quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij een dikke zeug.
Nope. Maar het is nogal zwaar triest als je iemand niet mooi mag vinden, toevallig omdat diegene beroemd is. Triest reacties over jaloezie dan krijg je de waarheid gewoon zoals het isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat iedereen hier jou wil hebben?
quote:
Je hebt wel door dat je op je eigen comment aan het reageren bent, he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
45 honeyGa jij maar lekker verder dromen over meisje zoals ik
Met die reactie heb jezelf wel voor schut gezet
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij idd een dikke zeug.
Je mag haar best lelijk vinden, maar kom niet aan met 'dikke zeug', en doe niet alsof jij lekkerder bent. Want dat is niet zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nope. Maar het is nogal zwaar triest als je iemand niet mooi mag vinden, toevallig omdat diegene beroemd is. Triest reacties over jaloezie dan krijg je de waarheid gewoon zoals het is
Ik heb schijt aan wat jij vind internetheldje, feit is dat je me keihard zou willen doen en dat iedereen dat hier weet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag haar best lelijk vinden, maar kom niet aan met 'dikke zeug', en doe niet alsof jij lekkerder bent. Want dat is niet zo.
Dus ga je er vanuit dat je automatisch mooier bent dan wat wij ooit kunnen krijgenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nope. Maar het is nogal zwaar triest als je iemand niet mooi mag vinden, toevallig omdat diegene beroemd is. Triest reacties over jaloezie dan krijg je de waarheid gewoon zoals het is
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat jij vind internetheldje, feit is dat je me keihard zou willen doen en dat iedereen dat hier weet.
Ik zou je ook keihard doen hoor, kom ik gewoon eerlijk voor uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat jij vind internetheldje, feit is dat je me keihard zou willen doen en dat iedereen dat hier weet.
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, hoe kan ik je dan willen doen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik genoeg gezopen heb mischien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
bowswachter reactiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie maar je gaat me wel lopen afzeiken pretty sad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, hoe kan ik je dan willen doen?En al zou je een goeie kop hebben, chicks met zo'n grote bek hoef ik niet, dus je moet het even bij je dildo houden. Als ik even aanneem dat je een vrouw bent, dan.
Dat is niet helemaal waar, want dat ben ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie maar je gaat me wel lopen afzeiken pretty sad.En ik hoef niks bij mijn dildo te houden ik neuk de lekkerste vent die er is
Leer lezen, slet. Ik weet niet hoe je kop eruit ziet. Daarnaast zeik ik je uiterlijk niet af, maar je misplaatste arrogantie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie maar je gaat me wel lopen afzeiken pretty sad.En ik hoef niks bij mijn dildo te houden ik neuk de lekkerste vent die er is
ja gasten ik doe haarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, ik zeik haar namelijk af.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leer lezen, slet. Ik weet niet hoe je kop eruit ziet. Daarnaast zeik ik je uiterlijk niet af, maar je misplaatste arrogantie.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind dat griekjee nu ook een foto van haar gezicht moet posten
ik wil oordelen of ik haar wil doen of niet![]()
Zo kom ik daaar nooit achter
Ahh we gaan schelden wat cutequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leer lezen, slet. Ik weet niet hoe je kop eruit ziet. Daarnaast zeik ik je uiterlijk niet af, maar je misplaatste arrogantie.
Maar blijkbaar vind je jezelf de allerknapste. En dat bedoelt hij met je arrogantie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Het gaat om het feit dat is moet kunnen verkondigen wanneer ik iemand wel of niet mooi vind. Er zijn 100000000000 lekkerde wijven op deze planeet dan Beyoncé. Dat heeft dus niets met jaloezie te maken is een kwestie van smaak.
Inderdaad, een kwestie van smaak. En wij mogen niet zeggen dat je niet zo knap bent want dan wals jij er overheen dat jij de lekkerste ooit bent en dat wij nooit zoiets krijgenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Het gaat om het feit dat is moet kunnen verkondigen wanneer ik iemand wel of niet mooi vind. Er zijn 100000000000 lekkerde wijven op deze planeet dan Beyoncé. Dat heeft dus niets met jaloezie te maken is een kwestie van smaak.
Jij hebt hier een grote mond dat iedereen jou zou willen doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, het doet me VERSCHRIKKELIJK veel pijn dat jij met de lekkerste vent die er is aan het neuken bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ahh we gaan schelden wat cuteHet zit diep he wat ik net tegen je zei...
Het zit bij jou een beetje diep, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ahh we gaan schelden wat cuteHet zit diep he wat ik net tegen je zei...
Zou ze willenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het zit bij jou een beetje diep, geloof ik.
Waar heb ik het volgens jou over iedereen? Die qoute zou ik graag zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij hebt hier een grote mond dat iedereen jou zou willen doen![]()
Dan moet je ook een foto posten
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ten eerste:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat is moet kunnen verkondigen wanneer ik iemand wel of niet mooi vind.
Ten tweede:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad, een kwestie van smaak. En wij mogen niet zeggen dat je niet zo knap bent want dan wals jij er overheen dat jij de lekkerste ooit bent en dat wij nooit zoiets krijgen!!!!1!2
LEZENquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag haar best lelijk vinden, maar kom niet aan met 'dikke zeug'
Nee ik had het over de post ervoor waarin ik zei dat je me keihard zou willen doen, jij weet en iedereen weet het dus stop met het zielige internet heldje uithangenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, het doet me VERSCHRIKKELIJK veel pijn dat jij met de lekkerste vent die er is aan het neuken bent.
en toch is het frietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet zeggen dat ik griekjeee gelijk moet geven in deze.
hou jij helemaal je kankerbek evenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet zeggen dat ik griekjeee gelijk moet geven in deze.
Hier nou ik vnid dat als je dat post je je grote mond ook waar moet makenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet ook echt verantwoorden he als ik iemand niet knap vind...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:11 schreef muay-toy het volgende:
[..]
![]()
je valt door de mand. eerst in feite beyonce een lelijk wijf noemen en nu andere afzeiken zonder zelf foto's te plaatsen
maar ff iets belangrijkers is het friet of patat ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet ook echt verantwoorden he als ik iemand niet knap vind...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij idd een dikke zeug.Zelfs met fotoshop tover je die brede heupen en dikke reet niet weg overigens. Ik denk dat jij jaloers bent omdat je geen slank meisje zoals ik kunt krijgen nou ciao![]()
M'n kankerbedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hou jij helemaal je kankerbed evenJe bemoeit je met dingen die niet je zaken zijn
![]()
[..]
Hier nou ik vnid dat als je dat post je je grote mond ook waar moet maken
Omdat ik zeg dat Beyonce lekkerder is dan jij bent, wil ik je keihard doen? Alsjeblieft, leg me de logica hierachter uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik had het over de post ervoor waarin ik zei dat je me keihard zou willen doen, jij weet en iedereen weet het dus stop met het zielige internet heldje uithangen
Oohoh een typoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n kankerbedWat ben jij, een allochtoon?
Hij wil jou niet keihard doen, want hij is homo. En ik wil je ook niet keihard doen, en ik ben geen homo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik had het over de post ervoor waarin ik zei dat je me keihard zou willen doen, jij weet en iedereen weet het dus stop met het zielige internet heldje uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |