Ik heb de uitzending maar 2 minuten gezien helaas. Hij heeft zeker geen zin afgemaakt?quote:
quote:
quote:
Oké damesquote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Hugo ziet er oud uit met dat volle baardje.
Hugo legde iets uit. Maar Youri snapte het niet. Toen Hugo het wilde uitleggen praatte Youri overal doorheen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending maar 2 minuten gezien helaas. Hij heeft zeker geen zin afgemaakt?²
Ach ik kan me ook nog dat rapport bij Ajax herinneren vorig seizoen, daar heeft Jack het toen ook de hele aflevering over gehad. Waar problemen zijn daar hebben ze het over. Eerst was dat bij Ajax en nu bij Feyenoord en, in iets mindere mate, PSV. Maar dat ze te lang met 1 onderwerp bezig zijn daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef MaxC het volgende:
Saaie aflevering zeg, je mag best over Feyenoord hebben als de trainers ontslagen is ,maar dit was volgens mij driekwart van de uitzending
Dat doen ze altijd, helaas. Vorig jaar jaar met dat rapport was veel erger, toen ging het echt drie uitzendingen achter elkaar daarover.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ach ik kan me ook nog dat rapport bij Ajax herinneren vorig seizoen, daar heeft Jack het toen ook de hele aflevering over gehad. Waar problemen zijn daar hebben ze het over. Eerst was dat bij Ajax en nu bij Feyenoord en, in iets mindere mate, PSV. Maar dat ze te lang met 1 onderwerp bezig zijn daar ben ik het mee eens.
Ronald Koeman en Youri zaten er voor spek en bonen bij eigenlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:06 schreef Twerk het volgende:
Studie voetbal was niks, is niks en zal nooit wat worden. De enige met soms nog weleens een relevante mening is Hugo Borst. En zelfs die krijgt veels te weinig de ruimte.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hij staat er sinds een half uurtje op
Ronald Koeman heb ik nog nooit op een zinnige mening kunnen betrappen. Ook vind ik hem altijd erg onzeker overkomen als hij eens iets kritiisch moet zijn. Zakkenvuller.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ronald Koeman en Youri zaten er voor spek en bonen bij eigenlijk.
Inderdaad wat heeft Koeman nu gezegd?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ronald Koeman en Youri zaten er voor spek en bonen bij eigenlijk.
Nou, op zich als je puur naar de namen kijkt, vind ik Feyenoord nog niet eens zo n slecht elftal hebben. Ze hebben een aantal "grote namen", en er lopen nog wel wat talentjes rond (Fer etc.). Achterin is het inderdaad wat minder, maar toch niet zo dramatisch.quote:Jammer ook dat het alleen maar over Feyenoord ging het eerste half uur, en dat niemand gewoon zegt van :'de kwaliteit is er gewoon niet!'. We kunnen het wel uren hebben over chemie en een trainer die wellicht te dominant is, maar als je ziet wat voor fouten de verdediging van Feyenoord telkens maakt, dan moet je het toch gewoon daar over hebben!? Zo'n Lucius die zou bij ons nog niet eens met het straatvoetbal mee mogen doen. Die staat achter het hek, om af en toe de ballen terug te gooien.
Bestuurlijk is het beschamend wat er nu gebeurt bij Feyenoord. Met name de beleidsbepalers die hun oren laten hangen naar spelers en supporters. Puur paniekvoetbal (om even in het jargon te blijven). Als je beleid hebt uitgestippeld, moet je bij je beleid blijven. Dus als je kiest voor een trainer als Verbeek, moet je op die ingeslagen weg blijven. En niet, als spelers het niet leuk vinden om hard te trainen of wat dan ook, hem laten gaan.quote:Tuurlijk is Feyenoord compleet ziek en kapot, en klopt er in de gehele organisatie geen fuck meer van... maar het voornaamste probleem is gewoon dat de spelers gewoon slecht spelen. En zelfs voor hun doen ECHT slecht spelen.
Vroeger was die leuk nu niet meerquote:Op maandag 19 januari 2009 07:51 schreef Longmen het volgende:
Wat een sneue vertoning weer die Kraay. Alles relativeren en kleiner maken de zaken in Rotterdam Zuid. Waarom wordt die gozer elke keer van stal gehaald?
vroeger ook al niet... als je hem hoort praten schaam je je als feyenoord supporter toch ook?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vroeger was die leuk nu niet meer
iddquote:
Precies.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:47 schreef RedGuy het volgende:
Youri Mulder was de enige die het begrijpelijk vond dat de supporters goed boos zijn en dat de spelers ratten zijn.
Hij zei het alleen niet in zoveel woorden.
Waarom typ je overal cijfers tussen?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies.
Ik kijk nu ben geen van van Yourie Mulder maar hij had deze uitzending geli9jk.
Volgens het ouwe fossiel Kraaij ligt het allemaal aan de supporters.
Verder4 noemt ie de Feijenoord suppor4ters die in Heerenveen waren een kleine groep.
Respect juist dat ze daar waren.
Hoe sneller je typt, hoe meer posts je kunt maken.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom typ je overal cijfers tussen?
Ik heb een virus. Heeft daar mee te maken denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom typ je overal cijfers tussen?
Flauwquote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe sneller je typt, hoe meer posts je kunt maken.
Ik denk van niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een virus. Heeft daar mee te maken denk ik.
Die wedstrijd had niemand aan tafel gezien haha, zegt ook al genoegquote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Wat een baggeruitzending zeg.
Veel te lang gepraat over een of andere middenmoter en niemand die de mooiste wedstrijd van het weekend had gezien (NEC - Ajax).
En altijd weer dat 'arbitragerubriekje' van Van Gelder met allemaal fragmenten die al overal behandeld zijn en waar verder geen hond geïnteresseerd in is.
Studio Voetbal =![]()
![]()
Viel mij ook erg tegenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Die wedstrijd had niemand aan tafel gezien haha, zegt ook al genoeg
Hoezo te weinig beelden ?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Viel mij ook erg tegen
Er waren sowieso te weinig beelden en teveel gelul. Ik heb liever een goede verdeling hiervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |