Klagen is gezondquote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Registratiedienst het volgende:
Mijn klacht is gegrond.. Maar ach, ik heb mij vermaakt. Verzuurd zijn zit in mijn aard. Bedankt mensen voor deze geweldige tijd.
Daten?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Registratiedienst het volgende:
Mijn klacht is gegrond.. Maar ach, ik heb mij vermaakt. Verzuurd zijn zit in mijn aard. Bedankt mensen voor deze geweldige tijd.
Nope, ik vind het ook een lekker ding, van mij mag ie.quote:
Will Smith ontbrak.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Registratiedienst het volgende:
Will Smith komt toch ook? Of doet hij dat niet vanwege zijn kandidatuur over 4-8 jaar?.
Volgens mij ook, ik heb ook Oprah gemistquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Will Smith ontbrak.
Toch?.
Over 4 jaar wordt het spannend... Will Smith vs. Oprah.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij ook, ik heb ook Oprah gemist
En Tom Cruise ook nog, namens de scientology partijquote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Over 4 jaar wordt het spannend... Will Smith vs. Oprah.. Personendemocratie.
.
Ga je een kotszakje naaien?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Aoristus het volgende:
ik voel me ziek na het zien van deze uitzending. I'll sew!
Tong is de slimmere van jullie 2 hè?quote:
Ja, perfect braakmiddel.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Aoristus het volgende:
ik voel me ziek na het zien van deze uitzending. I'll sew!
Dat is wel leuk.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
En dit was dan nog het voorspel, zitten we er goftedomme dinsdag er nog keer mee opgescheept..
Ja, behalve met talen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tong is de slimmere van jullie 2 hè?
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
Ik pleit ervoor dat zo'n Inaugural Celebration de volgende keer op een warmere dag wordt gehouden, in Augustus ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |