Vaak genoeg, maar ik blijf ze graag zien.. Vooral de touring.quote:
Geen idee hoe ik hier foto's moet plaatsenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Vaak genoeg, maar ik blijf ze graag zien.. Vooral de touring.![]()
En ben wel benieuwd naar welk interieur, welke velgen, een evt. M-pakket.. Dus.
Draagarmrubbers voor. Verder had mijn 320D (136pk) alleen default onderhoud nodig, totdat de dieselpomp stuk ging bij 200k km. Echter werd deze onder garantie vervangen. Verder uitermate plezierige auto.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef Athmozz het volgende:
Bepaalde punten waar ik goed op moet letten bij aanschaf?
draagarmrubbers zat inderdaad een héél klein beetje speling op, en zijn ondertussen al vervangen, samen met de draagarmen en alles wat errond zit. Aangezien ik de auto eigenlijk al gekocht had heeft m'n garagist het zo geregeld dat hij de auto geen volledige interieurcleaning gegeven heeft, maar wel gratis al die dingen vervangen, wat op zich nog een mooie ruil isquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Draagarmrubbers voor. Verder had mijn 320D (136pk) alleen default onderhoud nodig, totdat de dieselpomp stuk ging bij 200k km. Echter werd deze onder garantie vervangen. Verder uitermate plezierige auto.
De ruiten zijn allemaal hetzelfde. De achterramen lijken idd donker op de foto.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef DoimeN het volgende:
Ziet er goed uit, lekker standaard.
Maar verschillen de ruiten nou? Doe aub geen geblindeerde ramen achter. Maar gewoon allemaal helder.
Precies.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef DoimeN het volgende:
Ja vind ik ook, het was ook niet sarcastisch bedoeld hoor. Ik vind ze standaard het mooist. Er rijden al genoeg ver-mohamedde 5-serie's rond.
2 liter 6 in lijn 24 kleppen Vanos.quote:
Hoeft toch niet perse net en origineel te zijn denk ik.. is een opknapper?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef mighty_myte het volgende:
Een nette originele 325i lijkt me lastig te vinden.
Proficiat met je 5-serie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef mighty_myte het volgende:
Een nette originele 325i lijkt me lastig te vinden.
Dankje! Heeft even geduurd, maar hij is er.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef Kogando het volgende:
[..]
Proficiat met je 5-serie.
Ik ga maandag voor een E30 325i naar duitsland, denk dat ik blij mag zijn als ik voor 5000 euro klaar ben. Die dingen worden erg schaars.
baur ziet er niet uit als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:46 schreef Athmozz het volgende:
ik heb t voordeel dat de garage waar ik mijn andere BMW's tot nu toe gekocht heb zelf geregeld duitse wagens invoert, en dat hij me wil helpen voor de volledige invoer en degelijke te regelen, en dat ik dan eventueel mijn onderdelen ook via hem kan krijgen (hij kent veel meer mensen in dat milieu dan ik). Hoeveel hij zou rekenen voor importeren af te handelen weet ik niet, maar gezien de andere die ik bij hem gekocht heb ga ik uit dat hij heel de boel wel afhandelt voor 500à1000¤; inclusief transport van Duitsland tot in de garage, inschrijving in belgie, keuring in belgie... Best nog een schappelijke prijs als je rekent wat een 325i alleen al verzuipt op 1000km snelweg. 't gaat er hem alleen niet bij helpen dat ik een cabrio wil met handbak, want je ziet vrij veel 325i cabrio's met automaat (of de BAUR versies)
Baur is lelijk idd, sta er van te kijken dat er daar zoveel van zijn. Maar een goeie 325i cabrio moet wel te vinden zijn, daar staan er meer van te koop in goede staat dan de 2-deurs sedan.quote:
Aparte carrosseriebouwer die zelf een soort cabrio maakte, hardtop/targa idee.. en lelijk dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef mighty_myte het volgende:
wat is baur? ik zie dat wel meer staan maar het zegt me niks.
Jezus, wat bezielde ze om zoiets doms te maken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:36 schreef Kogando het volgende:
[..]
Aparte carrosseriebouwer die zelf een soort cabrio maakte, hardtop/targa idee.. en lelijk dus.
[ afbeelding ]
IMO wel een vooruitgang ten opzichte van je SLK..quote:Op maandag 1 juni 2009 23:58 schreef k_man het volgende:
Morgen de knoop doorhakken over de aanschaf van een Z4...
Ik heb zelf een 318is E30....type2quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:31 schreef Kogando het volgende:
Ik ga maandag voor een E30 325i naar duitsland, denk dat ik blij mag zijn als ik voor 5000 euro klaar ben. Die dingen worden erg schaars.
De koop is gesloten.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:58 schreef k_man het volgende:
Morgen de knoop doorhakken over de aanschaf van een Z4...
Ah, 318is.. nice.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:14 schreef rival het volgende:
Ik heb zelf een 318is E30....type2
Maar heb toevallig nog een 325 type 1 te koop staan, dat is wel een automaat
Die heb ik ook nog staan maar die gaat niet weg, daar gaan we de komende maanden flink aan werken die gaat helemaal kaal en opnieuw opgebouwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ah, 318is.. nice.Ik ben redelijk kieskeurig en ga alleen voor de 2-deurs 325i met handbak en liefst m-paket (lees sperdiff
). Ik denk dat die het mooist rijden, op de m3 na dan, en ook het best zijn qua investering.
Die witte 1 seriequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Zie verder Welke roadster zou je kiezen?
Onzin ook in nederland zijn goede E46 M3's te vinden, ligt alleen aan je budget !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb inmiddels ook al wat geld gespaard, maar vroeg me af wat het zou kosten om een E39 M5 of E46 M3 uit Duitsland te halen? Ik vind ze in Nederland maar een beetje afgeragd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |