abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65144205
Ik heb een probleem. Ik ga al een hele lange tijd met een moslim meisje. We zijn nu op het punt aangekomen dat ze wel sex met me wil hebben. Het probleem is, omdat ze moslim is en der maagdenvlies behouden moest worden heeft ze nooit tampons gebruikt.

We gingen het vandaag proberen en het lukte niet. Men penis is van gemiddelde lengte maar alleen de eikel ging erin en als ik druk zette schoot ie eruit.

zijn er dingen die dit tegen houden, of hoe ik der even grof gezegd kan "oprekken"?

bij voorbaat dank,

stroke.
pi_65144452
Ze was gewoon gespannen, dan zijn haar spieren aangespannen en gaat het penetreren niet zo makkelijk.
Bier hier.
pi_65144456
dat is wel erg grof, liever iets vriendelijkers.
pi_65144477
Weet je zeker dat het een goed idee is om 't te doen? Aangezien ze haar maagdenvlies wil behouden en ik niet denk dat jullie getrouwd zijn enzo... Even om te checken voor je in elkaar geknuppeld wordt door haar familie

Enne. Zoiets kun je het beste opbouwen. En soms lukt het daardoor niet in 1 keer. Maar als je blijft oefenen en niet doorgaat als het pijn doet lukt het op een gegeven moment wel. Probeer haar ook eens te vingeren door naar binnen te gaan bij haar
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
pi_65144547
hoe kan ik haar laten ontspannen!? heb der niet gevingerd omdat ik der echt wilt ontmaagden met men penis.
pi_65144653
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:25 schreef stroke het volgende:
hoe kan ik haar laten ontspannen!? heb der niet gevingerd omdat ik der echt wilt ontmaagden met men penis.

Noob Vingeren is geen ontmaagding. Alleen penetratie. Ga eerst maar even www.sexwoordenboek.nl bestuderen voor je weer met zo'n opmerking om de hoek komt kijken
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:30:24 #7
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65144677
quote:

Kerel, je moet dr wel even in de stemming brengen en het meer "natuurlijk" laten gebeuren.
Als zij helemaal zoiets heeft van: "oh god, Allah, hij komt in me "
Dan lukt het natuurlijk niet. Je moet haar inderdaad eventjes vingeren (niet de hele vuist erin)
en haar in de stemming brengen, rustig je lul voor dr kutje brengen en dan slow but steady doordrukken
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65144682
quote:

GHB.
pi_65144743
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Kerel, je moet dr wel even in de stemming brengen en het meer "natuurlijk" laten gebeuren.
Als zij helemaal zoiets heeft van: "oh god, Allah, hij komt in me "
Dan lukt het natuurlijk niet. Je moet haar inderdaad eventjes vingeren (niet de hele vuist erin)
en haar in de stemming brengen, rustig je lul voor dr kutje brengen en dan slow but steady doordrukken
Iets in deze trant Mannen die geen voorspel doen
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
pi_65144815
we hebben aan voorspel gedaan, ik ben zelfs nog down under gegaan. (lees als: ik heb der gebeft). maar na een half uurtje 3 kwartier in men nakie liggen was ik het wel een beetje zat.
pi_65144894
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:30 schreef Jonkowise het volgende:

[..]

GHB.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:42:33 #12
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65144997
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:35 schreef stroke het volgende:
we hebben aan voorspel gedaan, ik ben zelfs nog down under gegaan. (lees als: ik heb der gebeft). maar na een half uurtje 3 kwartier in men nakie liggen was ik het wel een beetje zat.
Explain yourself please.

Jongeman, een meisje gaat voor het eerst een seks hebben met jou. Of ze nu moslima is of niet doet er niet toe, maar jij zet toch alles op alles om deze dame ondanks de (mogelijke) pijn een leuke ontmaagding te geven? Natuurlijk is ze bang, natuurlijk is ze gespannen. Maar als jij even nét dat beetje extra moeite doet om haar op haar gemak te laten voelen, zal je merken dat hij er zo inglijdt - hoe groot ie ook is.

Waarom wordt jij als hetero-jongen die een van de meest intieme momenten met een meisje mee mag maken het "zat om 45 min. naakt in bed te liggen"
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65145021
Ze moet gewoon oefenen. Eerst een klein voorwerp erin steken en dan steeds groter. Totdat haar vagina een voorwerp ten grote van een lantaarnpaal aankan .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_65145218
Ze is gewoon te bang dat haar maagdenvlies toch breekt. Ze wil dus eigenlijk niet maar jij wil het wel dus doet ze het voor jou.
Bier hier.
pi_65145325
dus eigenlijk gewoon wachten? ach beter een maand niet klaar komen dan een jaar niet klaarkomen.

de mensen die zo kinderachtig reageren. ik snap heel jullie probleem niet, is het nou zo moeilijk respect voor anderen te hebben!?
pi_65145496
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:54 schreef stroke het volgende:
dus eigenlijk gewoon wachten? ach beter een maand niet klaar komen dan een jaar niet klaarkomen.

de mensen die zo kinderachtig reageren. ik snap heel jullie probleem niet, is het nou zo moeilijk respect voor anderen te hebben!?
Tja, dat is fok.

Over je probleem. Ik weet niet wat ze voor familie heeft en of die aan eerwraak en vanalles doen.. Maar als het zo'n familie is die dat meisje of jou weet ik wat aan gaan doen als haar maagdenvlies gebroken blijkt, dan lijkt het me niet zon goed idee om seks te gaan hebben.

Ze kan je wel pijpen en jij haar beffen natuurlijk, dan is er niks aan de hand.
Bier hier.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:07:09 #17
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_65145725
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Cinch het volgende:

[..]

Tja, dat is fok.

Over je probleem. Ik weet niet wat ze voor familie heeft en of die aan eerwraak en vanalles doen.. Maar als het zo'n familie is die dat meisje of jou weet ik wat aan gaan doen als haar maagdenvlies gebroken blijkt, dan lijkt het me niet zon goed idee om seks te gaan hebben.

Ze kan je wel pijpen en jij haar beffen natuurlijk, dan is er niks aan de hand.
Dat kunnen ze zelf inschatten toch? Zou een mooie boel worden als we ons laten intimideren en chanteren door zulke achterlijke gebruiken. Daarbij is het maagdenvlies geen vlies maar een randje. Dat in verreweg de meeste gevallen sowieso niet voor bloedingen zorgt bij de eerste penetratie.

Dat TS niet eens kan penetreren is wel merkwaardig. Waarschijnlijk inderdaad een veel te grote gespannenheid bij het meisje. Niet zo raar, ze zal een product van haar verknipte opvoeding zijn. De islam staat er niet om bekend vrouwen in hun waarde te laten.
Stop the world, I want to get out.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:24:38 #18
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65146240
Waar zijn alle replies heen??
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_65146271
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef Bootje84 het volgende:
Waar zijn alle replies heen??
Ik was bezig met opruimen
Dus bij deze.. Het topic is nu opgeruimd.. En doe even normaal..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:26:34 #20
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65146297
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik was bezig met opruimen
Dus bij deze.. Het topic is nu opgeruimd.. En doe even normaal..
Mijn reply was volkomen normaal..

Ik zei dat hij dat mens gewoon niet moet batsen voordat hij is getrouwd met dr. Eerwraak is een bitch..
Leer spaties gebruiken!
pi_65146312
Zet haar eens op de werkbank.
pi_65146331
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:26 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Mijn reply was volkomen normaal..

Ik zei dat hij dat mens gewoon niet moet batsen voordat hij is getrouwd met dr. Eerwraak is een bitch..
Daar gaat het in SEX niet om.. Hij wil dr neuken en vraagt tips.. Daar kan je tips over geven..
En voor info en vragen over verwijderde reply's is feedback
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:32:30 #23
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65146457
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar gaat het in SEX niet om.. Hij wil dr neuken en vraagt tips.. Daar kan je tips over geven..
En voor info en vragen over verwijderde reply's is feedback
Moeten we hem niet behoeden dan voor gevaar..? Uitgaande van streng gelovige moslims, is het niet slim om hun dochter te ontmaagden..
Leer spaties gebruiken!
pi_65146761
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Moeten we hem niet behoeden dan voor gevaar..? Uitgaande van streng gelovige moslims, is het niet slim om hun dochter te ontmaagden..
Nee want dan verzand het topic binnen de kortste keren over het geloof.. En waar heeft hij gezegd dat ze streng gelovig is?
Daarbij ga ik er vanuit dat hij zelf ook kan nadenken (en niet alleen met zijn lul).. En daarbij laat ik het
Zoals ik al zei kan je verder discussieren in Feedback..
pi_65147299
ik ben niet bang voor eerwraak, der vader woont in turkije en ze heeft alleen der broer als man in huis.

maar bedankt tally voor het opschonen, en de andere voor de nuttige reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')