werken op 't fokforum?quote:
wat voor auto rij je dan?quote:
ik wou al zegge da ka niquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef iFries het volgende:
Trouwens een dikke vette typo gemaakt, ik rijd meer 1/25 dan 1/35
QFTquote:
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef iFries het volgende:
Hij ligt er nog steeds ...
* iFries gaat knmi vooruitzichten bekijken ...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef iFries het volgende:
Nah, heb er deze week geen tijd voor zin in...
Hij aan mijn quote te zien niet in ieder gevalquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een leven
Wat heeft deze reactie met de Fok!Stok te makenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat heeft die ziggo dome met voetbal te maken?
Stadions #13 : Feyenoord naar de 80.000 zitplaatsen
Het zit tussen de arena en nog iets ofso ....quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat heeft die ziggo dome met voetbal te maken?
Stadions #13 : Feyenoord naar de 80.000 zitplaatsen
450quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:47 schreef rene90 het volgende:
Oke ik ga me weer even druk bezighouden, me moeder wilt een heel stuk gaan rijden omdat ze nog wat onzeker is in de auto. Vandaar dat ik denk...hmm de fokstok.
Als niemand hem haalt gaan we hem ophalen zaterdags (in totaal 450 km). Maar even ter informatie, gaat het nou om het plaatsje Winsum bij onderdam, baflo enzo?
Het gaat om Klein Wetsinge, vlakbij Groot Wetsinge, dat ligt tussen Sauwerd en Winsum. Baflo en Onderdendam liggen redelijk in de omgeving ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:47 schreef rene90 het volgende:
Oke ik ga me weer even druk bezighouden, me moeder wilt een heel stuk gaan rijden omdat ze nog wat onzeker is in de auto. Vandaar dat ik denk...hmm de fokstok.
Als niemand hem haalt gaan we hem ophalen zaterdags (in totaal 450 km). Maar even ter informatie, gaat het nou om het plaatsje Winsum bij onderdam, baflo enzo?
En de route is van .. naar ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef rene90 het volgende:
Toppie swarma, we gaan 'm ophalen zaterdagsWaar hij komt te liggen....geen idee, ergens op de route terug in ieder geval.
Je mag hem best naar joure brengen, is voor ons korter rijden, alleen hoelaat wil je dit gaan doen dan haha, me moeder en ik gaan sowieso de stok ophalen, alleen willen we niet zoveel rijden voor jan lulquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:34 schreef maok het volgende:
Ik kan hem zaterdag wel naar Joure brengen, maar dan zijn rene en swarma mij waarschijnlijk voor
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee sowieso dat jullie hem niet weer in Friesland leggen.
Drop hem dan in Overijssel ja.
Fout antwoord!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:03 schreef rene90 het volgende:
Ik ga hem rond 3 halen en dat is vrijwel honderd procent zeker. Hij komt dan rond de randstad te liggen.
Dus je bent hem nu aan het halen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lezen is ook een vakStaat een paar posts boven de joue
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lezen is ook een vakStaat een paar posts boven de joure
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik was al nooit goed in begrijpend lezen
?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:03 schreef rene90 het volgende:
Ik ga hem rond 3 halen en dat is vrijwel honderd procent zeker. Hij komt dan rond de randstad te liggen.
Was inderdaad niet heel duidelijk te zien dat ik zaterdags bedoelde eigenlijk sorry haha. Morgen dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef rene90 het volgende:
Toppie swarma, we gaan 'm ophalen zaterdagsWaar hij komt te liggen....geen idee, ergens op de route terug in ieder geval.
oja dat is de vorige pagina.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was inderdaad niet heel duidelijk te zien dat ik zaterdags bedoelde eigenlijk sorry haha. Morgen dus
got itquote:
ifries, dit is toch de goede locatie ?quote:
waar ben je geweest... de valgewegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:41 schreef swollywood het volgende:
Ik sta er nu, en hij ligt er niet meer...meer...:?
Even een briefje ophangen bij de supermarktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zij het toch: door gemeente/buurtbewoners weggehaald
Als evt. nieuwe stok moet komen, doe dan gewoon een houten stok een kleine
want dat is lekker licht en simpel
Dan moete we niet weer zo'n grote hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:06 schreef maok het volgende:
Hij ligt er inderdaad niet meer. Ik heb nog even bij dat huis dat er naast staat gevraagd of ze misschien hadden gezien dat hij weg werd gehaald maar daar hadden ze niets gezien. Dus als swollywood hem niet heeft is hij waarschijnlijk pleite.
En als ze hem mee willen nemen lukt dat toch wel...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moete we niet weer zo'n grote hoor
gewoon een stok met klein slotje eraan dan valt hij ook neit zo op
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:35 schreef maok het volgende:
Die mensen in het huis er naast wisten trouwens wel over welk ding ik het had, ze hadden hem wel zien liggen en het was ze ook al opgevallen dat hij er niet meer lag.
Dat was gepost vanaf mijn mobiele telefoon terwijl ik nog vlak bij het bord stond.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het een beetje appart van swollywood.
Hij heeft blijkbaar de moeite genomen om naar die plaats heen te gaan, maar hij post heir maar een half regeltje...
OK, dat verklaart hetquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat was gepost vanaf mijn mobiele telefoon terwijl ik nog vlak bij het bord stond.
En om 1 of andere vage reden kon ik op mijn schermpje niet zien wat ik intypte.![]()
kutquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:02 schreef swollywood het volgende:Ik werk bij de logistieke afdeling van een grote elektronicaketen op kantoor.
Door vakantie van enkele chauffeurs ben ik vanmorgen als chauffeur op de auto gestapt en kwam tijdens mij route langs Groningen. Aangezien ik toch al naar Paddepoel toe moest was het daarvandaan niet al te ver om naar Klein Wetsinge.
TomTom stuurde mij naar de andere kant van het pad aan de kant van Sauwerd. Daarvandaan ben ik naar het bord van Klein Wetsinge gelopen wat exact overeen kwam met de foto's en de stok lag er niet!
Het is niet de gemeente Groningen maar een anderequote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand uit groningen ff naar de gemeente?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |