Vandaag - NED 3 - Begint om 20:30 uur (voor de volledigheid)quote:Onder het motto ‘We are one’ is in Washington het inauguratieconcert ter ere van de nieuwe president Barack Obama. De NPS zal dit twee uur durende concert live uitzenden. Verwacht worden artiesten als Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira. Ook zijn er voordrachten van o.a. Denzel Washington, Queen Latifah en Martin Luther King III. Het concert vindt plaats op de Mall voor het Lincoln Monument, waar honderdduizenden bezoekers worden verwacht. NOVA-correspondent Willem Lust zal vanuit Amerika het programma live van commentaar voorzien.
Dus dat.quote:
Persoonlijk heb ik liever Obama (intellectueel) dan McCain (kortzichtig). Die McCain spoort niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:31 schreef Synthesist het volgende:
Obama is gewoon een ander soort man, die in tijden van afbraak roept alles te kunnen veranderen.
Geschreeuw inclusief de positieve discriminatie van de Amerikaanse middenklasse heeft deze man tot president gebracht.
Wat let je. Deze blijft hier.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Schopje naar POL, GC of TV en dan een Live Topic van maken.
En blankquote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jammer dat alleen Bruce Springsteen als toffe muzikant aanwezig is....
Drugs.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef snowgoon het volgende:
Blijft verbazingwekkend dat zoveel mensen nog een TV hebben die maar 1 zender heeft en niet uit kan.
Naja laat ze het even vieren. Dinsdag komt ie op het Oval office en ziet hij hoe fucked hij nou echt isquote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Acteur Denzel..
Moet niet gekker worden...
Wij negroïde medemens?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Speelde Denzel de grote broer van Obama tijdens z'n speech ofzo, wtf was het met dat 'wij' bedanken iedereen?
Obama wil mensen bij elkaar brengen, Denzel zal wel effe de boel verdelen?quote:
Haha, dat was ook mijn gedachte.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Speelde Denzel de grote broer van Obama tijdens z'n speech ofzo, wtf was het met dat 'wij' bedanken iedereen?
kan iemand me ff waarschuwen als shakira komt ik ga niet die hele troep kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
hurrduurrr shakira komt ook dat word fappen![]()
Nou, ik denk niet dat het iets te maken heeft met subjectiviteit/objectiviteit. Waarom wel? Houdt McCain ergens een verliezersfeestje?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Bolter het volgende:
Wordt maar weer eens duidelijk aangetoond hoe subjectief de PO is.
Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira. Ook zijn er voordrachten van o.a. Denzel Washington, Queen Latifah en Martin Luther King III.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Het is een zwart feestje, zie ik. Zijn de blanken wel echt uitgenodigd?.
Voel je je tekortgedaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Het is een zwart feestje, zie ik. Zijn de blanken wel echt uitgenodigd?.
Kee.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:02 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, flauwe opmerking. Excuses..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |