Ja, dat dacht ik net ook.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kee.
Die muziek op de achtergrond trouwens, tis verdomme geen film, man!
Gekke Amerikanen.
Actrice? Erfgename?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Marissa Tomei, wat liev van d'r dat ze ook gekomen is..
Actrice, haar moeder ook.quote:
Waar waren de feestjes 4 en 8 jaar geleden?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het iets te maken heeft met subjectiviteit/objectiviteit. Waarom wel? Houdt McCain ergens een verliezersfeestje?
Okay, bedankt.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Actrice, haar moeder ook.
Lief mopje om te zien, maar wat ze daar doet.
Uhm, geen feestje dus? Okay, dat wist ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Waar waren de feestjes 4 en 8 jaar geleden?
Die waren er wel, maar werden beknopter uitgezonden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
het feestje van vier jaar geleden: http://www.whitehouse.gov/news/releases/2005/01/20050118-10.htmlquote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Omdat er nu meer negers op 't feestje komenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die waren er wel, maar werden beknopter uitgezonden.
Dit is een hysterische historische gebeurtenis, vandaar dat het een enorme toestand is wrs.
Ergens in een zaaltjes met alleen de bobo's die Bush geld hebben gegeven waarschijnlijk. Gewone publiek zal daar wel niet zoveel zijn uitgenodigd.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ah, jij bent geen hypocriet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Rucebo het volgende:
Helemaal eens met TS, behalve dan dat ik niet kijk...
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Mallquote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
Omg dit is toch dat plein uit southpark waar alle members van blaintology zelfmoord gingen plegen?
Preciesquote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ah, jij bent geen hypocriet..
Beter dan Barbra Streisand bij Clinton destijds, toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Registratiedienst het volgende:
WTF! Queen L.. Haha, tering zeg.
Voor mijn tijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Beter dan Barbra Streisand bij Clinton destijds, toch?
Ach, niet iedereen volgt alles over Amerika wat er te volgen valtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Mall
Barbaar
Want?quote:
'Will-I-am'quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jezus, anders verkracht je even een relax nummer van Stoner Marley...
Tja, NOVA-journalisten.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef TwyLight het volgende:
Wat trouwens de druppel van irritatie is, is die irritante kankerstem van die nederlander er overheen
bijdehante boer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |