Ik heb de uitzending maar 2 minuten gezien helaas. Hij heeft zeker geen zin afgemaakt?quote:
quote:
quote:
Oké damesquote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Hugo ziet er oud uit met dat volle baardje.
Hugo legde iets uit. Maar Youri snapte het niet. Toen Hugo het wilde uitleggen praatte Youri overal doorheen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending maar 2 minuten gezien helaas. Hij heeft zeker geen zin afgemaakt?²
Ach ik kan me ook nog dat rapport bij Ajax herinneren vorig seizoen, daar heeft Jack het toen ook de hele aflevering over gehad. Waar problemen zijn daar hebben ze het over. Eerst was dat bij Ajax en nu bij Feyenoord en, in iets mindere mate, PSV. Maar dat ze te lang met 1 onderwerp bezig zijn daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef MaxC het volgende:
Saaie aflevering zeg, je mag best over Feyenoord hebben als de trainers ontslagen is ,maar dit was volgens mij driekwart van de uitzending
Dat doen ze altijd, helaas. Vorig jaar jaar met dat rapport was veel erger, toen ging het echt drie uitzendingen achter elkaar daarover.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ach ik kan me ook nog dat rapport bij Ajax herinneren vorig seizoen, daar heeft Jack het toen ook de hele aflevering over gehad. Waar problemen zijn daar hebben ze het over. Eerst was dat bij Ajax en nu bij Feyenoord en, in iets mindere mate, PSV. Maar dat ze te lang met 1 onderwerp bezig zijn daar ben ik het mee eens.
Ronald Koeman en Youri zaten er voor spek en bonen bij eigenlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:06 schreef Twerk het volgende:
Studie voetbal was niks, is niks en zal nooit wat worden. De enige met soms nog weleens een relevante mening is Hugo Borst. En zelfs die krijgt veels te weinig de ruimte.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hij staat er sinds een half uurtje op
Ronald Koeman heb ik nog nooit op een zinnige mening kunnen betrappen. Ook vind ik hem altijd erg onzeker overkomen als hij eens iets kritiisch moet zijn. Zakkenvuller.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ronald Koeman en Youri zaten er voor spek en bonen bij eigenlijk.
Inderdaad wat heeft Koeman nu gezegd?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ronald Koeman en Youri zaten er voor spek en bonen bij eigenlijk.
Nou, op zich als je puur naar de namen kijkt, vind ik Feyenoord nog niet eens zo n slecht elftal hebben. Ze hebben een aantal "grote namen", en er lopen nog wel wat talentjes rond (Fer etc.). Achterin is het inderdaad wat minder, maar toch niet zo dramatisch.quote:Jammer ook dat het alleen maar over Feyenoord ging het eerste half uur, en dat niemand gewoon zegt van :'de kwaliteit is er gewoon niet!'. We kunnen het wel uren hebben over chemie en een trainer die wellicht te dominant is, maar als je ziet wat voor fouten de verdediging van Feyenoord telkens maakt, dan moet je het toch gewoon daar over hebben!? Zo'n Lucius die zou bij ons nog niet eens met het straatvoetbal mee mogen doen. Die staat achter het hek, om af en toe de ballen terug te gooien.
Bestuurlijk is het beschamend wat er nu gebeurt bij Feyenoord. Met name de beleidsbepalers die hun oren laten hangen naar spelers en supporters. Puur paniekvoetbal (om even in het jargon te blijven). Als je beleid hebt uitgestippeld, moet je bij je beleid blijven. Dus als je kiest voor een trainer als Verbeek, moet je op die ingeslagen weg blijven. En niet, als spelers het niet leuk vinden om hard te trainen of wat dan ook, hem laten gaan.quote:Tuurlijk is Feyenoord compleet ziek en kapot, en klopt er in de gehele organisatie geen fuck meer van... maar het voornaamste probleem is gewoon dat de spelers gewoon slecht spelen. En zelfs voor hun doen ECHT slecht spelen.
Vroeger was die leuk nu niet meerquote:Op maandag 19 januari 2009 07:51 schreef Longmen het volgende:
Wat een sneue vertoning weer die Kraay. Alles relativeren en kleiner maken de zaken in Rotterdam Zuid. Waarom wordt die gozer elke keer van stal gehaald?
vroeger ook al niet... als je hem hoort praten schaam je je als feyenoord supporter toch ook?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vroeger was die leuk nu niet meer
iddquote:
Precies.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:47 schreef RedGuy het volgende:
Youri Mulder was de enige die het begrijpelijk vond dat de supporters goed boos zijn en dat de spelers ratten zijn.
Hij zei het alleen niet in zoveel woorden.
Waarom typ je overal cijfers tussen?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies.
Ik kijk nu ben geen van van Yourie Mulder maar hij had deze uitzending geli9jk.
Volgens het ouwe fossiel Kraaij ligt het allemaal aan de supporters.
Verder4 noemt ie de Feijenoord suppor4ters die in Heerenveen waren een kleine groep.
Respect juist dat ze daar waren.
Hoe sneller je typt, hoe meer posts je kunt maken.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom typ je overal cijfers tussen?
Ik heb een virus. Heeft daar mee te maken denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom typ je overal cijfers tussen?
Flauwquote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe sneller je typt, hoe meer posts je kunt maken.
Ik denk van niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een virus. Heeft daar mee te maken denk ik.
Die wedstrijd had niemand aan tafel gezien haha, zegt ook al genoegquote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Wat een baggeruitzending zeg.
Veel te lang gepraat over een of andere middenmoter en niemand die de mooiste wedstrijd van het weekend had gezien (NEC - Ajax).
En altijd weer dat 'arbitragerubriekje' van Van Gelder met allemaal fragmenten die al overal behandeld zijn en waar verder geen hond geïnteresseerd in is.
Studio Voetbal =![]()
![]()
Viel mij ook erg tegenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Die wedstrijd had niemand aan tafel gezien haha, zegt ook al genoeg
Hoezo te weinig beelden ?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Viel mij ook erg tegen
Er waren sowieso te weinig beelden en teveel gelul. Ik heb liever een goede verdeling hiervan
Wat zegt dat dan precies? Dat een mens niet op te splitsen is?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Die wedstrijd had niemand aan tafel gezien haha, zegt ook al genoeg
waar?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef Houniet het volgende:
De laatste uitzending die online staat is van 28 Dec.
Uitzending gemist.quote:
Idd, Hugo lulde zich vastquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef maril het volgende:
Ik begreep Youri wel het was een stupide redenatie Van Hugo (scheer aub die baard af)
quote:
Het staat dus tóch online?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
deze link, ik moet dit ook elke topic erbij zetten geloof ik
![]()
Maar dit is de laatste keer , zet het bij je favorieten of maak er een snelkoppeling van desnoods![]()
http://www.nos.nl/nosstud(...)etbal_2008-2009.html
Heb je die link ook voor Voetbal Insite ben hem kwijtquote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
deze link, ik moet dit ook elke topic erbij zetten geloof ik
![]()
Maar dit is de laatste keer , zet het bij je favorieten of maak er een snelkoppeling van desnoods![]()
http://www.nos.nl/nosstud(...)etbal_2008-2009.html
www.rtlgemist.nl en dan klikken op maandag --> voetbal insite.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je die link ook voor Voetbal Insite ben hem kwijt
Nu maar hopen dat ie het doetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
www.rtlgemist.nl en dan klikken op maandag --> voetbal insite.
Wanneer was dat voor het laatst dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef LeonH het volgende:
gut gut gut....
Kunnen we weer Studio Voetbal kijken met voor de verandering een Ajax gerelateerd persoon aan tafel
Wel weer een mooie dag om een Ajax-gast in de studio te hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef LeonH het volgende:
gut gut gut....
Kunnen we weer Studio Voetbal kijken met voor de verandering een Ajax gerelateerd persoon aan tafel
Huntelaar denk ik?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wanneer was dat voor het laatst dan?
nee is ook al 3 weken geen uitzending geweest i.v.m. de winterstop..quote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef Houniet het volgende:
Er is al vier weken niet over Ajax gesproken man.
Hoewel het om gekende redenen Studio Ajax heet, is het de laatste tijd toch qua tijd nauwelijks over Ajax gegaan hoor. Waren voor de verandering ook eens interessante uitzendingen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
nee is ook al 3 weken geen uitzending geweest i.v.m. de winterstop..
Vanavond wordt het misschien leuk kijken alleen al vanwege dat lange gezicht van Van Gelder
Op zich vind ik het normaal ook wel interessante afleveringen hoor. Daar niet van. Maar toch hoor ik nog te vaak "zo jongens en dan even Ajax", terwijl er mijn inziens ook genoeg is te melden over andere clubs. Die Huntelaar aflevering is de laatste die ik nog voluit heb kunnen zien dus kan zijn dat ik een beetje verkeerd beeld heb over de laatste weken.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hoewel het om gekende redenen Studio Ajax heet, is het de laatste tijd toch qua tijd nauwelijks over Ajax gegaan hoor. Waren voor de verandering ook eens interessante uitzendingen.
edit: daarmee niet zeggend dat alle afleveringen waarin het over Ajax ging niet interessant waren.
juist.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op zich vind ik het normaal ook wel interessante afleveringen hoor. Daar niet van. Maar toch hoor ik nog te vaak "zo jongens en dan even Ajax", terwijl er mijn inziens ook genoeg is te melden over andere clubs. Die Huntelaar aflevering is de laatste die ik nog voluit heb kunnen zien dus kan zijn dat ik een beetje verkeerd beeld heb over de laatste weken.
Verder kijk ik het ook nog vanwege het feit dat ik Borst en Mulder altijd behoorlijk kan waarderen en het voor mij ook nog interessant maakt.
Mooi hé.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:47 schreef Noshiba het volgende:
hahahah die jan van halst in de reclame![]()
![]()
Niets meer aan doenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:44 schreef Roi het volgende:
"Hoe moet het nu verder met PSV jongen, ze verkeren duidelijk in een diepe crisis"
alleen wel misleidend. Twee maanden gratis EL maar dat abonnement moet je wel zelf opzeggen anders krijg je later de rekening.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:47 schreef Noshiba het volgende:
hahahah die jan van halst in de reclame![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
Wielaert met treurig klinkende stem: "geen moment uit de wedstrijd van Ajax"
hij lijkt een beetje op jezus zoquote:Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Houniet het volgende:
Ik irriteer me aan zijn baard.
leuk he, winnenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
ik mis het nu alquote:Op zondag 25 januari 2009 22:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was bijna vergeten hoe dat voelt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:57 schreef Prosac het volgende:
Luciano oooooooooooh oh, Luciano ohooooooh
whaha echt héquote:Op zondag 25 januari 2009 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax is gewoon de grootste club van Nederland.
HEAR HEAR!
Over perez gesproken, waarom doe die gast het bij alle clubs goed, behalve bij ajaxquote:
Afgelopen 10 jaar was PSV toch echt de beste club van Nederland.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax is gewoon de grootste club van Nederland.
HEAR HEAR!
er is een verschil tussen grootste en bestequote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar was PSV toch echt de beste club van Nederland.
Grootste club.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hey Sherlock, alles goed?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
vandaar ook dat ie zegt grootste en niet bestequote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef toma het volgende:
Tering, Waterreus heeft meer poliepen op z'n stemband dan Joe Cocker.
idd écht kut dat hij terug naar ajax gingquote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef GieJay het volgende:
[..]
Over perez gesproken, waarom doe die gast het bij alle clubs goed, behalve bij ajax
Perez heeft nu het geluk dat hij in een goed voetballend elftal zit. Meer vertrouwen, meer speelminuten etc..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef GieJay het volgende:
[..]
Over perez gesproken, waarom doe die gast het bij alle clubs goed, behalve bij ajax
Als hij bij Twente een paar keer op de bank moet beginnen dan komt er daar ook gedonder in de tent.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd écht kut dat hij terug naar ajax gingMaargoed we weten allemaal wat een half jaar erna is gebeurd
Hij krijgt meer vertrouwen. Bij Ajax moest hij zich in de basis knokken en daar vond ie zichzelf te goed voor.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Perez heeft nu het geluk dat hij in een goed voetballend elftal zit. Meer vertrouwen, meer speelminuten etc..
5. Ajax heeft de grootste begroting van Nederland.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:04 schreef TC03 het volgende:
Je kan moeilijk stellen dat Ajax niet de grootste club van Nederland is.
1. Historisch de beste
2. Veel legendarische voetballers voort gebracht (meer dan Feyenoord of PSV)
3. Grootste stadion van Nederland
4. Samen met Feyenoord de grootste achterban
Daarna komt Feyenoord, daarna PSV.
Hij lijkt zelfs een beetje op Ruttenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef Radegast het volgende:
Die Wielaert lijkt qua stem nogal op Fredje Rutten. En praat ook een beetje met consumptie.
Wat?quote:
Ik las: Wat een baasquote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef Houniet het volgende:
Wat een baard.
IK HOOR AJAX!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef belanov het volgende:
[..]
Drankspelletje: elke keer een shotje als Jack zegt
* jongens
* zeg het maar
* lekker
* Ajax
Kan best vandaag, is immers Ajax gast.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef toma het volgende:
What about Studio Ajax?
Koningsbaardquote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef Houniet het volgende:
Wat een baard.
Je kan ook overdrijven. In het buitenland geldt dit iig zeker niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat?
PSV heeft ondanks de successen niet meer uitstraling dan AZ, Twente of Groningen, het blijft een provincieclub.
Hij heeft het vandaag ruimschoots goedgemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef need2009 het volgende:
tja robbie, je eerste bezoek aan de euroborg dit jaar was iets leuker
Zoals Capello dat zo mooi verwoorde:quote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
5. Ajax heeft de grootste begroting van Nederland.
6. Ajax is in het buitenland populairder dan andere Nederlandse clubs.
Heel goed gezienquote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij heeft het vandaag ruimschoots goedgemaakt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals Capello dat zo mooi verwoorde:
Ik weet alleen dat Feyenoord uit het land van Ajax komt.
Wehehequote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals Capello dat zo mooi verwoorde:
Ik weet alleen dat Feyenoord uit het land van Ajax komt.
Ik ook maar hij doet het voortreffelijk. Geweldige vent ook!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had eerst mn twijfels bij die vent
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[b]Uuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dat meen je niet? Even citeren:quote:
quote:Capello: "Enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Omg echt? Ben het dus totaaaaal niet met je eensquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch vond ik Feyenoord onder Gullit het mooiste team, ze speelden heel mooi voetbal de eerste seizoenshelft toen.²
Klopt, maar Kuijt en Kalou was dan ook een superduo. Beter dan Huntelaar/Súarez imo.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch vond ik Feyenoord onder Gullit het mooiste team, ze speelden heel mooi voetbal de eerste seizoenshelft toen.²
Dat zal best maar Suarez heeft in zijn vingerkootje al meer klasse dan Kuijt en Kalou samen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar Kuijt en Kalou was dan ook een superduo. Beter dan Huntelaar/Súarez imo.
Het is onzin, na afloop volgde gewoon een fluitconcert. Maargoed, dat is geen interessant scenario voor de media.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef Noshiba het volgende:
Alsof gister de winnende in de CL-finale werd gescoord daar in rotjeknor
Het was vooral een mooi seizoen voor de PC Hooftstraat als je Derksen mag gelovenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan heb je er geen verstand van.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Suarez heeft in zijn vingerkootje al meer klasse dan Kuijt en Kalou samen.
Ja, hier is die een stuk ontspannender dan aan de overkant van de plas. Maar das logischquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ook maar hij doet het voortreffelijk. Geweldige vent ook!
Daar ben ik het zelfs niet mee eens.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Suarez heeft in zijn vingerkootje al meer klasse dan Kuijt en Kalou samen.
K2quote:Op zondag 25 januari 2009 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar Kuijt en Kalou was dan ook een superduo. Beter dan Huntelaar/Súarez imo.
Ja, maar wees eerlijk, ze speelden echt mooi voetbal, aanvallend en attractief voetbal.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het was vooral een mooi seizoen voor de PC Hooftstraat als je Derksen mag geloven
Suarez brengt voetballend zoveel meer dan beide spelers. Scoort bovendien ook nog eens verdienstelijk.quote:
Súarez is misschien beter dan één van beide spelers, maar jij doet weer eens enorm overdrijven.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez brengt voetballend zoveel meer dan beide spelers. Scoort bovendien ook nog eens verdienstelijk.
Suarez is een rasvoetballer pur sang. Op deze leeftijd waren Kalou en Kuijt never mentaal nooit zo ijzersterk. Hij wordt écht beter als hij een stadion tegen zich heeft (vandaag dan even niet). Niets doet hem wat, en dat op die leeftijd al dan ben je een grote in wording.
Hij staat al met één Been in de kuip.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij staat al met één Been in de kuip.²
Idd wat een faalgrap.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuijt oké (zijn speelstijl past ook wel perfect in die competitie), maar Kalou loopt al enige tijd te rotten op de bank hoor. Heeft duidelijk nog te weinig gebracht. Maar goed wie niet bij die grafclub.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Súarez is misschien beter dan één van beide spelers, maar jij doet weer eens enorm overdrijven.Kuijt en Kalou zijn twee fantastische voetballers die moeiteloos mee kunnen in de PL, daar heeft Suárez nog nooit gespeeld. Iets meer respect dus.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef toma het volgende:
Dat shirt is zeker geld waard.
De derby verliezen en de klassieker winnen, ik teken ervoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef toma het volgende:
Dat ie straks bij Feyenoord ook geen derbies mag winnen
En dan het elftal op droog brood zetten.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ruud Brood aanstellen om het seizoen af te maken!
Strak plan.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan het elftal op droog brood zetten.²
Wel een klein autotje voor zo'n mega cult heldquote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Audi heeft zelfs een auto naar Hem vernoemd
wel een lekker wijf in die film. Maar het verhaal is zeer matig.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een mooie film: Hitte/Harara²
ééntje maar, die Marokkaanse mag ik hopen? Die blonde is me te hitsig.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
wel een lekker wijf in die film. Maar het verhaal is zeer matig.
Dit is mijn club, mijn ideaal!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Hugo Borstinderdaad verliezen hoort erbij
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef SimK het volgende:
Nijland, wat die jongen allemaal al heeft laten zien. Kwijlen hoor
Pics.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
wel een lekker wijf in die film. Maar het verhaal is zeer matig.
Die blonde heeft juist een geil kopjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ééntje maar, die Marokkaanse mag ik hopen? Die blonde is me te hitsig.
Maar verhaal is waar gebeurd.²
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robbie is al een echte ajacied, hij denkt dat Ajax gewoon kampioen word
PSV wilde perse een homo in de selectie.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef SimK het volgende:
Hij is dan ook niet als directe versterking gehaald. Logisch, want bij Groningen was het ook gewoon een bankzitter als iedereen fit was.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef SimK het volgende:
Een ruwe diamant.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef SimK het volgende:
Zou echt een Jackgrap geweest zijn maar Hugo maakte 'm.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
LOL, tikt even op zijn portefeuille.²
Hier welquote:Op zondag 25 januari 2009 23:41 schreef toma het volgende:
'Jongens, hebben we nog iets' ?
Hou zou ook wel gek zijn om Milaan voor Manchester in te ruilenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef Prosac het volgende:
Kaka hoeft voor het geld ook niet naar City te verhuizen natuurlijk.
Ja, maar hij moet zijn peperdure blonde model ook onderhouden. En die koopt geen kleertjes onder de 100 euro.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef Prosac het volgende:
Kaka hoeft voor het geld ook niet naar City te verhuizen natuurlijk.
Wat ik bedoel is dat het natuurlijk als speler die al miljoenen op de bank heeft staan, niet erg moeilijk is om City te weigeren.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hou zou ook wel gek zijn om Milaan voor Manchester in te ruilen
Wielaert is een man van de middelmaat, Youri is nooit informatief en oogt onnozel, en Waterreus is geestesziek met zijn continue begripsvolle meepraat.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
Saaie uitzending met saaie gast en saaie Youri en onverstaanbare Waterreus.
Hij heeft geen blonde vriendin, maar een heel mooi braziliaans meisjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar hij moet zijn peperdure blonde model ook onderhouden. En die koopt geen kleertjes onder de 100 euro.
Nee, die gaan shoppen voor 20.000/30.000 euro per weekend, zeg maar meer dan ons netto salaris per jaar.²
Ja want zo'n type is echt waar Kaká voor gaat.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar hij moet zijn peperdure blonde model ook onderhouden. En die koopt geen kleertjes onder de 100 euro.
Nee, die gaan shoppen voor 20.000/30.000 euro per weekend, zeg maar meer dan ons netto salaris per jaar.²
Hey, al eens samen gespeeld met Heubach, grappig.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef belanov het volgende:
Jammer dat ze, gezien zijn dubbele Ajax verleden, de goal van Perez in deze wedstrijd niet lieten zienruim 10 jaar terug
http://www.beijen.net/frank/wedst/1998/981206am.htm
quote:Het Amsterdamse publiek nam een gevreesde Catalaanse gewoonte over: witte zakdoekjes. Het publiek zwaaide er tot drie keer toe mee, en ze zongen 'Olsen rot op'. Later, na de met 3-0 verloren wedstrijd tegen FC Porto, kreeg het publiek zijn zin en werd Jan Wouters als trainer aangesteld.
Bestaan er eigenlijk rijke mannen met lelijke vrouwen?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Bestaan er eigenlijk voetballers met lelijke vrouwen?²
ja ik!!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Bestaan er eigenlijk voetballers met lelijke vrouwen?²
Onzin, een eredivisieclub zou nooit 7 miljoen voor die knakker neerleggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Wat werd er denigrerend over De Jong gesproken zeg. Dat hij 7 miljoen waard zou zijn,. Dan wil iedere Eredivisieclub hem gelijk halen denk ik.
Ik vind het allemaal wel meevallen.. De Jong is imo gewoon een redelijk nuttige speler, een hele gewone voetballer verder.. Niks waar men zich in engeland over op zou (moeten) winden (Daar lopen bij elke redelijk ploeg een paar De Jongs rond) .. 20 miljoen is natuurlijk helemaal krankzinnig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
De Jong is gewoon heel erg goed, iedereen doet alleen zo vreemd omdat het City is waar hij heen gaat.
Ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Johan Derksen de 2e?
Voetballers als De Jong die kunnen 'stofzuigen' maar ook nog technisch zijn en kunnen opbouwen zijn er echt niet veel hoor.
Ach ja, omdat hij geen dubbele schaar maakt of 20 goals per seizoen maakt vinden wij Nederlanders hem "een gewone speler". Dan zijn Gatusso, Essien en Vieira ook gewone spelers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallenIedereen ziet dat het een gewone speler is.,.. hype hem niet zo
![]()
Uhm... daar schaar je mij toch niet onder hoop ik. Ik neem het al lange tijd voor hem op, omdat hij hier ondergewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Twerk het volgende:
Allerlei dubieuze 'kenners' die van de week voor het eerst wakker worden wat betreft De Jong.. hoe nep.
Het heeft niks met spectaculair of dubbele scharen te maken.. Ook gewoon in zijn positie gezien vind ik het zoals ik al zei gewoon. Het is idd een nuttige speler, maar ook aan de bal vind ik hem voor het topniveau vrij wild en blind en scoren doet hij idd totaal niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach ja, omdat hij geen dubbele schaar maakt of 20 goals per seizoen maakt vinden wij Nederlanders hem "een gewone speler". Dan zijn Gatusso, Essien en Vieira ook gewone spelers.
En ja, ik denk dat De Jong in bovenstaande categorie kan gaan komen.
[..]
Uhm... daar schaar je mij toch niet onder hoop ik. Ik neem het al lange tijd voor hem op, omdat hij hier ondergewaardeerd wordt.
Beetje jammer deze opmerkingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Twerk het volgende:
Allerlei dubieuze 'kenners' die van de week voor het eerst wakker worden wat betreft De Jong.. hoe nep.
Ok, heel jammer. Maar vind jij ook nog wat van De Jong of heb je verder niks te melden?quote:
Ken je Karel Jansen zijn vader Borisz ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Morgen dus metTom Egbers
en als gast Rob Jansen de zaakwaarnemer.
Nee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Karel Jansen zijn vader Borisz ?
Die begon de spelersvakbond en hebben honderden spelers veel aan gehad.quote:
Dat denk ik ook, Karel was er echt voor de spelers.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die begon de spelersvakbond en hebben honderden spelers veel aan gehad.
Zijn zoon ging met al die kennis profesioneel.
Ik denk dat Karel zich omdraait in zijn graf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |