Bestaan er eigenlijk rijke mannen met lelijke vrouwen?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Bestaan er eigenlijk voetballers met lelijke vrouwen?²
ja ik!!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Bestaan er eigenlijk voetballers met lelijke vrouwen?²
Onzin, een eredivisieclub zou nooit 7 miljoen voor die knakker neerleggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Wat werd er denigrerend over De Jong gesproken zeg. Dat hij 7 miljoen waard zou zijn,. Dan wil iedere Eredivisieclub hem gelijk halen denk ik.
Ik vind het allemaal wel meevallen.. De Jong is imo gewoon een redelijk nuttige speler, een hele gewone voetballer verder.. Niks waar men zich in engeland over op zou (moeten) winden (Daar lopen bij elke redelijk ploeg een paar De Jongs rond) .. 20 miljoen is natuurlijk helemaal krankzinnig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
De Jong is gewoon heel erg goed, iedereen doet alleen zo vreemd omdat het City is waar hij heen gaat.
Ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Johan Derksen de 2e?
Voetballers als De Jong die kunnen 'stofzuigen' maar ook nog technisch zijn en kunnen opbouwen zijn er echt niet veel hoor.
Ach ja, omdat hij geen dubbele schaar maakt of 20 goals per seizoen maakt vinden wij Nederlanders hem "een gewone speler". Dan zijn Gatusso, Essien en Vieira ook gewone spelers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallenIedereen ziet dat het een gewone speler is.,.. hype hem niet zo
![]()
Uhm... daar schaar je mij toch niet onder hoop ik. Ik neem het al lange tijd voor hem op, omdat hij hier ondergewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Twerk het volgende:
Allerlei dubieuze 'kenners' die van de week voor het eerst wakker worden wat betreft De Jong.. hoe nep.
Het heeft niks met spectaculair of dubbele scharen te maken.. Ook gewoon in zijn positie gezien vind ik het zoals ik al zei gewoon. Het is idd een nuttige speler, maar ook aan de bal vind ik hem voor het topniveau vrij wild en blind en scoren doet hij idd totaal niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach ja, omdat hij geen dubbele schaar maakt of 20 goals per seizoen maakt vinden wij Nederlanders hem "een gewone speler". Dan zijn Gatusso, Essien en Vieira ook gewone spelers.
En ja, ik denk dat De Jong in bovenstaande categorie kan gaan komen.
[..]
Uhm... daar schaar je mij toch niet onder hoop ik. Ik neem het al lange tijd voor hem op, omdat hij hier ondergewaardeerd wordt.
Beetje jammer deze opmerkingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:51 schreef Twerk het volgende:
Allerlei dubieuze 'kenners' die van de week voor het eerst wakker worden wat betreft De Jong.. hoe nep.
Ok, heel jammer. Maar vind jij ook nog wat van De Jong of heb je verder niks te melden?quote:
Ken je Karel Jansen zijn vader Borisz ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Morgen dus metTom Egbers
en als gast Rob Jansen de zaakwaarnemer.
Nee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Karel Jansen zijn vader Borisz ?
Die begon de spelersvakbond en hebben honderden spelers veel aan gehad.quote:
Dat denk ik ook, Karel was er echt voor de spelers.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die begon de spelersvakbond en hebben honderden spelers veel aan gehad.
Zijn zoon ging met al die kennis profesioneel.
Ik denk dat Karel zich omdraait in zijn graf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |