Zou dat schema nou werken vraag ik me dan af.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.becomeaspartan.nl/walloffame.php
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]? Dat is toch Herald?
.
Fuck je advocaat.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:42 schreef Croupouque het volgende:
Ik mag van mijn advocaat niet om de inhoud van dit topic lachen.
Op de site van Become a Spartan:quote:Domeinnaam: site-b.nl
Status: actief
Houder: BAR006122-NEDLO Bart V.
Zeer dicht bij elkaar liggend en heel toevallig.quote:Dit keer is Dennis V. de "Spartaan van de maand". Dennis heeft zich aangemeld om mee te doen aan het trainingsprogramma en stuurde ons ook deze foto's op. Dennis is een groot fan van de film "300" en verzameld alles in dit genre. Het enige wat eigenlijk nog ontbrak is het strakke lichaam van een Spartaan.
quote:After the part where King Leonidias kicks the persian messenger in the pit, this fat chicks stands up and says "this movie is retarded" and leaves.
As she is leaving, this 17-18 year old stands up and says "THIS IS SPARTA!!!!!!!!"
He kicks her down the stairs, the theater was laughing crazy and some clapped their hands.
I don't know what happened to the guy afterwards, but it was funny.
Tis gewoon z'n broerquote:Op zondag 18 januari 2009 13:50 schreef Paramnesia het volgende:
Zijn site in zijn profiel is: www.site-b.nl
Volgens SIDN is dit de eigenaar van zijn site:
[..]
Op de site van Become a Spartan:
[..]
Zeer dicht bij elkaar liggend en heel toevallig.
Ladies en Gentleman we have a winner!!
Vast niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Whehehehe!
Hij heeft hier vast een goede verklaring voor.![]()
Het is 'm echt!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.becomeaspartan.nl/walloffame.php
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]? Dat is toch Herald?
.
Dat is om anoniem te blijven.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:18 schreef Gellarboy het volgende:
Herald heette toch geen Dennis van z'n voornaam? Het is 'm wel, overigens.
Waarom? Dude is 300 fan en heeft z'n best gedaan om te winnen. Hij won, te gek.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
Komt Herald nog tekst en uitleg geven?
Fanta over mijn scherm bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
Dit doet me denken aan een anekdote die ik ooit op IMDB las:
[..].
Daar gaat het niet helemaal over.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom? Dude is 300 fan en heeft z'n best gedaan om te winnen. Hij won, te gek.
En als men gaat lachen om die halfnaakte foto, tjeez. Heel Nederland bestaat uit bodybuilders zeker.
stfu = thxquote:
Weet ik, maar ik wilde gister een beetje rellen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Daar gaat het niet helemaal over.
Ah zijn fotoboek ook zie ik. Afwachten maar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Als hij z'n MyAT checkt, moet 'ie het gezien hebben.
Ik denk dat hij zijn profiel verwijdert en nooit meer op fok durft te komenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
Komt Herald nog tekst en uitleg geven?
Word.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef Salvad0R het volgende:
*posting in epic thread
Het is hem. Ik verwacht 'm dus ook nog wel hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Als het hem is, durft ie toch wel te gaan posten hier zeker.
Die foto is niet beschamend ofzo, maar gewoon keitof en lef hebben. Past prima bij zijn imago van 'beetje gestoord maar wel tof'
Hij had het dan al lang tegen moeten zijn gekomen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is hem. Ik verwacht 'm dus ook nog wel hier
Hij is moed aan het verzamelen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij had het dan al lang tegen moeten zijn gekomen.
Welnee, een echte Spartaan heeft moed zat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij is moed aan het verzamelen.
Daarom even een tvpquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef Boswachtertje het volgende:
Nu even in de gaten houden wat Herald te zeggen heeft
Herald en niet durven? Nee... Misschien is hij druk met roleplaying?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef Zith het volgende:
Hij moet dit topic al lang gezien hebben (en via PMs toegelinkt), maar hij durft niet te reageren
Derhalve tvp.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef Boswachtertje het volgende:
wahaa brilliant dit verdient eenreactie van mijn kant!
Nu even in de gaten houden wat Herald te zeggen heeft
Nodig hem ook uit voor de restaurantweek, we zouden nog altijd gaan stappenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Herald in november nog gezien, en serieus, hij lijkt enorm
(hè, haal me niet uit de droom! hij ziet er lekker uit zo)
Dat lijkt me niet echt een bezwaar Isaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Oe, goed idee! (maar dan denk ik steeds onder het eten aan stoere vechtende spartaanse mannen)
Ik woensdag. Hem nog verteld dat ie hier echt even moest reagerenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:37 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik kwam herald nog tegen in de trein maandag
Hij wordt er verlegen van!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef yvonne het volgende:
Heeftie een hele horde groepies komt ie nieteens kijken!
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef yvonne het volgende:
Heeftie een hele horde groepies komt ie nieteens kijken!
die heeft ie niet hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
JaSinds ie een vriendinnetje heeft ziet ie ons niet meer staan
Jewel of een soort vanquote:
Herald, Ripley & ik gaan 5 maart uit eten. Er kan vast nog wel iemand bijquote:
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herald, Ripley & ik gaan 5 maart uit eten. Er kan vast nog wel iemand bij
Jij hebt al een vent, je moet niet zeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:45 schreef yvonne het volgende:
Ik laat jullie niet alleen met Herald dames
Ik denk dat ze bezorgd is voor heraldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt al een vent, je moet niet zeuren
Aangezien we dat (nog) niet zeker weten ga ik meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:03 schreef Isabeau het volgende:
O, is dat hetMaar Herald kan heel goed zijn mannetje staan
I call shotgun! im in!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herald, Ripley & ik gaan 5 maart uit eten. Er kan vast nog wel iemand bij
Flikker op, Herald zei ik toch of ben je blind?quote:
<ace ventura mode>quote:Op maandag 2 februari 2009 06:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flikker op, Herald zei ik toch of ben je blind?
Waarom doet ie dat niet dan? Er is toch niks om je voor te schamenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor degenen die het is ontgaan, het ís Herald dus, hij heeft het alleen nog niet zelf gepost (?).
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien als we met z'n alle roepen!
HEERAAAAAAAALD.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef the_witch het volgende:
En hier is herald als Indiana Jones!!
[ afbeelding ]
Die is lekker besig....
quote:
Mensen die als Indiana Jones gekleed gaan, zijn altijd stoer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef the_witch het volgende:
En hier is herald als Indiana Jones!!
[ afbeelding ]
Die is lekker besig....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |