Hier stopte k met lezenquote:
En toch, en toch, en toch... In de jaren 90 van de vorige eeuw kwam ik zeer regelmatig bij de roemruchte club 'Mazzo' aan de Rozengracht in Amsterdam.quote:
Dat was voor ons witneuzen vroeger een aardige indicator. Onbekende tent + veel negers + niet overduidelijk R'n'B = goede muziek binnen!quote:
Sowieso al in de rij staan om ergens naar binnen te mogenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:31 schreef Opperkwal het volgende:
Of de Marokkanen die je heel de tijd terug ziet lopen als je in de rij staat.
Heb dat één keer gedaan, toen weer héél snel terug naar Amsterdam. En Utrecht is ook nog wel te doen.quote:
Ja dat ook. Vooral als je op de terugweg de verkeerde metro neemt, uitstapt op station Maashaven en onder bedreiging van een wapen je portemonnee moet afgeven aan 3 Antillianenquote:
Aangezien je gefouilleerd wordt lijkt me dit vrij onmogelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef FastFox91 het volgende:
Wat zullen ze doen als je op sokken naar binnen gaat en dan daar de schoenen weer stiekem aandoet. Niet vergeten om bij het verlaten weer op sokken te lopen.
Jij hebt makkelijk praten.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Sowieso al in de rij staan om ergens naar binnen te mogen
So true.quote:
Doen alsof het uitgaan in Amsterdam veel verschilt met Rotterdamquote:Op zondag 18 januari 2009 17:37 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Heb dat één keer gedaan, toen weer héél snel terug naar Amsterdam. En Utrecht is ook nog wel te doen.
Hey daar heb ik een jaar gewoond en heb al mn spullen nogquote:Op zondag 18 januari 2009 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat ook. Vooral als je op de terugweg de verkeerde metro neemt, uitstapt op station Maashaven en onder bedreiging van een wapen je portemonnee moet afgeven aan 3 Antillianen.
In Amsterdam heb je in ieder geval niet het gevoel dat je door Almere loopt.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doen alsof het uitgaan in Amsterdam veel verschilt met Rotterdam
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:56 schreef Rosbief het volgende:
Uitsmijters, waar zou je die normaal tegen moeten komen dan?
Ook nog zo zielig staan te doen als je naar buiten wil om een fooitje van een paar cent te krijgenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:07 schreef Agiath het volgende:
Uitsmijters
Gewoon at random mensen buitensluitenkankervolk, laagste van het laagste
We spugen meestal een tientje vol en geven dat ,met de plakkende kant onderquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ook nog zo zielig staan te doen als je naar buiten wil om een fooitje van een paar cent te krijgen. Echt triest...
Dat opgehouden handje inderdaad, ik geef nooit watquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ook nog zo zielig staan te doen als je naar buiten wil om een fooitje van een paar cent te krijgen. Echt triest...
Stoer hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef waterkip het volgende:
[..]
We spugen meestal een tientje vol en geven dat ,met de plakkende kant onder
en dan rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Waarom? Als sla je ze in hun gezicht, ze mogen toch geen geweld gebruiken. Ze mogen je alleen maar vastpakken en verplaatsen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef waterkip het volgende:
[..]
We spugen meestal een tientje vol en geven dat ,met de plakkende kant onder
en dan rennen
natuurlijk zong ali b eroverquote:
o god, jij bent nog nooit uitgeweest.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom? Als sla je ze in hun gezicht, ze mogen toch geen geweld gebruiken. Ze mogen je alleen maar vastpakken en verplaatsen.
No-liferquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom? Als sla je ze in hun gezicht, ze mogen toch geen geweld gebruiken. Ze mogen je alleen maar vastpakken en verplaatsen.
Wehehehe we hebben hier te maken met een kennerquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
jij hebt daarentegen ook met oud op nieuw stipt op 12 uur een topic geopend.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:26 schreef Renesite het volgende:
Ik had een aantal jaren geleden ook gitzwarte nikes!
Kwam gewoon overal binnen waar het leeftijdslimiet 16+ was. (Ik was toentertijd 16)
Dat doen ze ook allemaal, iddquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
kut tent beleidquote:dus wij denken, w egana naar ff naar een cafe, dus we lopen naar het Fust in rotterdam.
wij lopen daar naar binnen, iedereen mag gewoon naar binnen, behalve de achterste van de rij, die heeeel toevallig ook een ander kleurtje dan de rest had.
quote:we kwamen bij het Fust aan en we werden geweigerd door de uitsmijters omdat hij te bijdehand was, hierna liepen we naar de getback en kwamen de uitsmijters ons achterna en sloegen mijn vriend bewusteloos dit omdat hij volgens hun een flesje naar ze had gegooid
Dat is gewoon een dresscode.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:32 schreef behangplakker het volgende:
Sowieso mensen niet binnenlaten om kleding/schoenen die ze dragenNet of normale mensen nooit Nikes dragen
Ja, maar het idee erachter is om een bepaald soort volk te kunnen weigeren lijkt me. En daar zijn anderen weer de dupe vanquote:
Als je bij gewone zwarte sportschoenen het Nike logo zou vervangen door iets anders zou niemand er moeilijk over doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:32 schreef behangplakker het volgende:
Sowieso mensen niet binnenlaten om kleding/schoenen die ze dragenNet of normale mensen nooit Nikes dragen
Ja 1 keer wou ik naar buiten bij de plaatselijke dans/kroegquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
bewakers zijn alleen maar lastig.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja 1 keer wou ik naar buiten bij de plaatselijke dans/kroeg
Moest ik fooi geven, dat weigerde ik natuurlijk, gingen ze echt raar praten van "als je ons nodig hebt dalijk kan je wel eens een probleem krijgen oid"
Of dat ze mensen domweg tegenhouden tot ze fooi geven, zo kansloos.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja 1 keer wou ik naar buiten bij de plaatselijke dans/kroeg
Moest ik fooi geven, dat weigerde ik natuurlijk, gingen ze echt raar praten van "als je ons nodig hebt dalijk kan je wel eens een probleem krijgen oid"
Tja, genoeg gevallen waar ze gewoon mensen in elkaar beuken, of heel geniepig even een pijnlijk stootje in de lever geven waaraan uitwendig verder niets te merken is. Als het niet mag, dan is het extra leuk om te doen zeg maar... hebben ze toch nog ergens macht over.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze blijven godsgruwelijk lelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:33 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Zo apart is het toch niet onder een normale broek?
Koop dan lauwe.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:33 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Zo apart is het toch niet onder een normale broek?
Ooit een keer uit een café gezet omdat ik sportschoenen aan had en dat na 9 uur 's avonds blijkbaar niet mocht (ik zat er vanaf 8 uur). Alsof het publiek dan opeens zoveel anders wordt dat ik m'n kledingstijl moet aanpassen?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben nog nooit ergens geweigerd, wel vragen ze bijna altijd mijn ID omdat ik er zo jong uitzie
Verbaast me niets.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben nog nooit ergens geweigerd, wel vragen ze bijna altijd mijn ID omdat ik er zo jong uitzie
Leuk foto's van mn fobo hier neerzetten? Maar goed op die andere foto's lijk ik wel iets (niet veel) ouderquote:
Vooruit, ik zal hem weghalen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Leuk foto's van mn fobo hier neerzetten? Maar goed op die andere foto's lijk ik wel iets (niet veel) ouder
Jij hebt geen eens een foto van jezelf in je eigen fotoboek, zegt genoeg![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal hem weghalen.
En ik zet er idd geen foto's in zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
Persoonlijk let ik er wel op, als ik ergens in een tent ben en ik zie daar iemand op Nikes lopen dan zullen ze mij daar niet snel terugzien.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:01 schreef ach het volgende:
Waar slaat zo'n schoenenbeleid eigenlijk op? Zijn er mensen die in zo'n club naar iedereens schoenen zitten te kijken? Laatst had ik ook ergens dat als je buiten wilde roken of na 23u wilde blijven je nette schoenen aanmoest
Werkt dat hier op het forum ook?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Persoonlijk let ik er wel op, als ik ergens in een tent ben en ik zie daar iemand op Nikes lopen dan zullen ze mij daar niet snel terugzien.
Ga je ook naar die hippe tenten in Rotterdam dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Persoonlijk let ik er wel op, als ik ergens in een tent ben en ik zie daar iemand op Nikes lopen dan zullen ze mij daar niet snel terugzien.
Nee Rosbief gaat niet uit, dit omdat hij denkt dat je bewakers kan spugen en slaan zonder daarna in mekaar gebeukt te worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je ook naar die hippe tenten in Rotterdam dan?
Wat is dan de reden dat ze mensen op Nikes weigeren?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Air Max zijn net zo ingeburgerd als messen en vorken.
Daar nog een mening over hebben is redelijk belachelijk
Zo zou het wel horen, ze hebben een voorbeeldfunctie immers. Niet alles los je met geweld op.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee Rosbief gaat niet uit, dit omdat hij denkt dat je bewakers kan spugen en slaan zonder daarna in mekaar gebeukt te worden.
De bewakers beuken er meteen op als ze een ruzie zien, ik weet dat het niet zo hoort maar die mensen zijn niet voor reden vatbaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zo zou het wel horen, ze hebben een voorbeeldfunctie immers. Niet alles los je met geweld op.
Omdat ze nog steeds denken dat alles op Nikes iets te maken heeft met geweld, gabbers, hardcore, rellende Marokkanen en weet ik veel. Gek, want jongeren tijdschriften staan vol met jongeren die aangeprezen kleding dragen plus bijbehorende Nikes (Max, Dunks bla bla).quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat ze mensen op Nikes weigeren?
M'n post was niet serieus bedoeld btw, heb zelf ook nikes.![]()
Maar ik spreek het uit als naik!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Nike's aan met stappenNike's zijn er enkel om op de sporten.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:22 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
De bewakers beuken er meteen op als ze een ruzie zien, ik weet dat het niet zo hoort maar die mensen zijn niet voor reden vatbaar.
Gewoon per tent verschillend.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Rosbief het volgende:
Geldt dit beleid overigens specifiek voor Nikes of sportschoenen in het algemeen?
Hier in Groningen geldt t in de meeste tenten alleen voor Nikes. En dan vaak ook nog alleen voor air maxjes. Zo kansloos.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Rosbief het volgende:
Geldt dit beleid overigens specifiek voor Nikes of sportschoenen in het algemeen?
Beetje sneu inderdaad om iemand te weigeren op dat specifieke merk/type schoen, kijk gewoon wat de algehele indruk is van de persoon die voor je staat... gedrag, kledingstijl in z'n geheel... als portier zou je daar oog voor moeten hebben dacht ik zo.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier in Groningen geldt t in de meeste tenten alleen voor Nikes. En dan vaak ook nog alleen voor air maxjes. Zo kansloos.
Niet dat ik air max draag, maar ik snap niet dat op grond daarvan mensen geweigerd worden
Volgens mij beuken die uitsmijters je al in elkaar als je hoofd ze niet aanstaat, dus ik kijk nergens van op hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee Rosbief gaat niet uit, dit omdat hij denkt dat je bewakers kan spugen en slaan zonder daarna in mekaar gebeukt te worden.
Inderdaad. Maar dunks blijven natuurlijk mooier dan die enorm lelijke nikes die hier eerder in dit topic zijn gepost.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Beetje sneu inderdaad om iemand te weigeren op dat specifieke merk/type schoen, kijk gewoon wat de algehele indruk is van de persoon die voor je staat... gedrag, kledingstijl in z'n geheel... als portier zou je daar oog voor moeten hebben dacht ik zo.
Ze zitten het beste. En zwarte kun je zelfs naar kantoor dragen.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:33 schreef leolinedance het volgende:
Nike's aan met stappenNike's zijn er enkel om op de sporten.
Terecht. Ik vind dat zltijd smerig, je herkent dan ook gelijk dat het hollanders zijn. Met zo'n bruin rood verbrand buikje in een supermarkt lopenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Was trouwens ook wel vaag, ik was afgelopen zomer met een paar vrienden op vakantie in Spanje en toen werd 1 van hen uit de supermarkt gezet omdat hij geen shirt aan had maar alleen een short
Ja, alleen wanneer ik op m'n Nikes wel het FTV Café (van fashion channel jeweet) binnen kom, maar niet de lokale dancing in een random boerendorp, dan heb ik wel zoiets van, misschien schatten die eigenaren zichzelf toch iets te hoog in.quote:
Moah, mensen weigeren om het uiterlijk vind ik sowieso al te ver gaan. Als het verkeerd gaat pak je ze gewoon wat harder aan, want uitsmijters deinzen nooit ergens voor terug, hoeven ze het nu ook niet te doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Beetje sneu inderdaad om iemand te weigeren op dat specifieke merk/type schoen, kijk gewoon wat de algehele indruk is van de persoon die voor je staat... gedrag, kledingstijl in z'n geheel... als portier zou je daar oog voor moeten hebben dacht ik zo.
Ik hoop na het studeren toch ergens terecht te komen waar dit niet de bedoeling is. En dat goede lopen vind ik maar onzin, puur om het dragen van deze schoenen goed te praten. Ze lopen niks beter dan een gewone fatsoenlijke herenschoen voor normaal gebruik. Ja, ik heb ook Nikes...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze zitten het beste. En zwarte kun je zelfs naar kantoor dragen.
Daar moet je uberhaupt niet in willen lopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Gupje het volgende:
Dus ik zou hier nergens mee binnen komen?
[ afbeelding ]
voelde hem al aankomenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar moet je uberhaupt niet in willen lopen.
Dat is niet waar, vooral Air Max tn loopt geweldig.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze lopen niks beter dan een gewone fatsoenlijke herenschoen voor normaal gebruik. Ja, ik heb ook Nikes...
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat is niet waar, vooral Air Max tn loopt geweldig.
So truequote:Op zondag 18 januari 2009 23:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik een neger in afrika was die elke dag 50km op blote voeten naar de waterput moest lopen zou ik deze gedrochten nog niet aantrekken zeg
Dat lijkt er al meer op inddquote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom moet je ook nike sb dragen
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
Ik heb deze ooit gehad maar dan compleet zwartquote:Op zondag 18 januari 2009 23:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik een neger in afrika was die elke dag 50km op blote voeten naar de waterput moest lopen zou ik deze gedrochten nog niet aantrekken zeg
Die zien er helemaal niet uit, net een cliniclown schoenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
iddquote:Op zondag 18 januari 2009 23:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb deze ooit gehad maar dan compleet zwart
Zien er misschien niet (wel beter dan MAx btw) uit maar lopen hemels vanwege de zool.
Ik denk dat ze daarmee vooral een bepaalde identiteit in stand willen houden, dus geen Australian trainingspakken in een als 'trendy' te boek staande club. Tja, een eigenaar van een pand mag een dresscode opnemen in het deurbeleid, maar dan moet het eigenlijk niet om een bepaald merk kledingstukken gaan, maar om bepaalde kledingstijlen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, mensen weigeren om het uiterlijk vind ik sowieso al te ver gaan. Als het verkeerd gaat pak je ze gewoon wat harder aan, want uitsmijters deinzen nooit ergens voor terug, hoeven ze het nu ook niet te doen.
Het gaat ook niet om een merk maar om het fenomeen sportschoenenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:25 schreef Henno het volgende:
Ik denk dat ze daarmee vooral een bepaalde identiteit in stand willen houden, dus geen Australian trainingspakken in een als 'trendy' te boek staande club. Tja, een eigenaar van een pand mag een dresscode opnemen in het deurbeleid, maar dan moet het eigenlijk niet om een bepaald merk kledingstukken gaan, maar om bepaalde kledingstijlen.
Nee hoor. hier worden alleen nikes geweerd, zoals gezegd omdat anders bepaalde groepen personen agressief kunnen worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:03 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om een merk maar om het fenomeen sportschoenenDaarnaast heb ik een grotere hekel aan het Engelse kraagjes deur beleid waarin malloten met een achterlijk roze polo shirtje wel naar binnen mogen maar als je een T-shirt draagt mag je per definitie niet naar binnen
Als mensen te dronken zijn mogen ze geen alcohol meer kopen in de meeste tenten, dus wordt er niks aan verdiend. Waarom zou een club je dan nog binnen willen hebben?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:25 schreef Repeat het volgende:
Geweigerd worden omdat je te lam bent is ook zo kansloos. Ben je eenmaal binnen, dan mag je je wel volgieten, maar als je dat elders al gedaan hebt is het ineens een probleem
Whehehe als jij het zegt, zal het wel zo zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat werkt erg goed terwijl je naar buiten gekegeld wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 04:07 schreef Koekz het volgende:
Volgende keer gewoon naar z'n legitimatiebewijs voor beveiligers vragen, heeftie die niet, politie bellen dat er ongediplomeerde beveiligers aan het werk zijnKeiharde boete voor hem en zijn baas
Tja je moet wat als er geen openstaande vacatures voor kampbewaker/beul zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Uitsmijters zijn gewoon mensen die van macht houden.
deze zijn bovendien ook lastig, als je binnen veel drinkt en je wordt lastig dan flikkeren ze je er ook uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:17 schreef Roei het volgende:
[..]
Als mensen te dronken zijn mogen ze geen alcohol meer kopen in de meeste tenten, dus wordt er niks aan verdiend. Waarom zou een club je dan nog binnen willen hebben?
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Ooh, als het alleen maar je portemonnee is.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat ook. Vooral als je op de terugweg de verkeerde metro neemt, uitstapt op station Maashaven en onder bedreiging van een wapen je portemonnee moet afgeven aan 3 Antillianen.
woonplaats: delfzijlquote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef de_priester het volgende:
rotterdam
nikes
uitsmijters
topic 14.gif
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitgaan in Roffa is trouwens wel de bomb hoor
Meer is er nietquote:
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupersquote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier in Groningen geldt t in de meeste tenten alleen voor Nikes. En dan vaak ook nog alleen voor air maxjes. Zo kansloos.
Niet dat ik air max draag, maar ik snap niet dat op grond daarvan mensen geweigerd worden
Hoe bekrompenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupers
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.quote:
Ik zie niet in wat daar mis mee isquote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.
ik zit niet bij het corps en draag geen zwarte puntschoenen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.
Ik draag Nikes omdat de meeste andere schoenen mijn beetje misvormde voeten nogal pijn doen en ik geen zin heb in orthopedische schoenen. Ben ik nu direct een pauper die in elke tent geweigerd moet worden?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupers
Allstarsquote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik zit niet bij het corps en draag geen zwarte puntschoenen.
gewoon all stars of pantofola d'oro
en al zou dat wel het geval zijn dan ben ik het met Florian_ eensch![]()
uitzondering bevestigd de regelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik draag Nikes omdat de meeste andere schoenen mijn beetje misvormde voeten nogal pijn doen en ik geen zin heb in orthopedische schoenen. Ben ik nu direct een pauper die in elke tent geweigerd moet worden?
En daarna zeggen dat je zelf allstars draagt, nee nu is je punt echt direct gemaakt.
Mijn vriendin draagt All stars, dus ik vind het zo vaag om jongens in All stars te zien. Dat, en ik heb sinds die 2 uur durende reclamekutfilm (I, Robot) ook een hekel aan All stars. Iquote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
uitzondering bevestigd de regel![]()
all stars zijn redelijk studentikoos
Voor de beeldvorming:quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik zit niet bij het corps en draag geen zwarte puntschoenen.
gewoon all stars of pantofola d'oro
de merken kloppen iig, voor de rest heb ik andere en zijn mijn allstars zoals het hoort, versleten en viesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming:![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef hmmmz het volgende:
[..]
en zijn mijn allstars zoals het hoort, versleten en vies
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Lage all Stars zijn dan wel weer vet.
heb ik eindelijk een fan, is het geen mooi lief meisjequote:Op maandag 19 januari 2009 18:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]!
Ik begin een steeds grotere fan van je te worden![]()
[..]![]()
Normale ook
Sorry dat ik je teleurstelquote:Op maandag 19 januari 2009 18:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
heb ik eindelijk een fan, is het geen mooi lief meisje![]()
maar toch leuk, een fankan er tenminste iets leuks in m'n sig.
die heb ik ook (gehad), van die gele van een paar seizoenen terug, vind de modellen van de laatste tijd alleen niet zo heel mooi meerquote:
corpsbalschoenen noem ik datquote:
Ah, Floris van Bommel bedoel je? Daar heb ik ook een aantal paar van, zijn topquote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
die heb ik ook (gehad), van die gele van een paar seizoenen terug, vind de modellen van de laatste tijd alleen niet zo heel mooi meer
Ik zou dus nooit van mijn leven met zon naam op mn schoenen lopenquote:
ja floris van bommel uiteraardquote:Op maandag 19 januari 2009 19:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, Floris van Bommel bedoel je? Daar heb ik ook een aantal paar van, zijn top
Waarom deden ze dat ? of denken ze dat de straat ook een onderdeel is van de 't Fustquote:ging de uitsmijter even iemand op straat aanspreken samen met zijn mede uitsmijter.
Dat is een nieuwe, agressief worden om schoenen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee hoor. hier worden alleen nikes geweerd, zoals gezegd omdat anders bepaalde groepen personen agressief kunnen worden.
Ik kan er ook niks aan doen, maar dat zei een kleerkast tegen een vriend van me die toen nikes aanhad en werd geweigerd.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef jnee877 het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe, agressief worden om schoenen ?
Onzin, het is gewoon een regel in veel kroegen/steden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Iedereen zou toch zolangzamerhand wel moeten weten dat weigeren op kleding alleen maar een handvat is om je te kunnen weigeren. Dat bestaat alleen maar omdat: je kop staat me niet aan en ik verwacht moeilijkheden van jou, niet gezegd mag worden.
Mark van Bommel peuners jeweets.quote:
Geen onzin. Ik ben zelf vaak genoeg en heb andere vaak genoeg zien binnen lopen met sportschoenen in een kroeg waar dat echt niet mocht. Vroeger ook met petjes. Als de portier/het personeel je kent, kan het plots allemaal wel. Daarbij heb ik het letterlijk gehoord van een kroegeigenaar van een flink aantal kroegen. 'We willen geen Turken in onze kroeg' mag niet, dat is discriminatie. Maar als diezelfde Turken vaak een petje op hebben of sportschoenen, hou je ze alsnog buiten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin, het is gewoon een regel in veel kroegen/steden.
ik mag het niet zeggen, maar ik heb mn stoute schoenen aan!;quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen onzin. Ik ben zelf vaak genoeg en heb andere vaak genoeg zien binnen lopen met sportschoenen in een kroeg waar dat echt niet mocht. Vroeger ook met petjes. Als de portier/het personeel je kent, kan het plots allemaal wel. Daarbij heb ik het letterlijk gehoord van een kroegeigenaar van een flink aantal kroegen. 'We willen geen Turken in onze kroeg' mag niet, dat is discriminatie. Maar als diezelfde Turken vaak een petje op hebben of sportschoenen, hou je ze alsnog buiten.
edit: en van dat laatste heb ik zelfs een heel mooi voorbeeld:
Ik sta in de rij, met petje
3~4 man achter mij staat een Turk/Marokaan met petje
Ik ben aan de beurt en wordt hard op geweigerd. Zachtjes wordt mij verteld, kom over 5 minuten terug
Turk/Marokaan wordt ook geweigerd
Ik kom 5 minuten later terug en loop vrolijk door naar binnen
Dit is bij een kroeg waar een Turk aan de deur staat overigens.
Dus omdat het jou ooit overkomen is is het zo? Nou, ik kan je zeggen dat het mij nooit overkomen is. Ik heb wel gezien dat mensen hun petje of moesten doen of een ketting binnen moesten hangen en daarna gewoon naar binnen mochten. Dus daar ging het niet om de persoon zelf maar wel degelijk om kleding/accessoires of hoe je het ook wilt noemen. Maar jouw woord/ervaring zal wel zwaarder wegen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen onzin. Ik ben zelf vaak genoeg en heb andere vaak genoeg zien binnen lopen met sportschoenen in een kroeg waar dat echt niet mocht. Vroeger ook met petjes. Als de portier/het personeel je kent, kan het plots allemaal wel. Daarbij heb ik het letterlijk gehoord van een kroegeigenaar van een flink aantal kroegen. 'We willen geen Turken in onze kroeg' mag niet, dat is discriminatie. Maar als diezelfde Turken vaak een petje op hebben of sportschoenen, hou je ze alsnog buiten.
edit: en van dat laatste heb ik zelfs een heel mooi voorbeeld:
Ik sta in de rij, met petje
3~4 man achter mij staat een Turk/Marokaan met petje
Ik ben aan de beurt en wordt hard op geweigerd. Zachtjes wordt mij verteld, kom over 5 minuten terug
Turk/Marokaan wordt ook geweigerd
Ik kom 5 minuten later terug en loop vrolijk door naar binnen
Dit is bij een kroeg waar een Turk aan de deur staat overigens.
Helaas is dit dan weer wél waar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef snorfiets het volgende:
[..]
ik mag het niet zeggen, maar ik heb mn stoute schoenen aan!;
Turken/Marokkanen drinken over het algemeen weinig en moeten vanwege apenopvoeding altijd opvallen/knokken/schreeuwen/overdreven doen. ik hoor vaak anders, maar eigen ervaring verteld me toch keer op keer iets dat dit vooroordeel maar al te vaak word waargemaakt.
En wanneer er dus zulke mensen in een discotheek lopen gaan andere bezoekers, die dus wel drinken en voor omzet zorgen, naar een andere tent waar ze wel leuk uit kunnen gaan.
ik begrijp zo'n deurbeleid toch wel degelijk. Jammer dat de goede eronder moeten lijden.
x ntb
Hij zegt hetzelfde als ik in andere woorden... Jij bent raar...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas is dit dan weer wél waar.
Nee, ik doelde op dit:quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zegt hetzelfde als ik in andere woorden... Jij bent raar...
Dat buitenlanders ooit niet binnen worden gelaten met een smoesje door de uitsmijter geloof ik wel. Maar bij ons kom je als blanke normale jongen met sportschoenen, petje en ketting over je shirt ook niet binnen.quote:Turken/Marokkanen drinken over het algemeen weinig en moeten vanwege apenopvoeding altijd opvallen/knokken/schreeuwen/overdreven doen. ik hoor vaak anders, maar eigen ervaring verteld me toch keer op keer iets dat dit vooroordeel maar al te vaak word waargemaakt.
dan kom je in de verkeerde tent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef FixYou het volgende:
Ja, en ze willen nogal erg vervelend dansen bij de meisjes (blanke kaaskoppen durven/kunnen dat heul niet) en dat jaagt ze weg. En als de blonde schoonheden wegzijn komen de hollandse jongens ook niet (en die betalen voor al dat bier en die cosmopolitans voor de chicks).
Dat dus.quote:
Geen Santoni ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik draag eigenlijk niets anders. Mooie Floris van Bommels in mijn vrije tijd. Borgioli Fratelli op het werk.
Schoenen.
Ohja toch niet een fatsoenlijk kantoor hoor :Squote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze zitten het beste. En zwarte kun je zelfs naar kantoor dragen.
True.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:36 schreef mirved het volgende:
Gelukkig is er zo'n deurbeleid en uitsmuiters die het handhaven. Anders kan je niet meer op stap gaan zonder dat er overal sjonnies en allochtonen binnen zijn die de boel verzieken.
Jij moet betalen om ergens in te komen om daar je geld uit te geven?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:26 schreef kalinho het volgende:
Avond stappen in Rotterdam. Beginnend in Big Ben. Na een uurtje waren we het zat en gingen we richting de zien-en-gezien-worden tent van Rotterdam, Sorbonne. Ik en maatje betalen en lopen naar binnen. ik ga pissen en wanneer ik weer boven kom blijkt dat we nog steeds met zn 2en zijn. Wat blijkt...1 van de groep had nikes aan en kwam dus niet binnen. Waren wel nike air's, maar ze waren gewoon zwart. Als ze niet van nike waren waren het gewoon normale zwarte schoenen![]()
Vervolgens gingen we naar de creme de la creme van de horeca in Rotterdam...'t Fust!.
Nadat we daar een minuut of 10 stonden te wachten voor de poortjes zonder dat die gozer uberhaupt iemand binnen liet, ging de uitsmijter even iemand op straat aanspreken samen met zijn mede uitsmijter. Andere mensen wisten niet hoe gauw ze binnen moesten komen, maar wij hadden niet zo'n haast en wachtten dus nog even. Daarna komt die uitsmijter terug en ik zeg, op de normaalste toon "We staan hier nou 10 minuten ofzo, zouden we nog een x naar binnen kunnen?" En ipv de uitmsijter de zin "Oh sorry man we hadden jullie niet gezien..telefoon en andere voorwerpen op dat plankje neerleggen en je kan doorlopen" uitspreekt presteert hij het om te zeggen"eh JIJ komt dus niet meer binnen nu. De anderen kunnen binnen komen, jij niet; ook al blijf je staan tot 5 uur snachts, je komt niet binnen"![]()
![]()
WTF, der was echt 0 agressie of wat dan ook of een andere reden om te weigeren.
Uiteindelijk zijn we toen maar weer () teruggegaan naar Big Ben en ewl een vette avond gehad, maar toch...
die anabolen staan er voor ons, wij staan er niet voor hun.
Klacht 1: achterlijke kledingvoorschriften en de handhaving daarvan![]()
Klacht 2: uitsmijters die niet tegen een, nog vrij heldere, stapper kunnen
Jezus leef jij ook nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:53 schreef Maikuuul het volgende:
Na 5 jaar erachter komen dat je geen Nike air max met stappen aan moet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |