Whehequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de laatste pagina na waar ik voor het laatst reageerde
En dat hebben we wel, alleen die bieb in Asten en Deurne hebben hem nog en daar ga ik niet heen.
torrents of usenet misschienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
DJ Mystery - Let me suck heet ie bij mij Matthijs, kan hem allene niet op youtube vinden
Omdat het half 5 is?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
ik wil slapen en ik weet neit waarom ik het niet doe
Hopelijk is de mediatheek op school op tijd open. Zelfs hun hebben dat boek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe! En hmm tsja, dat is balen dan!
Ja maar ik heb vanacht te kort geslapenquote:
Ja godverdomme half 5 alweerquote:
quote:
nee joh dat is cristiano ronaldo maarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:26 schreef reetveter het volgende:
Rent er weer een mongool het veld op bij Man utd
Dan is die wel heel dik gewordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee joh dat is cristiano ronaldo maar
Rooney?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan is die wel heel dik gewordenEn kaal geworden
. En echt kankerdik geworden
Dat viezige wijf op 1:30 trouwensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
Wel een ander liedje dat suck my dick heet
De keeper van Volendamquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan is die wel heel dik gewordenEn kaal geworden
. En echt kankerdik geworden
Als kanker haar had....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest, vinden julliie het mooi geworden?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenop mag wel wat korter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Onurquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag de username van diegene die het zei en ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe jij altijd in de dagcijfers komt ja.
quote:
Thanx for the kudo's!!1quote:
Dat is ook het enige nummer van haar dat mooi isquote:
Ik ken haar verder niet zoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is ook het enige nummer van haar dat mooi is
Nja mooi..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is ook het enige nummer van haar dat mooi is
Ik vind het niks.quote:
Mijn papa vindt het ook een goed nummer, en mijn pa is baas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja mooi..Ik vraag me soms af wie er beslist welk nummer op tmf komt .. Moest kotsen met die schot geluiden enzo
Heb je gelijk in..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn papa vindt het ook een goed nummer, en mijn pa is baas.
Lekkere kwaliteit hoorquote:
rhihanna en kwaliteitquote:
quote:
quote:
Ja, duh.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk nummer hekende je 'm al?
Electric Feel is ook leukquote:
Dat is muziek om een wijf te neuken ja.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is muziek om een wijf te neuken ja.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken m pas een paar weken!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Joooo, jos.
quote:
quote:
Zeg maar gewoon Jopie hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Joooo, jos.
dat smaatje komt vanavond weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Nog uit vanavond ng?
Idd, Jij ik, ananas en McF in 1 vakquote:
Eerst pokertoernooi, daar gooi ik me vol met bier. Dan naar de lokale dancingquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat smaatje komt vanavond weer
En jij, bijna-jongen?
Weer bijna een sma hosselen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eerst pokertoernooi, daar gooi ik me vol met bier. Dan naar de lokale dancing
Wat zegt de vriend ervanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat smaatje komt vanavond weer
En jij, bijna-jongen?
Denk hetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weer bijna een sma hosselen?
Ernstig, loopt je chick achter je rug met een ander te ketsenquote:
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ernstig, loopt je chick achter je rug met een ander te ketsenAlleen mannen mogen zoiets!!!
Imma josselah, imma imma josselah.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:19 schreef afcajos het volgende:
Dit nummer is op mijn lijf geschreven
Zegt iemand die voor pisvee isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent geen hustler. Jij hebt het net niet, net als Ajax, die hebben het ook NET niet.
houd je kankersmoelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent geen hustler. Jij hebt het net niet, net als Ajax, die hebben het ook NET niet.
homie!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Imma josselah, imma imma josselah.
HIj is hageneesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
'Kom dan, kankerjong! Maakt me niet uit, al ben je paars!
wehehquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
'Kom dan, kankerjong! Maakt me niet uit, al ben je paars!
Die handlanger van Marc Dutrouxquote:
Als het moetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weheh![]()
Donderdag de kamer van d_a even blauw zetten?
Hahha dat is echt zooooo Marc he, gewoon typisch iets voor hem. Omgaan met iemand die michiel heetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die handlanger van Marc Dutroux.
Oh, die.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die handlanger van Marc Dutroux.
Goeie ouwe Marc.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahha dat is echt zooooo Marc he, gewoon typisch iets voor hem. Omgaan met iemand die michiel heet.
het is friet achterlijke braboquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:30 schreef NoelGallagher het volgende:
ff patat eten
stfu noob!! Het is patat!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is friet achterlijke brabo
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is friet achterlijke brabo
landverraadsterquote:
Zou wat zijn als al die oorlogen in de wereld gevoerd worden, omdat de ene groep vindt dat het 'patat' is en de andere 'friet'.quote:
neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef afcajos het volgende:
PM, kom jij ook op de meet?
Doei.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jezus, wat een homo uitspraak
[ afbeelding ]
Echt, he.quote:
waar waar waar ? linkje svpquote:
single ladiesquote:
Nee, dat wijf maakt me boos.quote:
Misplaatste arrogantiequote:
Echt, he. Als ik 1 ding echt haat, zijn het arrogante chicks.quote:
quote:
Sinds wanneer kijk jij herhalingen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
zijn wel propah hooligans hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Hier zijn toch 2 meiden, vinden jullie toch leuk?!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
http://tinypic.com/search.php?tag=emo+couple&type=images
Er kwam een klein beetje kots vrij.
top heeft niks met stoke wij hebben connecties met een pemair leuageau clubquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, gers is ook een hooligan. Gers, heb jij connecties met de hoolie's van stoke?
Stoke speelt in de premier leaguequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef gers het volgende:
[..]
top heeft niks met stoke wij hebben connecties met een pemair leuageau club
die speelde toch second leaugeau ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stoke speelt in de premier league
Goed topic!quote:
Met wat? Welke club?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef gers het volgende:
[..]
Leaguequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:36 schreef gers het volgende:
[..]
die speelde toch second leaugeau ofzo
dudequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:34 schreef gers het volgende:
[..]
Ja, daarom speelden ze net tegen Chelsea.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:36 schreef gers het volgende:
[..]
Kom eens uit dat gat dat leuth heet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:36 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier zijn toch 2 meiden, vinden jullie toch leuk?!
[ afbeelding ]
Toch? Het zijn toch 2 meiden of niet?
Inderdaad, tijd voor muziek!quote:
You and me baby aint nothing but mammels, so let's do it like they do it on the discovery channelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor muziek!
Een nummer dat ik graag wil opdragen aan BT.
Vet liefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor muziek!
Een nummer dat ik graag wil opdragen aan BT.
Je kent het nummer toch wel?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vet liefjammer dat ik het niet kan luisteren (dan was het vast minder lief..)
Hier is de tekst, speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vet liefjammer dat ik het niet kan luisteren (dan was het vast minder lief..)
quote:Sweat baby sweat baby sex is a texas drought
Me and you do the kind of stuff that only prince would sing about
So put your hands down my pants and Ill bet youll feel nuts
Yes Im siskel, yes Im ebert and youre getting two thumbs up
Youve had enough of two-hand touch you want it rough youre out of bounds
I want you smothered want you covered like my waffle house hashbrowns
Come quicker than fedex never reach an apex like coca-cola stock you are
Inclined
To make me rise an hour early just like daylight savings time
Do it now
You and me baby aint nothin but mammals
So lets do it like they do on the discovery channel
Do it again now
Gettin horny now
Love the kind you clean up with a mop and bucket
Like the lost catacombs of egypt only God knows where we stuck it
Hieroglyphics? let me be specific I wanna be down in your south seas
But I got this notion that the motion of your ocean means small craft advisory
So if I capsize on your thighs high tide, b5 you sunk my battleship
Please turn me on Im mister coffee with an automatic drip
So show me yours Ill show you mine tool time youll lovett just like lyle
And then well do it doggy style so we can both watch x-files
Do it now
Do it again now
Gettin horny now
Do it again now
Do it now
Do it again now
Gettin horny now
Vreemd figuur dan, voor een meisjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook dat het 2 meiden waren.
Inderdaad, basiskennis. Zeker voor BT!quote:
Oooh jaaa let's do it like they do it on discovery channelquote:
Wie, wat, waar, hoe?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
Wanneer ga je dat eens een keer maken ofzo, Bt?
Ik schrok al.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh jaaa let's do it like they do it on discovery channelnatuurlijk ken ik die. Maar ik herkende de titel zo snel even niet.
Dacht dat ze laatst zei dat het weer werkte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
Wanneer ga je dat eens een keer maken ofzo, Bt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Die apekoppies had je gewoon moeten herkennen. Of mocht je vroeger niet naar TMF kijken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh jaaa let's do it like they do it on discovery channelnatuurlijk ken ik die. Maar ik herkende de titel zo snel even niet.
Ik ken het nummer ook alleen maar als 'Discovery Channel'.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ken het nummer ook alleen maar als 'Discovery Channel'.
Dat je de youtubefilmpjes weer kunt beluisterenquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat ze laatst zei dat het weer werkte.
Wil het wel een keer komen fixen hoor BT!Dat moet dan geweest zijn toen ik op school wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja dat zal wel weer
Ik laat binnenkort mn papa heel windows opnieuw installeren dus dan zal het wel lukken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je de youtubefilmpjes weer kunt beluisteren.
pwnt, mijne kwam gisterquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Florian_ het volgende:
Wat gaan jullie vanavond allemaal doen?
Mijn vriendin komt langs
Alle meubels aan het plafond lijmen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
pwnt, mijne kwam gisterIk ga zo het huis versieren van een vriend die 6 maand in Portugal was
Wat is daarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Florian_ het volgende:
Mijn vriendin komt langs
Waarna bij jou het licht uitging en je vanochtend wakker werd met pijn in dein arschquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Ik ga naar vrienden toeniet zo'n zin om uit te gaan maar zal wel weer een gezellige nacht worden.
Gisteren gaven ze me een koffiekopje vol dropshot
Alleen maar langs of mag ze ook binnen komen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Florian_ het volgende:
Mijn vriendin komt langs
Ja hoor, vriendendienstje!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat moet dan geweest zijn toen ik op school wasen ja dat zal wel weer
![]()
Neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarna bij jou het licht uitging en je vanochtend wakker werd met pijn in dein arsch?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen maar langs of mag ze ook binnen komen?
Behangplakker ging gister aan de tequila in de kroeg, dat kon die niet hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik kon het gelukkig prima hebben
Moet ze ook maar niet in het donker van een trap af lopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarna bij jou het licht uitging en je vanochtend wakker werd met pijn in dein arsch?
Hoe vaak?quote:
Binnen mag ook welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen maar langs of mag ze ook binnen komen?
3xquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe vaak?
En inderdaad Florian_, wat is daar "" aan? Ik zou blij zijn als de mijne nu hier was.
Was ze wat vergeten dan?quote:
Dan wil ze weer seks enzo. Ik wil gewoon chill op de bank zitten met een zak chips en family guy kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe vaak?
En inderdaad Florian_, wat is daar "" aan? Ik zou blij zijn als de mijne nu hier was.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
Ik blijf ook maar lachen om die bijdehante opmerkingen van BobbyB
quote:
Ik vond dr tetten een beetje tegenvallen in zwartboekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
Nog maar een keerCarice van Houten
:
[ link | afbeelding ]
Eensch, dan wil ik weer lekker Fokken en WOW spelen kan dat weer nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan wil ze weer seks enzo. Ik wil gewoon chill op de bank zitten met een zak chips en family guy kijken![]()
Misschien is ze ongesteld, dan heb ik iig een soort van excuus
quote:
Slecht excuus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan wil ze weer seks enzo. Ik wil gewoon chill op de bank zitten met een zak chips en family guy kijken![]()
Misschien is ze ongesteld, dan heb ik iig een soort van excuus
Hahaha, ik heb ook nog tequilla staan trouwensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Behangplakker ging gister aan de tequila in de kroeg, dat kon die niet hebben![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eensch, dan wil ik weer lekker Fokken en WOW spelen kan dat weer niet![]()
![]()
Romanticusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Willen ze altijd "knuffelen" enzo![]()
! Als je gewoon rukt terwijl je achter je computer zit kun je daarna gelijk door met Fok!ken, geen gezeik verder
Boh, echt vies dat spulquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb ook nog tequilla staan trouwensje brengt me op ideeën
quote:
Oude TMF logoquote:
Met citroen en zout is het wel te drinken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Boh, echt vies dat spul
Enige drank waar ik ooit van heb moeten kotsen en nokkie van ben gegaan
inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oude TMF logotoen TMF nog leuk was.
Vast wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
inderdaad
Trouwens, zou er iemand bestaan die dat gewoon géén tof nummer vindt?
Ik vind haar nieuwe CD inderdaad eigenlijk best wel leuk.quote:
Echtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar nieuwe CD inderdaad eigenlijk best wel leuk.Ik was vroeger echt superfan!
Okay, het was de volgende situatie:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met citroen en zout is het wel te drinken.
Ja meeste van haar is bagger. Deze is wel leuk. En ze ziet er goed uit in de clip.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt![]()
? Omg vroeger was ze verschrikkelijk.
BOH!quote:
Toen zij 'hot' was, was jij 18+quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar nieuwe CD inderdaad eigenlijk best wel leuk.Ik was vroeger echt superfan!
Jaquote:
Godver, echt een vet nummer dit. Draai 'm nu al een paar keer achter elkaar.quote:
Oei oeiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Okay, het was de volgende situatie:
Feestje in een leeg huis (ze gingen er pas over een paar weken inwonen, nu stonden er alleen nog maar een aantal meubels, banken, bedden etc.) Er was relatief veel drank ingeslagen, maar vooral van dat vieze zoete spul (passie enzo). Het bier was toen al heel erg snel op. Ik zat met een gast op de bank, en we wilden wat drinken. Toen zagen we naast de bank een halfvolle fles bacardi staan, en dus tequila. We hebben het zo goed als leeggedronken
Toen ik wilde opstaan ging dat niet echt lekker meer, en moest ik kotsen. Vervolgens ben ik in de gang nokkie gegaan, en werd ik zo'n 10 minuten laten weer wakker (ongeveer). Niemand had iets gemerkt ,en toen heb ik maar een bed opgezocht, en ben gaan pitten
quote:
damm wat een dikkertjequote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik niet achter haar gezocht.
Klinkt wel leuk.
nee van 21quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Had jij niet een BMI van 36 zei je gisteren?
Grapje neem ik aan?quote:
wie ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:35 schreef Fascination het volgende:
Misschien is griekje wat voor jou gers.
Wat heeft ze eigenlijk gedaan dan ze zo aangepakt wordt in dat topic?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:35 schreef Fascination het volgende:
Misschien is griekje wat voor jou gers.
echt waor ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb haar wel paar keer in het echt gezien. Valt mee hoor. Ze ziet er goed uit
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk gedaan dan ze zo aangepakt wordt in dat topic?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
feit is dat je me keihard zou willen doen en dat iedereen dat hier weet.
ik ben ook aan het dieeten en sportenquote:
Vandaag gezond gegeten? Fruit en groente?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:38 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben ook aan het dieeten en sporten
Als ik op alles klik wat blauw is, dan worden de modjes wakker.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
Je kunt op dat blauwe klikken, hè, [ afbeelding ].
Want? Jij weet hoe Lakitu denkt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ze toch gelijk?
4 beschuiten met bouillonquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vandaag gezond gegeten? Fruit en groente?
BRON!quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef Florian_ het volgende:
Die sharon den adel, is dat die chick van within temptation ofzo?
quote:
Keeley Hazel, proleetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:45 schreef postmortum het volgende:
cristina scabbia , maria brink en Candace Kucsulain zijn toch lekkerder
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Schatjes, ik ga een leven leidenciaooooo
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |