quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef _Arthur het volgende:[..]
Draagarmrubbers voor. Verder had mijn 320D (136pk) alleen default onderhoud nodig, totdat de dieselpomp stuk ging bij 200k km. Echter werd deze onder garantie vervangen. Verder uitermate plezierige auto.
draagarmrubbers zat inderdaad een héél klein beetje speling op, en zijn ondertussen al vervangen, samen met de draagarmen en alles wat errond zit. Aangezien ik de auto eigenlijk al gekocht had heeft m'n garagist het zo geregeld dat hij de auto geen volledige interieurcleaning gegeven heeft, maar wel gratis al die dingen vervangen, wat op zich nog een mooie ruil is

.
Ik heb er nu een goede 3000 km mee gereden in nog geen maand tijd (en dat als student

), en heb ondertussen een ander vraagje

. Bij het tanken heb ik bij sommige tankstations dat ik supertraag moet tanken of de pomp slaat af (en supertraag is echt het 2de cijfertje achter de komma zien oplopen, en af en toe het eerste cijfertje achter de komma). Is dit bekend / makkelijk zelf op te lossen of moet ik hiervoor terug naar de garage? Het zijn wel altijd dezelfde tankstations waar hij het goed/slecht doet...
Dit omdat ik de auto de komende paar maanden eigenlijk niet kan missen (ziet er naar uit dat hij 2000km/week gaat mogen gaan rijden)
Om nog eens op die achterruit terug te komen; mijn achterruit ziet er anders uit dan op de foto, het stuk waar de rubbers op zitten daar lopen er geen verwarmings / antennedraden meer... Zal er eens een foto van proberen trekken.
320d op de autobahn =

. 180 continu en een verbruik van 1 op 14