Daarom even een tvpquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef Boswachtertje het volgende:
Nu even in de gaten houden wat Herald te zeggen heeft
Herald en niet durven? Nee... Misschien is hij druk met roleplaying?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef Zith het volgende:
Hij moet dit topic al lang gezien hebben (en via PMs toegelinkt), maar hij durft niet te reageren
Derhalve tvp.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:52 schreef Boswachtertje het volgende:
wahaa brilliant dit verdient eenreactie van mijn kant!
Nu even in de gaten houden wat Herald te zeggen heeft
Nodig hem ook uit voor de restaurantweek, we zouden nog altijd gaan stappenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Herald in november nog gezien, en serieus, hij lijkt enorm
(hè, haal me niet uit de droom! hij ziet er lekker uit zo)
Dat lijkt me niet echt een bezwaar Isaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Oe, goed idee! (maar dan denk ik steeds onder het eten aan stoere vechtende spartaanse mannen)
Ik woensdag. Hem nog verteld dat ie hier echt even moest reagerenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:37 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik kwam herald nog tegen in de trein maandag
Hij wordt er verlegen van!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef yvonne het volgende:
Heeftie een hele horde groepies komt ie nieteens kijken!
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef yvonne het volgende:
Heeftie een hele horde groepies komt ie nieteens kijken!
die heeft ie niet hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
JaSinds ie een vriendinnetje heeft ziet ie ons niet meer staan
Jewel of een soort vanquote:
Herald, Ripley & ik gaan 5 maart uit eten. Er kan vast nog wel iemand bijquote:
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herald, Ripley & ik gaan 5 maart uit eten. Er kan vast nog wel iemand bij
Jij hebt al een vent, je moet niet zeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:45 schreef yvonne het volgende:
Ik laat jullie niet alleen met Herald dames
Ik denk dat ze bezorgd is voor heraldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt al een vent, je moet niet zeuren
Aangezien we dat (nog) niet zeker weten ga ik meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:03 schreef Isabeau het volgende:
O, is dat hetMaar Herald kan heel goed zijn mannetje staan
I call shotgun! im in!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herald, Ripley & ik gaan 5 maart uit eten. Er kan vast nog wel iemand bij
Flikker op, Herald zei ik toch of ben je blind?quote:
<ace ventura mode>quote:Op maandag 2 februari 2009 06:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flikker op, Herald zei ik toch of ben je blind?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |