Tong is de slimmere van jullie 2 hè?quote:
Ja, perfect braakmiddel.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Aoristus het volgende:
ik voel me ziek na het zien van deze uitzending. I'll sew!
Dat is wel leuk.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
En dit was dan nog het voorspel, zitten we er goftedomme dinsdag er nog keer mee opgescheept..
Ja, behalve met talen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tong is de slimmere van jullie 2 hè?
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
Ik pleit ervoor dat zo'n Inaugural Celebration de volgende keer op een warmere dag wordt gehouden, in Augustus ofzo.
Geen pleidooi, wel een simpele redenering:quote:
vergeleken met Bush kan het alleen maar beter worden. Dus ik denk dat de teleurstelling niet zo groot zal zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef T3hTommay het volgende:
Lolbama wordt helemaal de hemel ingeprezen, en waarom? Omdat hij zwart is. Omdat de Amerikanen het lef niet hadden om dezelfde route te bewandelen als de afgelopen paar jaar zodat het land stabieler werd. Iedere boerenhannes kan bedenken dat het niet handig is om acht jaar lang de republikeinen te hebben, dan vier jaar de democraten, vier jaar de republikeinen, etc.
Amerika heeft stevigheid nodig en de kans daarop ligt nu in de riolering. Obama gaat zoveel mensen teleurstellen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |