Noobquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:25 schreef stroke het volgende:
hoe kan ik haar laten ontspannen!? heb der niet gevingerd omdat ik der echt wilt ontmaagden met men penis.
Kerel, je moet dr wel even in de stemming brengen en het meer "natuurlijk" laten gebeuren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:25 schreef stroke het volgende:
hoe kan ik haar laten ontspannen!? heb der niet gevingerd omdat ik der echt wilt ontmaagden met men penis.
GHB.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:25 schreef stroke het volgende:
Iets in deze trantquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kerel, je moet dr wel even in de stemming brengen en het meer "natuurlijk" laten gebeuren.
Als zij helemaal zoiets heeft van: "oh god, Allah, hij komt in me"
Dan lukt het natuurlijk niet. Je moet haar inderdaad eventjes vingeren (niet de hele vuist erin)
en haar in de stemming brengen, rustig je lul voor dr kutje brengen en dan slow but steady doordrukken
Explain yourself please.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:35 schreef stroke het volgende:
we hebben aan voorspel gedaan, ik ben zelfs nog down under gegaan. (lees als: ik heb der gebeft). maar na een half uurtje 3 kwartier in men nakie liggen was ik het wel een beetje zat.
Tja, dat is fok.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:54 schreef stroke het volgende:
dus eigenlijk gewoon wachten? ach beter een maand niet klaar komen dan een jaar niet klaarkomen.
de mensen die zo kinderachtig reageren. ik snap heel jullie probleem niet, is het nou zo moeilijk respect voor anderen te hebben!?
Dat kunnen ze zelf inschatten toch? Zou een mooie boel worden als we ons laten intimideren en chanteren door zulke achterlijke gebruiken. Daarbij is het maagdenvlies geen vlies maar een randje. Dat in verreweg de meeste gevallen sowieso niet voor bloedingen zorgt bij de eerste penetratie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Cinch het volgende:
[..]
Tja, dat is fok.
Over je probleem. Ik weet niet wat ze voor familie heeft en of die aan eerwraak en vanalles doen.. Maar als het zo'n familie is die dat meisje of jou weet ik wat aan gaan doen als haar maagdenvlies gebroken blijkt, dan lijkt het me niet zon goed idee om seks te gaan hebben.
Ze kan je wel pijpen en jij haar beffen natuurlijk, dan is er niks aan de hand.
Ik was bezig met opruimenquote:
Mijn reply was volkomen normaal..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was bezig met opruimen
Dus bij deze.. Het topic is nu opgeruimd.. En doe even normaal..
Daar gaat het in SEX niet om.. Hij wil dr neuken en vraagt tips.. Daar kan je tips over geven..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn reply was volkomen normaal..
Ik zei dat hij dat mens gewoon niet moet batsen voordat hij is getrouwd met dr. Eerwraak is een bitch..
Moeten we hem niet behoeden dan voor gevaar..? Uitgaande van streng gelovige moslims, is het niet slim om hun dochter te ontmaagden..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar gaat het in SEX niet om.. Hij wil dr neuken en vraagt tips.. Daar kan je tips over geven..
En voor info en vragen over verwijderde reply's is feedback
Nee want dan verzand het topic binnen de kortste keren over het geloof.. En waar heeft hij gezegd dat ze streng gelovig is?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moeten we hem niet behoeden dan voor gevaar..? Uitgaande van streng gelovige moslims, is het niet slim om hun dochter te ontmaagden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |