2 februari alquote:
Jatterquote:Op zondag 18 januari 2009 12:00 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gejat uit het andere deel.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:27 schreef Houniet het volgende:
Als ik terug kon in de tijd.
had ik maar een tijdmachine
Ik weet het niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:34 schreef Mirel het volgende:
Wat loopt iedereen altijd te geilen op Sarah?
Ik vind die tanden storend. Net een hamster. Wel een fucking geile hamster, maar toch.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik vind d'r niet superlelijk ofzo maar echt mooi vind ik d'r ook niet.
dat, en ze heeft een te platte kont.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind die tanden storend. Net een hamster. Wel een fucking geile hamster, maar toch.
Die is wel tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:26 schreef MeScott het volgende:
Hij was weer tofHeb 'm helaas nog niet helemaal kunnen zien, maar Jeff met dat toiletblokje was toch wel
Heeft hier overigens iemand de Buy More-polo al ?
Die is bruut héquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:26 schreef MeScott het volgende:
Hij was weer tofHeb 'm helaas nog niet helemaal kunnen zien, maar Jeff met dat toiletblokje was toch wel
Heeft hier overigens iemand de Buy More-polo al ?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef FastFox91 het volgende:
Hebben jullie een idee waar je zo'n bril kan halen? Ik heb zin om Chuck te kijken, maar zoiets ervaring in 3D wil ik ook niet missen.
Christus, 50 eurisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:31 schreef Symer het volgende:
Volgende week weer gewoon 2D graag. Wel aardige aflevering verder.
[..]
Die is wel tofMaar 50 euro heb ik er net niet voor over.
Ik heb dus een rood/groen brilletje en had nauwelijks nut ervan. Het is vast leuk als je de goede bril hebt, maar het had van mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Behalve dat het in dit geval niet helemaal opgaat, de kleuren die in deze aflevering gebruikt worden zijn Geel en Blauw, dus Rood/Groen heeft totaal geen nut. Er zijn verschillende soorten manieren om 3D objecten te tonen. Deze keer dus geen rood en groen, waarschijnlijk vanwege kleurblinden..
Ik heb deze aflevering trouwens zonder 3D bril proberen te kijken, kreeg er gewoon koppijn van...![]()
Nee, maar tijdens het zoeken kwam ik er wel achter dat ook Chuck webisodes heeft:quote:
quote:
http://hollywoodinsider.ew.com/2009/02/chuck-heroes-ra.htmlquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:13 schreef athlonkmf het volgende:
het heeft de serie in ieder geval niet veel goeds gedaan
http://news.cnet.com/8301-17938_105-10156236-1.html
http://www.tv.com/chuck/s(...)13-1208550/msgs.html
Ik vond het zo irritant dat ik maar niet gekeken heb.
Ik wil hem in HD hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:30 schreef Professional het volgende:
Leuke aflevering, heb de normale versie van Usenet afgehaald. Dus hij is er wel. Maar niet in HD voor de liefhebbers.
HD is er gewoon hoor. Net gedownkoopt.quote:
Ja, die is er.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Houniet het volgende:
Ik moet de 1.09GB versie hebben, niet de 350MB.
Godverdomme ik heb de 3d versie gedownload, wtf is dit.quote:
is dat een beetje makkelijk te doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Houniet het volgende:
Ik heb ook geen zin om zo'n dom brilletje te maken.
ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:08 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
is dat een beetje makkelijk te doen?
Hij deed het wel erg goedquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:09 schreef PeRi het volgende:
Kerel uit Lost kan enkel rocksterren spelen lijkt het wel.
Ook als hobbitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:09 schreef PeRi het volgende:
Naar de 2d gekeken, was wel een okaye aflevering, niks echt spetterends, tussenaflevering. Denk dat ie misschien toch leuker was geweest in 3d met brilletje. Kerel uit Lost kan enkel rocksterren spelen lijkt het wel.
Ik denk dat je daar niet bijster veel aan mist hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:44 schreef cryforhelp het volgende:
Ik heb de 2d hdtv versie nog niet op kunnen sporen, zal wel aan mij liggen
Volgens mij is deze hele ep nogal opgehangen aan het 3D gebeuren, ik zag sarah halfnaakt helemaal aan het begin, en ik weet dat er iets is met stagediven. Meer flitsen heb ik nog niet gezien. Maar dat lijkt me toch wel leuk om in 3D te zien, dus het zou wel tof zijn als er ergens zo'n brilletje te krijgen was.
Kut voor jou, want dat is zo'n beetje het dragende punt van de serie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef flyguy het volgende:
Hij was weer leuk, maar ik wordt dat gezeur tussen chuck en sarah wel een beetje zat.
Elke aflevering lijken ze aan het begin bij elkaar te komen, maar dan komt de case of the week en naar aflopen ontkennen ze het allebei en is er weer zo'n pijnlijk momentje. En de week er op gebeurt het zelfde.
http://www.splitreason.com/product/368quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:29 schreef Professional het volgende:
Ik ook, vind het alleen nergens.
bandgeekheroes.com bestaat niet meer!
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:00 schreef pberends het volgende:
Ik snap er geen flikker meer van, is er nu deze week een nieuwe aflevering geweest of niet?
schaam jequote:Op zondag 1 maart 2009 23:02 schreef Adidah het volgende:
Ik moet maar weer eens wat gaan inhalen, want ik heb sinds december geen nieuwe afleveringen van Chuck meer gekeken.
Prachtig moment was dat hequote:Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef pberends het volgende:
Ah, heb 'm eindelijk gezien.
[ afbeelding ]
"Chuck!"
Ik weet eigenlijk niet eens weer naar welke aflevering ik moet zoekenquote:
Ow dat valt dan wel mee. Ik meen dat het dan iets van 4 afleveringen geleden is. Weet ik alleen niet zeker dus moet je ff google.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:51 schreef Adidah het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens weer naar welke aflevering ik moet zoeken. De laatste keer was toen Sarah die Fulcrum agent doodschoot tijdens die gijzeling.
Mij ook meteenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef Professional het volgende:
Was dat tussen die bomen?
Dat is iets van een paar afleveringen geleden.
En die MI6 agent deed me beetje aan Clive Owen denken.
Die kregen Amerikanen bij een TV-gids die week, ivm Superbowl. Er waren toen ook andere uitzendingen in 3D, las ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n 3d bril?
Waar kan ik die goedkoop bestellen?
Want nu lig ik achter daardoor
De superbowl in 3D?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die kregen Amerikanen bij een TV-gids die week, ivm Superbowl. Er waren toen ook andere uitzendingen in 3D, las ik.
"You're not wearing underwear??"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef Thetallguy het volgende:
Jeff vandaag bij het beoordelen van de modellen danin zn badjasje
Ook Chevy Chase krijgt een bijrol binnenkort.quote:Battlestar Galactica hottie Tricia Helfer comes aboard for one episode (airing March 30) as a special agent charged with one very sexy mission: She must pose as a stripper to distract Chuck's studly future brother-in-law, ''Captain Awesome'' (Ryan McPartlin), in an attempt to swipe the good doc's hospital key card. ''We use the opportunity of his bachelor party to get him inebriated,'' she says, adding, ''It was fun to go in and just be silly.'
Ik heb het vanaf die 3D niet meer gekekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n 3d bril?
Waar kan ik die goedkoop bestellen?
Want nu lig ik achter daardoor
Hoezo niet? die 3d aflevering is ook in normale versie beschikbaar. Bovendien is Chuck sowieso nou niet een serie met een zeer ingewikkelde verhaallijn waarbij je geen aflevering kan missen.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf die 3D niet meer gekeken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef pberends het volgende:
Ik vond de bad girl van de afgelopen aflevering een ontzettend geil sletje.
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/name/nm0492345/
toen hij de ring van Sarah zagquote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef pberends het volgende:
Hij had geflashed op Sarah en die norse dude hoor.
Ik denk de papa van Chuck...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef Thetallguy het volgende:
Who is Orion?
wederom een uitstekende aflevering
Vader ? denk het niet, het kan, maar zou eigenlijk een beetje te easy zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk de papa van Chuck...
Toffe aflevering, alleen word ik zo moe van dat gedraai tussen Sarah en Chuck! Op het eind weer, Chuck die z'n hart uitstort en Sarah die maar niks zegt
Die chart is echt bruutquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.nbc.com/Chuck/exclusives/chucks-chart/index.shtml
what are her TRUE feelings? do we have a chance? bij Sarah
quote:
Dat is 13.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:20 schreef Houniet het volgende:
De laatste die ik gekeken heb was met hun weekje weg "getrouwd zijn".
Chuck vs the first date is inmiddels binnen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dan snel op naar seizoen 2. Want dat is nog beter.
volgende week weerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:46 schreef Game_Error het volgende:
is er geen chuck vandaag? hij staat niet op mn gebruikelijke site...
Ik dacht dat ik hem van meer dingen kende, maar dat valt mee. Toch vooral 24 ja, al zat hij ook in oa Blood Diamond. Komt denk ik omdat hij me een beetje aan Ciarán Hinds (Caesar in Rome, zat ook in Munich ea) doet denken..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Mirel het volgende:
En Habib Marwan uit 24 was de baddie die Chuck gegijzeld hield.
Niet The Mummy? Daar herken ik 'm van.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem van meer dingen kende, maar dat valt mee. Toch vooral 24 ja, al zat hij ook in oa Blood Diamond. Komt denk ik omdat hij me een beetje aan Ciarán Hinds (Caesar in Rome, zat ook in Munich ea) doet denken..
Fuck ja, je hebt gelijk. Ik wist dat het iets moest zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet The Mummy? Daar herken ik 'm van.
Dit seizoen is ook nog niet voorbij he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
Was dit nou de "a game-changing twist that will (hopefully) launch the show into season 3"?
Weet ik, maar ik kon me zo niet iets bedenken wat nog meer qua game-changing zou kunnen gebeuren...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dit seizoen is ook nog niet voorbij he.
Precies, op die video-boodschap zei hij ook "Something must have happened to me, probably something bad." of iets dergelijks. Niet expliciet dat'ie dood is, dus dat zal wel niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:18 schreef Professional het volgende:
En wie zegt dat Orion nu dood is, ik betwijfel het eigenlijk.
De laatste tijd is het een beetje doodgebloed....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:48 schreef planethugo het volgende:
inmiddels op de helft van S2, t is allemaal weer erg vermakelijk
alleen dat liefdesgedoe herhaalt zich wel erg vaak. Altijd weer die dingen met sarah, dat heb ik nu wel gezien
Als hij nu niet dood is, dan vind ik het wel een beetje tegenvallen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Precies, op die video-boodschap zei hij ook "Something must have happened to me, probably something bad." of iets dergelijks. Niet expliciet dat'ie dood is, dus dat zal wel niet.
Ik zou het ook wel een klein zwaktebod vinden, maar ik denk nog steeds dat Orion de vader van Chuck zal zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als hij nu niet dood is, dan vind ik het wel een beetje tegenvallen hoor.
Verder een spannend en leuk seizoen.
Idd. En het uiteraard overleefd heeft. Dat is logisch.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel een klein zwaktebod vinden, maar ik denk nog steeds dat Orion de vader van Chuck zal zijn
Rachel Bilson MOET terugquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:48 schreef planethugo het volgende:
inmiddels op de helft van S2, t is allemaal weer erg vermakelijk
alleen dat liefdesgedoe herhaalt zich wel erg vaak. Altijd weer die dingen met sarah, dat heb ik nu wel gezien
Schaam jequote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef Sc0tTy het volgende:
kan met niet eens herrineren dat zij in een ep heeft gespeelt
Idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:28 schreef FastFox91 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de vader is.
Idd vaak gave muziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
En natuurlijk moet net de aflevering afgelopen zijn als zijn "zogenaamde" vader, de deur open doet..
Overigens vind ik dat ze in Chuck best vaak leuke muziek gebruiken, goed uitgezocht en passend bij het moment. Wat me vaak nog wel even op Google en Youtube doet speuren naar de gebruikte muziek..
Laatste nummer bijvoorbeeld zoals toen bijna de aflevering was afgelopen, is wel leuk voor achtergrond geluid...
Inderdaad, ik verwachtte echt zo'n flash-reactie bij het openen van de deur, maar gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:06 schreef Cairon het volgende:
ik ben al lang blij dat hij niet flashte toen hij zijn pa zag... want dat zou extreem lame zijn geweest.
Ik verwacht nog steeds dat dit gaat gebeuren indien er en seizoen 3 komt, dat het dan omgekeerd is en ze een echte relatie hebben welke ze geheim moeten ouden voor de CIA.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Thetallguy het volgende:
En omdat de deur open ging natuurlijk wel weer een potentieel kus-moment gemist
kan het me echt niet herrinerenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je
Ze werkte in die broodjeszaak![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 07:09 schreef Askbak het volgende:
SPOILER-LINK: promo voor de volgende afleveringZet dat laatste dan ook in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mss heeft dat er een klein beetje mee te maken
Best een lage streek trouwens dat Awesome nu in de problemen zit.. hij en Ellie zijn gewoon het sterke koppel uit de serie.. benieuwd hoe dit fiasco de relatie gaat beinvloeden!!
Overall conclusie:Awesomeness
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Jammer dat ze niet meer meedoet...quote:Op woensdag 1 april 2009 01:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[ afbeelding ] hier nog foto van d'r in d'r stripper pakkie
Louquote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je
Ze werkte in die broodjeszaak![]()
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.duckydoestv.com/wp-content/uploads/2007/11/bilson_chuck.j[img]http://blogs.mysanantonio.com/weblogs/potato/111907chuck400.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Je moet wel van indie houden ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:05 schreef Mirel het volgende:
Die muziek doet me dus echt niks. Of moet ik een serieuze indielover zijn om het interessant te vinden? De muziek bij grappige momentjes is wel leuk maar voor de rest interesseert het me vrij weinig.
Bij GA en PP heb ik heel For Emma, Forever Ago al voorbij horen komenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:42 schreef Seam het volgende:
Bon Iver als slotmuziek![]()
Josh heeft toch zo'n goede smaak
GA en PP ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef Numbie het volgende:
[..]
Bij GA en PP heb ik heel For Emma, Forever Ago al voorbij horen komen![]()
Vond het ook een goede aflevering! Wat afwisselender met meer verhaallijntjes dan normaal.
Grey's Anatomy en Private Practise, waarbij eigenlijk het enigste verschil is dat de één zich in een zonniger omgeving afspeelt dan de anderequote:
Oke, maar die shows ga ik dus nooit kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:21 schreef Numbie het volgende:
[..]
Grey's Anatomy en Private Practise, waarbij eigenlijk het enigste verschil is dat de één zich in een zonniger omgeving afspeelt dan de andere
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Numbie het volgende:
![]()
"Tv.com Ten shows in Danger" Met op #1 ...![]()
http://www.tv.com/story/13568.html?tag=topslot;button;
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Numbie het volgende:![]()
Nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 @ 14:02 schreef Numbie het volgende:![]()
Dat was echt eenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Btw wat ik vreemd von, is dat Ellie opeens een stuk minder boos is op Awesome, ik herriner me nog iets van de vorrige ep dat het huwelijk bijna niet door ging, mis ik nou wat ?
Ellie, had idd wel een punt daar. Maar goed, ondertussen werkt ie stiekem voor de CIA, das toch ook tof..quote:Op woensdag 8 april 2009 17:31 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het sneu voor Chuck dat hij nu nog steeds bij de Buy More werkt, alleen als dat niet zo was zou de serie een stuk minder leuk zijn.
Goede keuzequote:Op woensdag 8 april 2009 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Lijkt me leuk, ik ga hem komende dagen eens bekijken, deze serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Johnny Blaze op 09-04-2009 22:29:36 ]
BEter laten ze iets kuts gebeuren waardoor dat ding weer in z'n hoofd komtquote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het is nog helemaal niet bekend of Chuck wel of niet een seizoen 3 krijgt.
Intersect uit Chuck z'n hoofd, hoeft nog zeker niet het einde van de serie te betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |