Kuijt oké (zijn speelstijl past ook wel perfect in die competitie), maar Kalou loopt al enige tijd te rotten op de bank hoor. Heeft duidelijk nog te weinig gebracht. Maar goed wie niet bij die grafclub.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Súarez is misschien beter dan één van beide spelers, maar jij doet weer eens enorm overdrijven.Kuijt en Kalou zijn twee fantastische voetballers die moeiteloos mee kunnen in de PL, daar heeft Suárez nog nooit gespeeld. Iets meer respect dus.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef toma het volgende:
Dat shirt is zeker geld waard.
De derby verliezen en de klassieker winnen, ik teken ervoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef toma het volgende:
Dat ie straks bij Feyenoord ook geen derbies mag winnen
En dan het elftal op droog brood zetten.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ruud Brood aanstellen om het seizoen af te maken!
Strak plan.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan het elftal op droog brood zetten.²
Wel een klein autotje voor zo'n mega cult heldquote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Audi heeft zelfs een auto naar Hem vernoemd
wel een lekker wijf in die film. Maar het verhaal is zeer matig.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een mooie film: Hitte/Harara²
ééntje maar, die Marokkaanse mag ik hopen? Die blonde is me te hitsig.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
wel een lekker wijf in die film. Maar het verhaal is zeer matig.
Dit is mijn club, mijn ideaal!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Hugo Borstinderdaad verliezen hoort erbij
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef SimK het volgende:
Nijland, wat die jongen allemaal al heeft laten zien. Kwijlen hoor
Pics.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
wel een lekker wijf in die film. Maar het verhaal is zeer matig.
Die blonde heeft juist een geil kopjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ééntje maar, die Marokkaanse mag ik hopen? Die blonde is me te hitsig.
Maar verhaal is waar gebeurd.²
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robbie is al een echte ajacied, hij denkt dat Ajax gewoon kampioen word
PSV wilde perse een homo in de selectie.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef SimK het volgende:
Hij is dan ook niet als directe versterking gehaald. Logisch, want bij Groningen was het ook gewoon een bankzitter als iedereen fit was.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef SimK het volgende:
Een ruwe diamant.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef SimK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |