quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij een dikke zeug.
Nope. Maar het is nogal zwaar triest als je iemand niet mooi mag vinden, toevallig omdat diegene beroemd is. Triest reacties over jaloezie dan krijg je de waarheid gewoon zoals het isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat iedereen hier jou wil hebben?
quote:
Je hebt wel door dat je op je eigen comment aan het reageren bent, he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
45 honeyGa jij maar lekker verder dromen over meisje zoals ik
Met die reactie heb jezelf wel voor schut gezet
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
fotoshop is een leuk iets, maarja wat zal ze wegen een kilo of 75? is voor mij idd een dikke zeug.
Je mag haar best lelijk vinden, maar kom niet aan met 'dikke zeug', en doe niet alsof jij lekkerder bent. Want dat is niet zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nope. Maar het is nogal zwaar triest als je iemand niet mooi mag vinden, toevallig omdat diegene beroemd is. Triest reacties over jaloezie dan krijg je de waarheid gewoon zoals het is
Ik heb schijt aan wat jij vind internetheldje, feit is dat je me keihard zou willen doen en dat iedereen dat hier weet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag haar best lelijk vinden, maar kom niet aan met 'dikke zeug', en doe niet alsof jij lekkerder bent. Want dat is niet zo.
Dus ga je er vanuit dat je automatisch mooier bent dan wat wij ooit kunnen krijgenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nope. Maar het is nogal zwaar triest als je iemand niet mooi mag vinden, toevallig omdat diegene beroemd is. Triest reacties over jaloezie dan krijg je de waarheid gewoon zoals het is
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat jij vind internetheldje, feit is dat je me keihard zou willen doen en dat iedereen dat hier weet.
Ik zou je ook keihard doen hoor, kom ik gewoon eerlijk voor uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat jij vind internetheldje, feit is dat je me keihard zou willen doen en dat iedereen dat hier weet.
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, hoe kan ik je dan willen doen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik genoeg gezopen heb mischien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
bowswachter reactiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie maar je gaat me wel lopen afzeiken pretty sad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, hoe kan ik je dan willen doen?En al zou je een goeie kop hebben, chicks met zo'n grote bek hoef ik niet, dus je moet het even bij je dildo houden. Als ik even aanneem dat je een vrouw bent, dan.
Dat is niet helemaal waar, want dat ben ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie maar je gaat me wel lopen afzeiken pretty sad.En ik hoef niks bij mijn dildo te houden ik neuk de lekkerste vent die er is
Leer lezen, slet. Ik weet niet hoe je kop eruit ziet. Daarnaast zeik ik je uiterlijk niet af, maar je misplaatste arrogantie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie maar je gaat me wel lopen afzeiken pretty sad.En ik hoef niks bij mijn dildo te houden ik neuk de lekkerste vent die er is
ja gasten ik doe haarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, ik zeik haar namelijk af.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leer lezen, slet. Ik weet niet hoe je kop eruit ziet. Daarnaast zeik ik je uiterlijk niet af, maar je misplaatste arrogantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |