Vandaag - NED 3 - Begint om 20:30 uur (voor de volledigheid)quote:Onder het motto ‘We are one’ is in Washington het inauguratieconcert ter ere van de nieuwe president Barack Obama. De NPS zal dit twee uur durende concert live uitzenden. Verwacht worden artiesten als Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira. Ook zijn er voordrachten van o.a. Denzel Washington, Queen Latifah en Martin Luther King III. Het concert vindt plaats op de Mall voor het Lincoln Monument, waar honderdduizenden bezoekers worden verwacht. NOVA-correspondent Willem Lust zal vanuit Amerika het programma live van commentaar voorzien.
Dus dat.quote:
Persoonlijk heb ik liever Obama (intellectueel) dan McCain (kortzichtig). Die McCain spoort niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:31 schreef Synthesist het volgende:
Obama is gewoon een ander soort man, die in tijden van afbraak roept alles te kunnen veranderen.
Geschreeuw inclusief de positieve discriminatie van de Amerikaanse middenklasse heeft deze man tot president gebracht.
Wat let je. Deze blijft hier.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Schopje naar POL, GC of TV en dan een Live Topic van maken.
En blankquote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jammer dat alleen Bruce Springsteen als toffe muzikant aanwezig is....
Drugs.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef snowgoon het volgende:
Blijft verbazingwekkend dat zoveel mensen nog een TV hebben die maar 1 zender heeft en niet uit kan.
Naja laat ze het even vieren. Dinsdag komt ie op het Oval office en ziet hij hoe fucked hij nou echt isquote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Acteur Denzel..
Moet niet gekker worden...
Wij negroïde medemens?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Speelde Denzel de grote broer van Obama tijdens z'n speech ofzo, wtf was het met dat 'wij' bedanken iedereen?
Obama wil mensen bij elkaar brengen, Denzel zal wel effe de boel verdelen?quote:
Haha, dat was ook mijn gedachte.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Speelde Denzel de grote broer van Obama tijdens z'n speech ofzo, wtf was het met dat 'wij' bedanken iedereen?
kan iemand me ff waarschuwen als shakira komt ik ga niet die hele troep kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
hurrduurrr shakira komt ook dat word fappen![]()
Nou, ik denk niet dat het iets te maken heeft met subjectiviteit/objectiviteit. Waarom wel? Houdt McCain ergens een verliezersfeestje?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Bolter het volgende:
Wordt maar weer eens duidelijk aangetoond hoe subjectief de PO is.
Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira. Ook zijn er voordrachten van o.a. Denzel Washington, Queen Latifah en Martin Luther King III.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Het is een zwart feestje, zie ik. Zijn de blanken wel echt uitgenodigd?.
Voel je je tekortgedaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Het is een zwart feestje, zie ik. Zijn de blanken wel echt uitgenodigd?.
Kee.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:02 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, flauwe opmerking. Excuses..
Ja, dat dacht ik net ook.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kee.
Die muziek op de achtergrond trouwens, tis verdomme geen film, man!
Gekke Amerikanen.
Actrice? Erfgename?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Marissa Tomei, wat liev van d'r dat ze ook gekomen is..
Actrice, haar moeder ook.quote:
Waar waren de feestjes 4 en 8 jaar geleden?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het iets te maken heeft met subjectiviteit/objectiviteit. Waarom wel? Houdt McCain ergens een verliezersfeestje?
Okay, bedankt.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Actrice, haar moeder ook.
Lief mopje om te zien, maar wat ze daar doet.
Uhm, geen feestje dus? Okay, dat wist ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Waar waren de feestjes 4 en 8 jaar geleden?
Die waren er wel, maar werden beknopter uitgezonden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
het feestje van vier jaar geleden: http://www.whitehouse.gov/news/releases/2005/01/20050118-10.htmlquote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Omdat er nu meer negers op 't feestje komenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die waren er wel, maar werden beknopter uitgezonden.
Dit is een hysterische historische gebeurtenis, vandaar dat het een enorme toestand is wrs.
Ergens in een zaaltjes met alleen de bobo's die Bush geld hebben gegeven waarschijnlijk. Gewone publiek zal daar wel niet zoveel zijn uitgenodigd.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ah, jij bent geen hypocriet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Rucebo het volgende:
Helemaal eens met TS, behalve dan dat ik niet kijk...
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Mallquote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
Omg dit is toch dat plein uit southpark waar alle members van blaintology zelfmoord gingen plegen?
Preciesquote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ah, jij bent geen hypocriet..
Beter dan Barbra Streisand bij Clinton destijds, toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Registratiedienst het volgende:
WTF! Queen L.. Haha, tering zeg.
Voor mijn tijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Beter dan Barbra Streisand bij Clinton destijds, toch?
Ach, niet iedereen volgt alles over Amerika wat er te volgen valtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Mall
Barbaar
Want?quote:
'Will-I-am'quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jezus, anders verkracht je even een relax nummer van Stoner Marley...
Tja, NOVA-journalisten.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef TwyLight het volgende:
Wat trouwens de druppel van irritatie is, is die irritante kankerstem van die nederlander er overheen
bijdehante boer.
Dat mens is een wapen op zichzelf.quote:
Ik weet ongeveer hoe het werkt maar begrijp niet waarom het VS systeem meer "legitimiteit"zou bieden. Ons systeem is wat mij betreft een stuk beter. Zowiezo zijn bij ons meer bevolkingsgroepen(qua politieke kleur) vertegenwoordigd in het zittende kabinet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ga eens de systemen vergelijken (op verschillende niveaus: gemeente e.d.)..
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer hoe het werkt maar begrijp niet waarom het VS systeem meer "legitimiteit"zou bieden. Ons systeem is wat mij betreft een stuk beter. Zowiezo zijn bij ons meer bevolkingsgroepen(qua politieke kleur) vertegenwoordigd in het zittende kabinet.
Verwend kutjong.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat snurkende jochie op de achtergrond achter Obama..
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]Dit gaat te diep voor mijn klaagtopic. Wij pretenderen een democratie te zijn, terwijl in NL een aantal posten niet democratisch gekozen is (staatshoofd, burgemeester, politiechef enzovoort). Maar laten wij stoppen met deze discussie. Ik wil gewoon laagdrempelig zeiken.
.
Ja, echt een man van het Volk.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef S1nn3rz het volgende:
het ziet er ook enorm gezellig uit. die obama weet wat het is om een feestje te vieren hoor!_!
Das dinsdag pas. Dit is zelfbevelkkend voorspel.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als dat jochie later groot is, die moeder: "Kijk hier lag je te snurken, tijdens de inauguratie van Obama". Verwaand dik kutjong, slapen bij een historisch moment..
de gemiddelde blanke amerikaan weet wel hoe hij het gezellig moet maken. dit zal wel een typische black to black party zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, echt een man van het Volk..
Tom Hanks op #1.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:49 schreef 16meter het volgende:
waarom spreken ze allemaal zo wannabe-plechtig
zelfs die B-acteurs doen alsof ze de troonrede voorlezen
wat een geblaat![]()
ik wilde net een msg gaan typen waarin ik stevie wonder prijsdequote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef muay-toy het volgende:
zoals normaal loopt iedereen op fok weer de hele uitzending met alle artiesten af te zeiken. hoe sneu weer
Niet alle artiesten, wel genuanceerd zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef muay-toy het volgende:
zoals normaal loopt iedereen op fok weer de hele uitzending met alle artiesten af te zeiken. hoe sneu weer
Stevie wel ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef FictionalFenna het volgende:
Stevie blijft meester.
beyonce, wanneer komt ze nou ?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:54 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beyonce is knapper. Shakira valt tegen.
nee gek shakira echt stuk lekkerderquote:Op zondag 18 januari 2009 21:54 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beyonce is knapper. Shakira valt tegen.
spreekt ie sisseltong danquote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef Harmonie het volgende:
Samuel L. Jackson, net voor het einde van z'n verhaaltje wil een python Obama aanvallen en dan redt hij hem.
Agree to disagreequote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, derhalve subjectief.
Heb gehoord dat hij wel eens met het vliegtuig reist.quote:
Die had toen toch zon stewardess geneukt die daarna werd ontslagen?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef Harmonie het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij wel eens met het vliegtuig reist.
Tevens speelt hij de rol van Voldemort in Harry Potter, zou dus goed kunnen!
Heul niet Ralph Fiennes speelt Voldemortquote:Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef Harmonie het volgende:
[..]
Samuel L. Jackson speelt Ralph Fiennes.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heul niet Ralph Fiennes speelt Voldemort
Samuel L. Jackson speelt Voldemort?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef Harmonie het volgende:
[..]
Oh zo, ok dan klopt et.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef Harmonie het volgende:
[..]
Samuel L. Jackson speelt Ralph Fiennes.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jeuj, die aandachtsgeile coole filantroop Bono...
Da's niet leuk, baggermuziek.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef Siniti het volgende:
Zou echt geweldig zijn als ineens een of andere death metal band ging spelen
Precies!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tsja, zo zien we weer eens hoe ongelooflijk veel diverse rollen Samuel kan spelen!
Nee, maar hij heeft een lelijke bril.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Hij is ten minste niet onverschillig. Jij houdt toch niet van onverschillige mensen, Ringo?.
Ja, maar dat gebeurt niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef Siniti het volgende:
Zou echt geweldig zijn als ineens een of andere death metal band ging spelen
Jij hebt ook last van het maandelijks probleempje, zie ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft een lelijke bril.
Ik glimlach.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef Ringo het volgende:
Die hij ALTIJD draagt. Het is een vieze aansteller.
Die gaat gewoon 4 jaar lang z'n wifey kapotnaaien in de 'Oval Office'.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Obama gaat zoveel mensen teleurstellen die denken dat hij de nieuwe messias is
Ach, veel erger kan het toch niet worden in de Statesquote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Harmonie het volgende:
[..]
Die gaat gewoon 4 jaar lang z'n wifey kapotnaaien in de 'Oval Office'.
Challenger!
Hopelijk heeft die wat minder aan dan Shakiraquote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef Registratiedienst het volgende:
Ah, Beyonce is de afsluiter.. Geduld, fapjongens.
neergesnipereerdquote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef Harmonie het volgende:
Nou wordt 'ie gewoon keihard door z'n kop geknald, zou wat zijn.
Jij hebt teveel naar 24 gekeken..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef Harmonie het volgende:
Nou wordt 'ie gewoon keihard door z'n kop geknald, zou wat zijn.
Ik hoop het voor je, fappert.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die wat minder aan dan Shakira
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jij hebt ook last van het maandelijks probleempje, zie ik..
[ afbeelding ]
Ik kijk dat eigenlijk nooit.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij hebt teveel naar 24 gekeken..
Stevie Wonder, muziekbarbaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef T3hTommay het volgende:
En ohja, de enige goede vandaag was Buce Springsteen, de rest mag de plank belopen, zo hup het water in.
Beyonce moet nog komen hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef T3hTommay het volgende:
En ohja, de enige goede vandaag was Buce Springsteen, de rest mag de plank belopen, zo hup het water in.
Idd, wtf boeit het hem nou dat Obama is gekozen. Net gegoogled en die gast blijkt 89 te zijn, die gaat binnenkort dus toch doodquote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat doet die ouwe hippie met die mot op z'n hoofd op het podium..
Dit wordt em ook nietquote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, fappert..
Geef 'm eens ongelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Iemand op de bank wordt opeens helemaal wakker.
Je hebt wat gemist, gek!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef Ringo het volgende:
Toch leuk om zo'n topic te volgen, zonder televisie.
Klagen is gezondquote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Registratiedienst het volgende:
Mijn klacht is gegrond.. Maar ach, ik heb mij vermaakt. Verzuurd zijn zit in mijn aard. Bedankt mensen voor deze geweldige tijd.
Daten?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Registratiedienst het volgende:
Mijn klacht is gegrond.. Maar ach, ik heb mij vermaakt. Verzuurd zijn zit in mijn aard. Bedankt mensen voor deze geweldige tijd.
Nope, ik vind het ook een lekker ding, van mij mag ie.quote:
Will Smith ontbrak.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Registratiedienst het volgende:
Will Smith komt toch ook? Of doet hij dat niet vanwege zijn kandidatuur over 4-8 jaar?.
Volgens mij ook, ik heb ook Oprah gemistquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Will Smith ontbrak.
Toch?.
Over 4 jaar wordt het spannend... Will Smith vs. Oprah.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij ook, ik heb ook Oprah gemist
En Tom Cruise ook nog, namens de scientology partijquote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Over 4 jaar wordt het spannend... Will Smith vs. Oprah.. Personendemocratie.
.
Ga je een kotszakje naaien?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Aoristus het volgende:
ik voel me ziek na het zien van deze uitzending. I'll sew!
Tong is de slimmere van jullie 2 hè?quote:
Ja, perfect braakmiddel.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Aoristus het volgende:
ik voel me ziek na het zien van deze uitzending. I'll sew!
Dat is wel leuk.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
En dit was dan nog het voorspel, zitten we er goftedomme dinsdag er nog keer mee opgescheept..
Ja, behalve met talen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tong is de slimmere van jullie 2 hè?
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
Ik pleit ervoor dat zo'n Inaugural Celebration de volgende keer op een warmere dag wordt gehouden, in Augustus ofzo.
Geen pleidooi, wel een simpele redenering:quote:
vergeleken met Bush kan het alleen maar beter worden. Dus ik denk dat de teleurstelling niet zo groot zal zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef T3hTommay het volgende:
Lolbama wordt helemaal de hemel ingeprezen, en waarom? Omdat hij zwart is. Omdat de Amerikanen het lef niet hadden om dezelfde route te bewandelen als de afgelopen paar jaar zodat het land stabieler werd. Iedere boerenhannes kan bedenken dat het niet handig is om acht jaar lang de republikeinen te hebben, dan vier jaar de democraten, vier jaar de republikeinen, etc.
Amerika heeft stevigheid nodig en de kans daarop ligt nu in de riolering. Obama gaat zoveel mensen teleurstellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |