon enorm hard terug schoppenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef DirkZz het volgende:
Kut ado, voetballen kunnen ze niet, dus dan maar gemeen trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |