quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, regen he....
Lang leve kunstgras
Vroeg schopje.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:09 schreef Dos37 het volgende:
RTL Voetbal: KNVB Beker ADO Den Haag - FC Twente
28-01 om 20:30, RTL 7
wel weer live natuurlijk come on Twente
Haha Knopper is belangrijk voor het team, één van de betere spelers bij ADO hoor. Aan het begin van het seizoen ook veel aant scoren geweest, nu iets minder, maar nog steeds veel assists.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef TimDeVries het volgende:
Overmorgen nog maar een keer die helse fietstocht naar het stadion ondernemen.. Ik heb er zin in. Knopper vind ik dus eigenlijk het minst belangrijk van het rijtje Kum, Knopper, Cornelisse trouwens. Die Knopper bakt er zo weinig van.. Loopt altijd te draven en stapelt fout op fout.
Het gaat vriezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef Reddiablo het volgende:
Droog, en het zonnetje breekt zojuist door.
Vanavond misschien - maar kijk eens naar buiten man - het lijkt wel zomerquote:
Haha ja die had ik ook al gevonden, maargoed alsnog bedankt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:32 schreef Dos37 het volgende:
http://adodenhaag.nl/adod(...)olgendthuisduel.pshe
Zeker! Ik mis het Zuiderpark. Ik ging standaard altijd naar iedere wedstrijd toen ze daar speelde. Nu zit ik zo klote met vervoer, is onmogelijk geworden om in het forepark te komen voor mijquote:
OV is gratis he, met een kaartje (seizoenskaart) -- dus ik weet niet waar je woont..quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker! Ik mis het Zuiderpark. Ik ging standaard altijd naar iedere wedstrijd toen ze daar speelde. Nu zit ik zo klote met vervoer, is onmogelijk geworden om in het forepark te komen voor mij.
Aardig ver van het desbetreffende ov lijntje af om het zo maar even te zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
OV is gratis he, met een kaartje (seizoenskaart) -- dus ik weet niet waar je woont..
Behalve op sommige plekken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
Zei humberto niet dat het veld er als een biljartlaken bij lag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |