http://www.splitreason.com/product/368quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:29 schreef Professional het volgende:
Ik ook, vind het alleen nergens.
bandgeekheroes.com bestaat niet meer!
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:00 schreef pberends het volgende:
Ik snap er geen flikker meer van, is er nu deze week een nieuwe aflevering geweest of niet?
schaam jequote:Op zondag 1 maart 2009 23:02 schreef Adidah het volgende:
Ik moet maar weer eens wat gaan inhalen, want ik heb sinds december geen nieuwe afleveringen van Chuck meer gekeken.
Prachtig moment was dat hequote:Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef pberends het volgende:
Ah, heb 'm eindelijk gezien.
[ afbeelding ]
"Chuck!"
Ik weet eigenlijk niet eens weer naar welke aflevering ik moet zoekenquote:
Ow dat valt dan wel mee. Ik meen dat het dan iets van 4 afleveringen geleden is. Weet ik alleen niet zeker dus moet je ff google.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:51 schreef Adidah het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens weer naar welke aflevering ik moet zoeken. De laatste keer was toen Sarah die Fulcrum agent doodschoot tijdens die gijzeling.
Mij ook meteenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef Professional het volgende:
Was dat tussen die bomen?
Dat is iets van een paar afleveringen geleden.
En die MI6 agent deed me beetje aan Clive Owen denken.
Die kregen Amerikanen bij een TV-gids die week, ivm Superbowl. Er waren toen ook andere uitzendingen in 3D, las ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n 3d bril?
Waar kan ik die goedkoop bestellen?
Want nu lig ik achter daardoor
De superbowl in 3D?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die kregen Amerikanen bij een TV-gids die week, ivm Superbowl. Er waren toen ook andere uitzendingen in 3D, las ik.
"You're not wearing underwear??"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef Thetallguy het volgende:
Jeff vandaag bij het beoordelen van de modellen danin zn badjasje
Ook Chevy Chase krijgt een bijrol binnenkort.quote:Battlestar Galactica hottie Tricia Helfer comes aboard for one episode (airing March 30) as a special agent charged with one very sexy mission: She must pose as a stripper to distract Chuck's studly future brother-in-law, ''Captain Awesome'' (Ryan McPartlin), in an attempt to swipe the good doc's hospital key card. ''We use the opportunity of his bachelor party to get him inebriated,'' she says, adding, ''It was fun to go in and just be silly.'
Ik heb het vanaf die 3D niet meer gekekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n 3d bril?
Waar kan ik die goedkoop bestellen?
Want nu lig ik achter daardoor
Hoezo niet? die 3d aflevering is ook in normale versie beschikbaar. Bovendien is Chuck sowieso nou niet een serie met een zeer ingewikkelde verhaallijn waarbij je geen aflevering kan missen.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf die 3D niet meer gekeken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef pberends het volgende:
Ik vond de bad girl van de afgelopen aflevering een ontzettend geil sletje.
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/name/nm0492345/
toen hij de ring van Sarah zagquote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef pberends het volgende:
Hij had geflashed op Sarah en die norse dude hoor.
Ik denk de papa van Chuck...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef Thetallguy het volgende:
Who is Orion?
wederom een uitstekende aflevering
Vader ? denk het niet, het kan, maar zou eigenlijk een beetje te easy zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk de papa van Chuck...
Toffe aflevering, alleen word ik zo moe van dat gedraai tussen Sarah en Chuck! Op het eind weer, Chuck die z'n hart uitstort en Sarah die maar niks zegt
Die chart is echt bruutquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.nbc.com/Chuck/exclusives/chucks-chart/index.shtml
what are her TRUE feelings? do we have a chance? bij Sarah
quote:
Dat is 13.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:20 schreef Houniet het volgende:
De laatste die ik gekeken heb was met hun weekje weg "getrouwd zijn".
Chuck vs the first date is inmiddels binnen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dan snel op naar seizoen 2. Want dat is nog beter.
volgende week weerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:46 schreef Game_Error het volgende:
is er geen chuck vandaag? hij staat niet op mn gebruikelijke site...
Ik dacht dat ik hem van meer dingen kende, maar dat valt mee. Toch vooral 24 ja, al zat hij ook in oa Blood Diamond. Komt denk ik omdat hij me een beetje aan Ciarán Hinds (Caesar in Rome, zat ook in Munich ea) doet denken..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Mirel het volgende:
En Habib Marwan uit 24 was de baddie die Chuck gegijzeld hield.
Niet The Mummy? Daar herken ik 'm van.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem van meer dingen kende, maar dat valt mee. Toch vooral 24 ja, al zat hij ook in oa Blood Diamond. Komt denk ik omdat hij me een beetje aan Ciarán Hinds (Caesar in Rome, zat ook in Munich ea) doet denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |