Twents kwartiertjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stelletje jankeballen zijn het die Twentenaren.
net als Kahya, maar ja... iedereen gaat mekkeren - doe ik het terugquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Pietmans het volgende:
Wacht eerst de herhaling af dan.. Dit was er 1 op de bal, waarna hij de speler raakt. Terechte vrije trap, verder niets.
Hmm.. ik vond die van Kahya echt gemikt. maargoed, ik kijk ook door een rode brilquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
net als Kahya, maar ja... iedereen gaat mekkeren - doe ik het terug
Was een overtreding van een lompe waardeloze voetballer, niks meer niks minderquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Pietmans het volgende:
[..]
Hmm.. ik vond die van Kahya echt gemikt. maargoed, ik kijk ook door een rode bril
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kufo aangepakt zoals het hoort
My badquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat Bayern ook al snel op een 0-2 voorsprong stond en het uiteindelijk 1-5 werd.
Hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Waar is haags_kwartiertje nou weer dan?
Leo Driessen had het over een afspraak tussen de keepers dat Waterman de beker mocht keepen en die ander de competitie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ado neemt het bekertoernooi niet serieus als ze niet met hun 1e doelman starten. Maar wat moet Boy hier aan doen.
Het is eigenlijk triest voor die jongen hij is al afgezakt via AZ en SC Heerenveen en nu wou Sparta hem hebben maar dat ging niet door omdat hij dit seizoen al 2 clubs heeft gehad nu mag die weer een keer keepen binnen een half uur meteen al 3 goals om de oren en mag weer een half jaar gaan bankzitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ado neemt het bekertoernooi niet serieus als ze niet met hun 1e doelman starten. Maar wat moet Boy hier aan doen.
Toch kan hij weinig aan die goals doen, die derde had 'ie misschien kunnen hebben - maar dan heb je geluk mee. Gewoon goed afgerond.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk triest voor die jongen hij is al afgezakt via AZ en SC Heerenveen en nu wou Sparta hem hebben maar dat ging niet door omdat hij dit seizoen al 2 clubs heeft gehad nu mag die weer een keer keepen binnen een half uur meteen al 3 goals om de oren en mag weer een half jaar gaan bankzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |