Ik hoop na het studeren toch ergens terecht te komen waar dit niet de bedoeling is. En dat goede lopen vind ik maar onzin, puur om het dragen van deze schoenen goed te praten. Ze lopen niks beter dan een gewone fatsoenlijke herenschoen voor normaal gebruik. Ja, ik heb ook Nikes...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze zitten het beste. En zwarte kun je zelfs naar kantoor dragen.
Daar moet je uberhaupt niet in willen lopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Gupje het volgende:
Dus ik zou hier nergens mee binnen komen?
[ afbeelding ]
voelde hem al aankomenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar moet je uberhaupt niet in willen lopen.
Dat is niet waar, vooral Air Max tn loopt geweldig.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze lopen niks beter dan een gewone fatsoenlijke herenschoen voor normaal gebruik. Ja, ik heb ook Nikes...
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat is niet waar, vooral Air Max tn loopt geweldig.
So truequote:Op zondag 18 januari 2009 23:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik een neger in afrika was die elke dag 50km op blote voeten naar de waterput moest lopen zou ik deze gedrochten nog niet aantrekken zeg
Dat lijkt er al meer op inddquote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom moet je ook nike sb dragen
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
Ik heb deze ooit gehad maar dan compleet zwartquote:Op zondag 18 januari 2009 23:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik een neger in afrika was die elke dag 50km op blote voeten naar de waterput moest lopen zou ik deze gedrochten nog niet aantrekken zeg
Die zien er helemaal niet uit, net een cliniclown schoenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
iddquote:Op zondag 18 januari 2009 23:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb deze ooit gehad maar dan compleet zwart
Zien er misschien niet (wel beter dan MAx btw) uit maar lopen hemels vanwege de zool.
Ik denk dat ze daarmee vooral een bepaalde identiteit in stand willen houden, dus geen Australian trainingspakken in een als 'trendy' te boek staande club. Tja, een eigenaar van een pand mag een dresscode opnemen in het deurbeleid, maar dan moet het eigenlijk niet om een bepaald merk kledingstukken gaan, maar om bepaalde kledingstijlen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, mensen weigeren om het uiterlijk vind ik sowieso al te ver gaan. Als het verkeerd gaat pak je ze gewoon wat harder aan, want uitsmijters deinzen nooit ergens voor terug, hoeven ze het nu ook niet te doen.
Het gaat ook niet om een merk maar om het fenomeen sportschoenenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:25 schreef Henno het volgende:
Ik denk dat ze daarmee vooral een bepaalde identiteit in stand willen houden, dus geen Australian trainingspakken in een als 'trendy' te boek staande club. Tja, een eigenaar van een pand mag een dresscode opnemen in het deurbeleid, maar dan moet het eigenlijk niet om een bepaald merk kledingstukken gaan, maar om bepaalde kledingstijlen.
Nee hoor. hier worden alleen nikes geweerd, zoals gezegd omdat anders bepaalde groepen personen agressief kunnen worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:03 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om een merk maar om het fenomeen sportschoenenDaarnaast heb ik een grotere hekel aan het Engelse kraagjes deur beleid waarin malloten met een achterlijk roze polo shirtje wel naar binnen mogen maar als je een T-shirt draagt mag je per definitie niet naar binnen
Als mensen te dronken zijn mogen ze geen alcohol meer kopen in de meeste tenten, dus wordt er niks aan verdiend. Waarom zou een club je dan nog binnen willen hebben?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:25 schreef Repeat het volgende:
Geweigerd worden omdat je te lam bent is ook zo kansloos. Ben je eenmaal binnen, dan mag je je wel volgieten, maar als je dat elders al gedaan hebt is het ineens een probleem
Whehehe als jij het zegt, zal het wel zo zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom? Als sla je ze in hun gezicht, ze mogen toch geen geweld gebruiken. Ze mogen je alleen maar vastpakken en verplaatsen.
Dat werkt erg goed terwijl je naar buiten gekegeld wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 04:07 schreef Koekz het volgende:
Volgende keer gewoon naar z'n legitimatiebewijs voor beveiligers vragen, heeftie die niet, politie bellen dat er ongediplomeerde beveiligers aan het werk zijnKeiharde boete voor hem en zijn baas
Tja je moet wat als er geen openstaande vacatures voor kampbewaker/beul zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Uitsmijters zijn gewoon mensen die van macht houden.
deze zijn bovendien ook lastig, als je binnen veel drinkt en je wordt lastig dan flikkeren ze je er ook uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:17 schreef Roei het volgende:
[..]
Als mensen te dronken zijn mogen ze geen alcohol meer kopen in de meeste tenten, dus wordt er niks aan verdiend. Waarom zou een club je dan nog binnen willen hebben?
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Ooh, als het alleen maar je portemonnee is.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat ook. Vooral als je op de terugweg de verkeerde metro neemt, uitstapt op station Maashaven en onder bedreiging van een wapen je portemonnee moet afgeven aan 3 Antillianen.
woonplaats: delfzijlquote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef de_priester het volgende:
rotterdam
nikes
uitsmijters
topic 14.gif
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitgaan in Roffa is trouwens wel de bomb hoor
Meer is er nietquote:
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupersquote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier in Groningen geldt t in de meeste tenten alleen voor Nikes. En dan vaak ook nog alleen voor air maxjes. Zo kansloos.
Niet dat ik air max draag, maar ik snap niet dat op grond daarvan mensen geweigerd worden
Hoe bekrompenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupers
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.quote:
Ik zie niet in wat daar mis mee isquote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.
ik zit niet bij het corps en draag geen zwarte puntschoenen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dagelijks zwarte leren puntschoenen draagt en om zijn hele look af te maken het tenue van het lokale corps.
Ik draag Nikes omdat de meeste andere schoenen mijn beetje misvormde voeten nogal pijn doen en ik geen zin heb in orthopedische schoenen. Ben ik nu direct een pauper die in elke tent geweigerd moet worden?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
omdat die schoenen meestal gedragen worden door tuig of paupers
Allstarsquote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik zit niet bij het corps en draag geen zwarte puntschoenen.
gewoon all stars of pantofola d'oro
en al zou dat wel het geval zijn dan ben ik het met Florian_ eensch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |