Dat mens is een wapen op zichzelf.quote:
Ik weet ongeveer hoe het werkt maar begrijp niet waarom het VS systeem meer "legitimiteit"zou bieden. Ons systeem is wat mij betreft een stuk beter. Zowiezo zijn bij ons meer bevolkingsgroepen(qua politieke kleur) vertegenwoordigd in het zittende kabinet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ga eens de systemen vergelijken (op verschillende niveaus: gemeente e.d.)..
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer hoe het werkt maar begrijp niet waarom het VS systeem meer "legitimiteit"zou bieden. Ons systeem is wat mij betreft een stuk beter. Zowiezo zijn bij ons meer bevolkingsgroepen(qua politieke kleur) vertegenwoordigd in het zittende kabinet.
Verwend kutjong.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat snurkende jochie op de achtergrond achter Obama..
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]Dit gaat te diep voor mijn klaagtopic. Wij pretenderen een democratie te zijn, terwijl in NL een aantal posten niet democratisch gekozen is (staatshoofd, burgemeester, politiechef enzovoort). Maar laten wij stoppen met deze discussie. Ik wil gewoon laagdrempelig zeiken.
.
Ja, echt een man van het Volk.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef S1nn3rz het volgende:
het ziet er ook enorm gezellig uit. die obama weet wat het is om een feestje te vieren hoor!_!
Das dinsdag pas. Dit is zelfbevelkkend voorspel.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als dat jochie later groot is, die moeder: "Kijk hier lag je te snurken, tijdens de inauguratie van Obama". Verwaand dik kutjong, slapen bij een historisch moment..
de gemiddelde blanke amerikaan weet wel hoe hij het gezellig moet maken. dit zal wel een typische black to black party zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, echt een man van het Volk..
Tom Hanks op #1.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:49 schreef 16meter het volgende:
waarom spreken ze allemaal zo wannabe-plechtig
zelfs die B-acteurs doen alsof ze de troonrede voorlezen
wat een geblaat![]()
ik wilde net een msg gaan typen waarin ik stevie wonder prijsdequote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef muay-toy het volgende:
zoals normaal loopt iedereen op fok weer de hele uitzending met alle artiesten af te zeiken. hoe sneu weer
Niet alle artiesten, wel genuanceerd zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef muay-toy het volgende:
zoals normaal loopt iedereen op fok weer de hele uitzending met alle artiesten af te zeiken. hoe sneu weer
Stevie wel ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef FictionalFenna het volgende:
Stevie blijft meester.
beyonce, wanneer komt ze nou ?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:54 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beyonce is knapper. Shakira valt tegen.
nee gek shakira echt stuk lekkerderquote:Op zondag 18 januari 2009 21:54 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beyonce is knapper. Shakira valt tegen.
spreekt ie sisseltong danquote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef Harmonie het volgende:
Samuel L. Jackson, net voor het einde van z'n verhaaltje wil een python Obama aanvallen en dan redt hij hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |