nee hoorde t nummer op de radioquote:
inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
ik zei net hier nog dat ik het een irritant nummer vind...
ook zo lekker conservatief ook;
If you like it then you should put a ring on it.... oftewel; trouwen
Vroeger is dood.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
inderdaad
verzin eens een echt liedje.
maar dat is tegenwoordig niet meer.
vroeger had je teminnste brian adams ofzo met echt goed gezonden liedjes
cockringquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
ik zei net hier nog dat ik het een irritant nummer vind...
ook zo lekker conservatief ook;
ik vind de clip erg suf, idd wat jij opnoemt is het enige positieve er aan...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef muay-toy het volgende:
Ik vind het een geile clip. Beyonce maakt geile neuktbewegingen en schud lekker met dr dikke negerinnenkont. Verder vind ik het echt zo'n nummer wat in je kop blijft hangen. Niets mis mee dus!
zij kan het goed hebben, ze heeft een perfect lichaam. jaloers?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef griekjeee het volgende:
Sowieso alle nummer van BeyoncéEn balletpakjes kan ze echt beter laten
Jaloerse vrouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef griekjeee het volgende:
Nee, jij bent spanger.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef griekjeee het volgende:
ja, ze heeft een enorm geil lichaam dat welquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Beauregard het volgende:
Ik ben niet zo van de negers, maar verdomme zeg, dat lijf van die hoer. Absoluut te doen!
Verder is het een irritant lied, inderdaad. Ik luister veel liever naar Frans Duijts.
Zelfde pakje ook?quote:
Nee, serieus? Dat had ik nooit achter die text gezocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:30 schreef griekjeee het volgende:
Oja ik moet echt jaloers zijn met mijn figuurtje![]()
![]()
Feit is dat jullie zo reageren toevallig omdat ze bekend is, als jullie zo iemand op straat zagen rondlopen was het een dikke zeug en kon het echt niet
typisch geval van knap lichaam en een rotkop.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:30 schreef griekjeee het volgende:
Oja ik moet echt jaloers zijn met mijn figuurtje![]()
![]()
Feit is dat jullie zo reageren toevallig omdat ze bekend is, als jullie zo iemand op straat zagen rondlopen was het een dikke zeug en kon het echt niet
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij idd een dikke zeug.Zelfs met fotoshop tover je die brede heupen en dikke reet niet weg overigens. Ik denk dat jij jaloers bent omdat je geen slank meisje zoals ik kunt krijgen nou ciaoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke zeug inderdaad.Rot toch op met je jaloezie, en je 'figuurtje'.
Mocht je willen dat je dat wistquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
typisch geval van knap lichaam en een rotkop.
Ik kijk toch in je fobo, dan zie ik de helft. En dat vind ik meer dan zat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je dat wist
Dat laatste, omg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij idd een dikke zeug.Zelfs met fotoshop tover je die brede heupen en dikke reet niet weg overigens. Ik denk dat jij jaloers bent omdat je geen slank meisje zoals ik kunt krijgen nou ciao![]()
Triest gastjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kijk toch in je fobo, dan zie ik de helft. En dat vind ik meer dan zat.
Nee idd ik heb die foto's van een model van inet gejat, believe what you wannaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat laatste, omg.![]()
En kom niet bullshitten over photoshop (nog altijd met ph in plaats van f), please.
![]()
En weet je wat ik denk? Dat jij juist jaloers bent omdat je helemaal niet zo slank/lekker bent als je ons wil doen geloven nou ciao
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij een dikke zeug.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind dat griekjeee wel een goed figuur heeft
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij een dikke zeug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
45 honeyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij een dikke zeug.
QFTquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens wel heel knap.
Je gaat er vanuit dat iedereen hier jou wil hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
45 honeyGa jij maar lekker verder dromen over meisje zoals ik
doe je het ook op zijn grieks ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
45 honeyGa jij maar lekker verder dromen over meisje zoals ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |