/carequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef invine het volgende:
ik vind het niet echt een bmw waardige OP...
mooi, wat voor uitvoering?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
9 maart mag ik mijn 1 serie in ontvangst nemen
ja,je kan zeggen wat je wil,maar duitsers wel goed voor hun auto over algemeen. Staan er ook meer dan hier. Maar die bpm ook niet mals denk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb inmiddels ook al wat geld gespaard, maar vroeg me af wat het zou kosten om een E39 M5 of E46 M3 uit Duitsland te halen? Ik vind ze in Nederland maar een beetje afgeragd.
Schudt je motor ook als je wat gas bij geeft in z'n vrij naar ong 1500 toeren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:42 schreef Kotvedammie het volgende:
Hoi bmw fanaten. Ik heb pas een e39 535 v8 gekocht. Hartstikke dikke auto,bomvol enz. Super rijdt ie op zich. Maar stationair loopt ie maar 400toeren,motor schud. En in laag toeren in 5de versnelling begint het toerental licht te schommelen. Heb al bougies en alle 8 bobines vervangen. Op computer geen storingen. Baal er best van. Lambda sondes gewoon goed. Iemand bekend met dit probleem? Hij is van 98,met 215duizend km.
nee,dan niet. En by 1ste 2de 3de versnelling loopt ie ook vloeiend. Maar laag toeren in 4(handmatig) en 5(altyd) begint ie te halen zeg maar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef Teeno het volgende:
[..]
Schudt je motor ook als je wat gas bij geeft in z'n vrij naar ong 1500 toeren?
Misschien een luie cylinder.. ik heb het ook gehad met m'n 730i V8, weet niet wat het zou kosten om te laten fixen omdat ik er gelijk een grote beurt tegenaan heb gegooid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:05 schreef Kotvedammie het volgende:
[..]
nee,dan niet. En by 1ste 2de 3de versnelling loopt ie ook vloeiend. Maar laag toeren in 4(handmatig) en 5(altyd) begint ie te halen zeg maar.
ja,als ik de airco aanzet gaat ie wel naar de 6-700 toeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:03 schreef Hyperdude het volgende:
Als je de airco aanzet gaat ie dan naar 600/700 toeren?
In TIS gaan ze eerst de benzinedruk maar eens uitgebreid meten
Valse lucht al goed nagekeken, bv. via uitlaatgastester?
540 V8, norm toerental stationair, zal bij een 535 niet veel anders zijn:
Leerlauf P oder N 580U +/- 50
Leerlauf mit Klima 700U +/-50
Leerlauf D 650 +/-50
Een 116iquote:
Nog ff mijn vraagje naar boven halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
/care
Iemand ervaring met wat zwaardere remschijven voor een E46 330i? Heb nu ATE Powerdisc=normale schijven met wat extra groeven; kon ik goedkoop krijgen (¤70 voor twee)
Maar heb nu wel belangstelling voor bv. Brembo met gaatjes FD.151.000
of gleuven FS.151.000
http://www.brembo.com/CatalogoHP/DetailPages/discDetail.aspx?id=5927&idLingua=1
Maar die zijn net geen ¤400 voor 2.![]()
Zimmermann Formula Z lijkt mij ook wel aardig; compound schijf.
http://www.otto-zimmermann.de/index.php5?Itemid=122
Bedoeld voor het steviger Autobahn en Alpen cruisen.![]()
Nou, hij is er eindelijk. Wat een topwagenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een 116i, met business line (die van vorig jaar, met dus mistlampen, hand-airco, armsteun en navigatie, lm wielen en metallic lak) verder nog chrome line exterieur, sportstuur, cruise control en de bekleding geupgrade
fotoquote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, hij is er eindelijk. Wat een topwagen![]()
Wel flauw dat al die petjes en makkoranen willen meteen gaan racen en bumperkleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |