ik mis het nu alquote:Op zondag 25 januari 2009 22:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was bijna vergeten hoe dat voelt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:57 schreef Prosac het volgende:
Luciano oooooooooooh oh, Luciano ohooooooh
whaha echt héquote:Op zondag 25 januari 2009 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax is gewoon de grootste club van Nederland.
HEAR HEAR!
Over perez gesproken, waarom doe die gast het bij alle clubs goed, behalve bij ajaxquote:
Afgelopen 10 jaar was PSV toch echt de beste club van Nederland.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax is gewoon de grootste club van Nederland.
HEAR HEAR!
er is een verschil tussen grootste en bestequote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar was PSV toch echt de beste club van Nederland.
Grootste club.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hey Sherlock, alles goed?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
vandaar ook dat ie zegt grootste en niet bestequote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef toma het volgende:
Tering, Waterreus heeft meer poliepen op z'n stemband dan Joe Cocker.
idd écht kut dat hij terug naar ajax gingquote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef GieJay het volgende:
[..]
Over perez gesproken, waarom doe die gast het bij alle clubs goed, behalve bij ajax
Perez heeft nu het geluk dat hij in een goed voetballend elftal zit. Meer vertrouwen, meer speelminuten etc..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef GieJay het volgende:
[..]
Over perez gesproken, waarom doe die gast het bij alle clubs goed, behalve bij ajax
Als hij bij Twente een paar keer op de bank moet beginnen dan komt er daar ook gedonder in de tent.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd écht kut dat hij terug naar ajax gingMaargoed we weten allemaal wat een half jaar erna is gebeurd
Hij krijgt meer vertrouwen. Bij Ajax moest hij zich in de basis knokken en daar vond ie zichzelf te goed voor.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Perez heeft nu het geluk dat hij in een goed voetballend elftal zit. Meer vertrouwen, meer speelminuten etc..
5. Ajax heeft de grootste begroting van Nederland.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:04 schreef TC03 het volgende:
Je kan moeilijk stellen dat Ajax niet de grootste club van Nederland is.
1. Historisch de beste
2. Veel legendarische voetballers voort gebracht (meer dan Feyenoord of PSV)
3. Grootste stadion van Nederland
4. Samen met Feyenoord de grootste achterban
Daarna komt Feyenoord, daarna PSV.
Hij lijkt zelfs een beetje op Ruttenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef Radegast het volgende:
Die Wielaert lijkt qua stem nogal op Fredje Rutten. En praat ook een beetje met consumptie.
Wat?quote:
Ik las: Wat een baasquote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef Houniet het volgende:
Wat een baard.
IK HOOR AJAX!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef belanov het volgende:
[..]
Drankspelletje: elke keer een shotje als Jack zegt
* jongens
* zeg het maar
* lekker
* Ajax
Kan best vandaag, is immers Ajax gast.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef toma het volgende:
What about Studio Ajax?
Koningsbaardquote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef Houniet het volgende:
Wat een baard.
Je kan ook overdrijven. In het buitenland geldt dit iig zeker niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat?
PSV heeft ondanks de successen niet meer uitstraling dan AZ, Twente of Groningen, het blijft een provincieclub.
Hij heeft het vandaag ruimschoots goedgemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef need2009 het volgende:
tja robbie, je eerste bezoek aan de euroborg dit jaar was iets leuker
Zoals Capello dat zo mooi verwoorde:quote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
5. Ajax heeft de grootste begroting van Nederland.
6. Ajax is in het buitenland populairder dan andere Nederlandse clubs.
Heel goed gezienquote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij heeft het vandaag ruimschoots goedgemaakt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals Capello dat zo mooi verwoorde:
Ik weet alleen dat Feyenoord uit het land van Ajax komt.
Wehehequote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals Capello dat zo mooi verwoorde:
Ik weet alleen dat Feyenoord uit het land van Ajax komt.
Ik ook maar hij doet het voortreffelijk. Geweldige vent ook!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had eerst mn twijfels bij die vent
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[b]Uuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dat meen je niet? Even citeren:quote:
quote:Capello: "Enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Omg echt? Ben het dus totaaaaal niet met je eensquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch vond ik Feyenoord onder Gullit het mooiste team, ze speelden heel mooi voetbal de eerste seizoenshelft toen.²
Klopt, maar Kuijt en Kalou was dan ook een superduo. Beter dan Huntelaar/Súarez imo.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch vond ik Feyenoord onder Gullit het mooiste team, ze speelden heel mooi voetbal de eerste seizoenshelft toen.²
Dat zal best maar Suarez heeft in zijn vingerkootje al meer klasse dan Kuijt en Kalou samen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar Kuijt en Kalou was dan ook een superduo. Beter dan Huntelaar/Súarez imo.
Het is onzin, na afloop volgde gewoon een fluitconcert. Maargoed, dat is geen interessant scenario voor de media.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef Noshiba het volgende:
Alsof gister de winnende in de CL-finale werd gescoord daar in rotjeknor
Het was vooral een mooi seizoen voor de PC Hooftstraat als je Derksen mag gelovenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan heb je er geen verstand van.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Suarez heeft in zijn vingerkootje al meer klasse dan Kuijt en Kalou samen.
Ja, hier is die een stuk ontspannender dan aan de overkant van de plas. Maar das logischquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ook maar hij doet het voortreffelijk. Geweldige vent ook!
Daar ben ik het zelfs niet mee eens.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Suarez heeft in zijn vingerkootje al meer klasse dan Kuijt en Kalou samen.
K2quote:Op zondag 25 januari 2009 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar Kuijt en Kalou was dan ook een superduo. Beter dan Huntelaar/Súarez imo.
Ja, maar wees eerlijk, ze speelden echt mooi voetbal, aanvallend en attractief voetbal.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het was vooral een mooi seizoen voor de PC Hooftstraat als je Derksen mag geloven
Suarez brengt voetballend zoveel meer dan beide spelers. Scoort bovendien ook nog eens verdienstelijk.quote:
Súarez is misschien beter dan één van beide spelers, maar jij doet weer eens enorm overdrijven.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez brengt voetballend zoveel meer dan beide spelers. Scoort bovendien ook nog eens verdienstelijk.
Suarez is een rasvoetballer pur sang. Op deze leeftijd waren Kalou en Kuijt never mentaal nooit zo ijzersterk. Hij wordt écht beter als hij een stadion tegen zich heeft (vandaag dan even niet). Niets doet hem wat, en dat op die leeftijd al dan ben je een grote in wording.
Hij staat al met één Been in de kuip.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij staat al met één Been in de kuip.²
Idd wat een faalgrap.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |