Wat zegt dat dan precies? Dat een mens niet op te splitsen is?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Die wedstrijd had niemand aan tafel gezien haha, zegt ook al genoeg
waar?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef Houniet het volgende:
De laatste uitzending die online staat is van 28 Dec.
Uitzending gemist.quote:
Idd, Hugo lulde zich vastquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef maril het volgende:
Ik begreep Youri wel het was een stupide redenatie Van Hugo (scheer aub die baard af)
quote:
Het staat dus tóch online?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
deze link, ik moet dit ook elke topic erbij zetten geloof ik
![]()
Maar dit is de laatste keer , zet het bij je favorieten of maak er een snelkoppeling van desnoods![]()
http://www.nos.nl/nosstud(...)etbal_2008-2009.html
Heb je die link ook voor Voetbal Insite ben hem kwijtquote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
deze link, ik moet dit ook elke topic erbij zetten geloof ik
![]()
Maar dit is de laatste keer , zet het bij je favorieten of maak er een snelkoppeling van desnoods![]()
http://www.nos.nl/nosstud(...)etbal_2008-2009.html
www.rtlgemist.nl en dan klikken op maandag --> voetbal insite.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je die link ook voor Voetbal Insite ben hem kwijt
Nu maar hopen dat ie het doetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
www.rtlgemist.nl en dan klikken op maandag --> voetbal insite.
Wanneer was dat voor het laatst dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef LeonH het volgende:
gut gut gut....
Kunnen we weer Studio Voetbal kijken met voor de verandering een Ajax gerelateerd persoon aan tafel
Wel weer een mooie dag om een Ajax-gast in de studio te hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef LeonH het volgende:
gut gut gut....
Kunnen we weer Studio Voetbal kijken met voor de verandering een Ajax gerelateerd persoon aan tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |