Naja laat ze het even vieren. Dinsdag komt ie op het Oval office en ziet hij hoe fucked hij nou echt isquote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Acteur Denzel..
Moet niet gekker worden...
Wij negroïde medemens?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Speelde Denzel de grote broer van Obama tijdens z'n speech ofzo, wtf was het met dat 'wij' bedanken iedereen?
Obama wil mensen bij elkaar brengen, Denzel zal wel effe de boel verdelen?quote:
Haha, dat was ook mijn gedachte.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Speelde Denzel de grote broer van Obama tijdens z'n speech ofzo, wtf was het met dat 'wij' bedanken iedereen?
kan iemand me ff waarschuwen als shakira komt ik ga niet die hele troep kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
hurrduurrr shakira komt ook dat word fappen![]()
Nou, ik denk niet dat het iets te maken heeft met subjectiviteit/objectiviteit. Waarom wel? Houdt McCain ergens een verliezersfeestje?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Bolter het volgende:
Wordt maar weer eens duidelijk aangetoond hoe subjectief de PO is.
Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira. Ook zijn er voordrachten van o.a. Denzel Washington, Queen Latifah en Martin Luther King III.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Het is een zwart feestje, zie ik. Zijn de blanken wel echt uitgenodigd?.
Voel je je tekortgedaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Het is een zwart feestje, zie ik. Zijn de blanken wel echt uitgenodigd?.
Kee.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:02 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, flauwe opmerking. Excuses..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |