quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
en terecht. blond is echt 3x niks
kunstmatige intelligentie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De docent ontkent de aantijgingen en zegt dat hij de blondjes alleen naar huis had gestuurd om terug te komen als brunettes.
Hoe dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef DaMook het volgende:
Tsja er is natuurlijk maar een manier om hun echte haarkleur te controleren, al betwijfel ik of dat meteen te doen is of dat je eventjes moet wachten
.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik heb ook van nature blond haar met zwarte wortels
melden jij Herald de Spartaan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef Herald het volgende:
[ afbeelding ]
Furious: Reagan Booth, 16, left, and Aby Western, 15, refuse to darken their hair
denk niet dat Aby vaak als 15 wordt geschat
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Gia het volgende:
Geheel terechte schorsing.
Een natuurlijke haarkleur is de haarkleur die je van nature hebt. Deze dames zijn duidelijk geblondeerd.
Er staat nergens dat de school meisjes, met van nature blond haar weigert.
Op de school waar mijn jongste zit mogen bijvoorbeeld geen patroontjes in het haar geschoren worden. Dan kun je naar huis, totdat het weer aangegroeid is. Naveltruitjes zijn er ook niet toegestaan. Als meisjes de armen omhoog doen en je ziet dan de buik, dan is het te kort en kun je naar huis, je om gaan kleden. De gemiste lessen moet je in komen halen.
Regels zijn regels. Als je als ouders het er niet mee eens bent, moet je ze daar niet op school doen.
Hatert.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
en terecht. blond is echt 3x niks
Die docent ook niet zo te lezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:23 schreef LasTeR het volgende:
Ben ik de enige die ze niet zou doen?
Met die 'onschuldige' blik in de ogen. Ze zien er uit alsof ze je zouden pijpen voor een gevulde koekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:23 schreef LasTeR het volgende:
Ben ik de enige die ze niet zou doen? Jezus wat een ranzige wijven.
Echt?????quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Gia het volgende:
Een natuurlijke haarkleur is de haarkleur die je van nature hebt. Deze dames zijn duidelijk geblondeerd.
Op de school waar mijn jongste zit mogen bijvoorbeeld geen patroontjes in het haar geschoren worden. Dan kun je naar huis, totdat het weer aangegroeid is. Naveltruitjes zijn er ook niet toegestaan. Als meisjes de armen omhoog doen en je ziet dan de buik, dan is het te kort en kun je naar huis, je om gaan kleden. De gemiste lessen moet je in komen halen.
Regels zijn regels. Als je als ouders het er niet mee eens bent, moet je ze daar niet op school doen.
Ja, echt!! Is een vmbo/koksopleiding. Die kids worden voorbereid om MBO horeca/gastvrouw(heer) te volgen. Een representatief uiterlijk is dan erg belangrijk. En jong geleerd is oud gedaan.quote:
Ja lijkt me ook, maargoed je moet er toch een verhaal van maken toch=quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:47 schreef sp3c het volgende:
probleem is dus niet dat ze te blond zijn maar dat hun haar geverfd is
rare regel maar dat wisten die ouders van te voren neem ik aan
lijkt mij terecht dit
bepaalde regels oke maar het kan ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Gia het volgende:
Dat is ook zo, maar ja, de regels zijn wel vantevoren bekend bij de ouders en leerlingen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Het Verenigd Koninkrijk schiet nu wel erg door in de schoolse etiquette.
²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |