Voorbeeldje?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:12 schreef Rosbief het volgende:
Idd, of mensen die een foto van hun anus in hun profiel zetten
Je toverde zowaar een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:12 schreef Rosbief het volgende:
Idd, of mensen die een foto van hun anus in hun profiel zetten
Heb geen zin om weer een week of langer zonder te fok te zitten.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb geen zin om weer een week of langer zonder te fok te zitten.
Boh, jammer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb geen zin om weer een week of langer zonder te fok te zitten.
Wow.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:10 schreef Fascination het volgende:
Ogen zijn de spiegels van de ziel.
Plus dat ogen eigenlijk nooit echt lelijk kunnen zijn, dus das dan ook wel weer voordelig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij is het trouwens een soort van "ik ben artistiek en diepzinnig" foto. Helemaal als hij in zwart-wit is.
quote:
sorry ik had maar 2 plaatjes, de andere heb ik al aan Opperkwal gegevenquote:
Slecht excuus. Het was zeker een foto van een naakt persoon.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
sorry ik had maar 2 plaatjes, de andere heb ik al aan Opperkwal gegeven
Danny schijnt ook pm boxen te controleren dus ik kap liever met het verspreiden van dat plaatjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Slecht excuus. Het was zeker een foto van een naakt persoon.
Jeutje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Danny schijnt ook pm boxen te controleren dus ik kap liever met het verspreiden van dat plaatje
Een pupil voor veraf en één voor dichtbij, voorloper van de multifocale lens?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Afgeleid van Tool:
[ afbeelding ]
quote:
Jij bent de eerste die er één krijgt als ik weer nieuwe plaatjes heb.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeutje.Nou goed dan, dan moet ik het hier maar bij neerleggen he.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:10 schreef iszinloos het volgende:
Pimp hier met je ogen #4 !
Ook al en tja soms is het wel leuk.![]()
[ afbeelding ]
Wel man! Bruine ogen zijn de shit!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bruine ogen zijn vaak nietszeggend
Neejohquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef Jenneh het volgende:
[..]
Wel man! Bruine ogen zijn de shit!
Mensen die een anus een bruin oog noemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef Jenneh het volgende:
Bruine ogen zijn extreem cool!
Bij een blonde babequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef Jenneh het volgende:
[..]
Wel man! Bruine ogen zijn de shit!
Klopt, ik zie liever foto's van amandelvormige ogen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee sommige mensen hebben lelijke ogen
HEKS! BURN THE BITCH! TO THE PITTS !!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Een vriendin van mij heeft 1 blauw oog en 1 bruin oog.. Zo freaky
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:34 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Klopt, ik zie liever foto's van amandelvormige ogen..
Wehehequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
HEKS! BURN THE BITCH! TO THE PITTS !!!
Ik heb geen zielquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:41 schreef Jenneh het volgende:
Ogen zijn de spiegel van je ziel.
Met een hoofdletter?quote:
JAquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Jenneh het volgende:
Is Remlov de moeite waard om je ogen aan te verkopen?
Ja duhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Jenneh het volgende:
Is Remlov de moeite waard om je ogen aan te verkopen?
Ik vind het altijd een beetje honden ogen, mn ex had dat ook, kon nooit echt lang boos blijven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef Jenneh het volgende:
Ik verdrink in de bruine ogen van lieve meisjes.![]()
Ja ofniet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is dat toch voor domme hype? Op hyves, in fobo's en op sugababes/superdudes moet tegenwoordig altijd een foto van je oog staan. Oogjjjj. My eye.. blabla. Waar is dit goed voor? Lekker bijzonder hoor.![]()
Oog tatoo'squote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:32 schreef Microtechs het volgende:
Nu we toch nasty bezig zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:10 schreef iszinloos het volgende:
Pimp hier met je ogen #4 !
Ook al en tja soms is het wel leuk.![]()
quote:
Dat "mooi oogje^^" doet 't 'm.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nietszeggend oog
[ afbeelding ]
Mooi oogje ^^
Om maar wat uit dat toic te vissen
Ja, mooiste lichaamsdeel.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo mooi dat het met een hoofdletter geschreven moet worden?
Nee joh, bruine ogen!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, mooiste lichaamsdeel.. Jongens met blauwe of groene ogen!
.
Bruin.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Welke kleur ogen heb je zelf dan?
Ik val inderdaad op mijn uiterlijke tegenpolen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ik heb dan ook blond haar, en ik val niet op mensen met blond haar, maar op donker haar. En mensen met donker haar hebben vaak donkere ogen!
Hier ook dus.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik val inderdaad op mijn uiterlijke tegenpolen..
Och, misschien nog wel meer!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:26 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Nou, dan delen wij toch iets.
.
Hier niet... donker haar met blauwe ogenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ik heb dan ook blond haar, en ik val niet op mensen met blond haar, maar op donker haar. En mensen met donker haar hebben vaak donkere ogen!
Dat is ook oke.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hier niet... donker haar met blauwe ogen
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Idd. Alleen de ogen zijn al genoeg om verliefd te wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef Jenneh het volgende:
Bruine ogen zijn extreem cool!
Hier ookquote:Op zondag 18 januari 2009 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |