zo dronken was ik ook wel weer niet.....quote:
zijn niet echt problemen..... ik voel me even niet top hier... en heb echt heimweequote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een problemen cali
* aai over de bolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
zo dronken was ik ook wel weer niet.....
![]()
Heb wel echt een serieuze dip vandaag zegLeuke mensen hier, maar ik ken ze niet zo goed, en zij mij ook niet. En daarom kunnen ze soms opmerkingen maken die echt pijn doen, terwijl het niet zo is / ik het verkeerd begrijp....
Ik voel me vandaag echt kut! en wil eigenlijk naar huis... of op bed, met een dekentje, een kopje thee en waardeloos vrouwenblad mezelf troosten of gewoon keihard janken![]()
quote:
geen tv... geen laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali![]()
, doe 't gewoon en ga de hele dag nutteloze tv kijken
.
das niet zo boeiend... waarschijnlijk ligt het aan mij.... het komt vast wel goed... maar vandaag is gewoon kutquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* aai over de bol
Duurde ff voordat ik je smsjes begreep , was zelf ook neit helemaal scherp blijkbaar...
En wat zeiden ze dan?Komt wel goed meid
Ach ik vind het hartstikke knap dat je het al zo lang volhoudt, ik zou naar een week al heimwee hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
das niet zo boeiend... waarschijnlijk ligt het aan mij.... het komt vast wel goed... maar vandaag is gewoon kut
jah preciesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik vind het hartstikke knap dat je het al zo lang volhoudt, ik zou naar een week al heimwee hebbenFf doortrekken, klein dipje, straks pot thee en een debiel vrouwenblad, lekker muziekje... Komt goed
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
LRAls je hier leest. Waar had je een fullversion van dat kudo's 2 gevonden
![]()
En sowieso hoe heette die ene site ook alweer waar al die spellen stonden die je dan met dat ding kan kraken?
Al gevonden
Ik was er wel! En ICA is mijn gebouw! Waarom zeg je dat dan ook niet evenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik was vanmorgen op de HAN in Arnhem, maar geen LR of CP gezien trouwens.
Prima te kijken!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
Zo van Monsters Inc er maar weer eens op gezet
Quo Vadis VHG in Gemert.quote:
Timmeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:39 schreef sjeppert het volgende:
demonstratie tegen israel in de stad vanmiddag![]()
best veel leute die meeliepen
pics, relletjes, sappige detailsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:39 schreef sjeppert het volgende:
demonstratie tegen israel in de stad vanmiddag![]()
best veel leute die meeliepen
Nog sappige blokker-roddels opgedaanquote:
gelukkig maarquote:
Oeeh heb ooit in een S5 gereden (Meegereden).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:mijn broer gaat een te vette audi s4 kopen wss
![]()
Morgen komt er iemand voor zijn a3, jammer dat ik het geld er niet voor heb
WTF, waar betaalt 'ie dat van?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:mijn broer gaat een te vette audi s4 kopen wss
![]()
Morgen komt er iemand voor zijn a3, jammer dat ik het geld er niet voor heb
Ik kwam er op de ochtend zelf pas achter dat het daar was, vijf minuten voor de presentatie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik was er wel! En ICA is mijn gebouw! Waarom zeg je dat dan ook niet even![]()
En Sla die Marcel waar jij het over hebt, dat was dus mijn vorige stagepartner
Is dat inclusief alle importkosten? Dan vind ik het werkelijk nog meevallen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hard werken! Hij werkt al fulltime vanaf zijn 18e dus.. En morgen komt er iemand voor zijn a3 kijken voor om nabij dat bedrag waar we het op msn over haddenDus dan hoeft er niet zoveel meer bij.. Of nou jah.. nog eens 2/3 van dat bedrag
Een nieuwe S4 doet dik 75k 'kaal', dus absoluut een tweedehandse. Anders heeft 'ie wel heel hard fulltime gewerkt en smijt 'ie ook echt geld over de balkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
iig beter dan er een lening voor nemen![]()
koopt ie een nieuwe audi of een 2e hands?
Hmnee hij staat voor dat bedrag op de site. en dan zullen de importkosten er nog wel bij komen jah..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat inclusief alle importkosten? Dan vind ik het werkelijk nog meevallen..
Om te blijven werken bij 't bedrijf waar ik m'n thesis schrijfquote:
Op de een of andere manier klinkt dit echt heel ranzig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik maar denken wat is mijn hand warm blijkt er kaas uit mn tostie te druppelen
Zolang je zulke gedachten niet omzet naar een pic, word je niet gebandquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:28 schreef Nielez het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dit echt heel ranzig.
Misschien mijn gedachten
Hee daar ga ik een dagje heen als ik op vakantie ben in Spanjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:04 schreef Sander het volgende:
Ik heb malaga zitten Googlen nog eens uitgebreid vandaag en nu kan ik niet meer wachten. Maarja, nog steeds niet 100% zeker hè
Uitslag Popprijs Noorderslag kijken en slaaaaaaaaaaaaapenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
heej dupjewat ga je vanavond doen
Hehe niemand heeft echt gewonnen (het is geen Lagerhuis). Maar ons voorstel wordt wel meegenomen door de provinciale statenleden (keurmerk voor studentenhuizen, prijs/kwaliteit verhouding) dus wie weet zitten er over een jaar keurmerken op elk studentenhuis in Noord Brabant! Hehe.quote:
t is ook pas 11 uurquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef Sander het volgende:
Het is rustig in de stad!
goed hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een goede voorbereiding is 't halve werk. Hoe gaat ie verder
?
Als HBO 2x niet gelukt is moet je je toch afvragen of je er op je plek bent. No offence, maar een 3e jaar "verknallen" zou wel heel kut zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
behalve... dat ik vandaag naar een studiemarkt in de Rijnhal ben geweest, mijn hemel wat een tijdverspillingheel klein, bijna alleen maar MBO gericht, wel wat info ingewonnen bij wat technische opleidingen, maarja... dat is ook niet alles op Bol 4
Stonden maar 4 hbo stands met geen van alle voor mij interessante opleidingen. En nog eventjes bij de Politie geinformeerd... maar om nou te zeggen dat ik het daar warm van kreeg
Mja, HBO techniek dan, het is puur het wiskunde verhaal. Een andere HBO opleiding zal misschien wél haalbaar zijn, en mij beter liggen. Wat, weet ik dan nog nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als HBO 2x niet gelukt is moet je je toch afvragen of je er op je plek bent. No offence, maar een 3e jaar "verknallen" zou wel heel kut zijn natuurlijk.
Je krijgt bij zo ongeveer elke opleiding (en al helemaal bij de technische kant) wel iets van wiskunde en statistiek voor je kiezen. Struisvogelpolitiek helpt niet, op je bek ga je dan toch vanzelf. Dus als je zegt dat het neerkomt op geen 100% interesse en statistiek: maak de keuze of je nu door de zure appel wil heen bijten of later. Doe je dat niet, dan eindig je gewoon lekker als fulltime verhuizer bij Verkroost.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja, HBO techniek dan, het is puur het wiskunde verhaal. Een andere HBO opleiding zal misschien wél haalbaar zijn, en mij beter liggen. Wat, weet ik dan nog niet
Nou nou.... je kunt niet ontkennen dat er enigzins verschil is tussen de wiskunde op HBO Autotechniek/Werktuigbouwkunde, waar je de hele dag aan het rekenen bent, en de wiskunde op andere niet-technische HBO opleidingen.;) Ik ben echt niet zo naief om te denken dat je zonder wiskunde in het algemeen kan hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je krijgt bij zo ongeveer elke opleiding (en al helemaal bij de technische kant) wel iets van wiskunde en statistiek voor je kiezen. Struisvogelpolitiek helpt niet, op je bek ga je dan toch vanzelf. Dus als je zegt dat het neerkomt op geen 100% interesse en statistiek: maak de keuze of je nu door de zure appel wil heen bijten of later. Doe je dat niet, dan eindig je gewoon lekker als fulltime verhuizer bij Verkroost.
eenschquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je krijgt bij zo ongeveer elke opleiding (en al helemaal bij de technische kant) wel iets van wiskunde en statistiek voor je kiezen. Struisvogelpolitiek helpt niet, op je bek ga je dan toch vanzelf. Dus als je zegt dat het neerkomt op geen 100% interesse en statistiek: maak de keuze of je nu door de zure appel wil heen bijten of later. Doe je dat niet, dan eindig je gewoon lekker als fulltime verhuizer bij Verkroost.
zo, goedemooooooooooooooooooorgenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij hebt eigenlijk ook helemaal geen inhoud verder he
fuck it, moblo, een post met inhoud, waar ik echt wat aan hebquote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch
weglopen voor 'moeilijke vakken' is wel het domste wat je kunt doen.
Je kunt dan beter toegeven dat je gewoon niet goed bent in 'studeren in het algemeen' en gaan stoppen en wachten tot je wel denkt het aan te kunnen.
Ik heb ook een jaar lang doorgemodderd, gewisseld van studie, jaar of 4 geleden (oma spreekt) en ik dacht echt dat het aan de studie en de vakken lag, maar dat lag aan mij
![]()
gewoon doorzetten en je over je 'arme jij die niet goed is in...' heenzetten
want jij moet het doen, en elke studie heeft vakken waar je minder goed in bent: als je dan bij elke keerste hobbel stopt, kun je maar beter verhuizer worden.. koop dan wel een Goldwingmet zijspan en aanhanger
En nu? ik bedoel voor zn looks hoef ik het ook niet te doenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo, goedemooooooooooooooooooorgen![]()
koppelen we hem aan René en gaan wij er samen vandoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En nu? ik bedoel voor zn looks hoef ik het ook niet te doen
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
koppelen we hem aan René en gaan wij er samen vandoor
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En nu? ik bedoel voor zn looks hoef ik het ook niet te doen
ik hoor hele andere verhalen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef Sander het volgende:
[..]
De liefste baby die ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan jullie even met z'n allen dood ofzo
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef Sander het volgende:
Ik kom precies op tijd het topic binnen, geloof ik. Het gaat over punniken
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo krijgen we het topic nog wel vol voor 1 uur
Das bij baby's altijdquote:Op zondag 18 januari 2009 00:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Die hoofden zijn compleet uit verhouding!
Ik vroeg me al af waar dat gerammel vandaan kwamquote:Op zondag 18 januari 2009 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou IB, je hebt een biologische tijdbom aan de haak geslagen
grot, steen....quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar dat gerammel vandaan kwam
Oh my, als ik er nou nog 23 scoor, kan ik meeten met mezelfquote:Op zondag 18 januari 2009 00:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2 IBies voor jou typische IB reactie
fuck, ik kreeg eventjes een heel ander idee bij jou grot-steenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
grot, steen....
mèn!
ik had net besloten weer lief tegen je te gaan doen, maar zo verpest je het wel
Das pas bij 50 IBiesquote:Op zondag 18 januari 2009 00:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ik weet wat er onder meeten wordt verstaan: Ieuw.
jezus...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
fuck, ik kreeg eventjes een heel ander idee bij jou grot-steenik zal je de details besparen, maar je kan het vast bedenken, zeker met bier op
![]()
![]()
CP gave Moblo a mental picturequote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jezus...
mèn..
.
ik had net besoten weer lief..
(Blabla)
5 punten. Score!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
CP gave Moblo a mental picture
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
You mental pictured Jesus
Hoe zag 'ie er uit?
Ik wil best meeten op zaterdagavond hoor! Maar de komende 2 a 3 zaterdagen kan ik nietquote:Op zondag 18 januari 2009 00:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niemand wil ooit meeten op zaterdagavond, maar het is al-tijd druk hier.
yupquote:Op zondag 18 januari 2009 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hee, we moeten nog twee paginas in een kwartier?
Red je heus welquote:Op zondag 18 januari 2009 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hee, we moeten nog twee paginas in een kwartier?
ow, jij zit bij mamsiequote:Op zondag 18 januari 2009 00:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja want mn ouders wonen dichterbij de uni dan IB ja!
oeh, die liggen hier nog in de vriezer, uit de toko vandaanquote:Op zondag 18 januari 2009 00:58 schreef IrishBastard het volgende:
Neem dan wat loempia's mee, wil je?
Naast mijn worstjes?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, die liggen hier nog in de vriezer, uit de toko vandaanmet kip
ow sorryquote:Op zondag 18 januari 2009 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee dan had het topic vol moeten zijn
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whaha LRte geniaal! Ik heb nu ook een vriendje in dat spel, en iedere keer als ik iets alleen met andere vrienden ga doen belt ie me boos op
toch niet dusquote:Op zondag 18 januari 2009 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
waarom maak ik de 1e goeiemorgen postkomt ook nooit voor
I knowquote:Op zondag 18 januari 2009 11:18 schreef morgane het volgende:
Zeurkousik heb heul geen zin in vandaag, maar dan omdat ik de héle dag aan mn essay moet werken.
quote:
Bolt.DVDSCR.XViD-mVsquote:Op zondag 18 januari 2009 11:46 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat moet dan een CAM of TS zijn?
Heul slechte kwaliteit in ieder geval?
Dvdrips zijn toch nog niet aan te komen?
/Heeft bolt ook op lijstje staan voor als dvdrip uitkomt.
Nieuwe kamer van een vriendinnetje bekijken, daar voor glasgow plannen, en daar eten.. En dan komt 's avonds IB langs enzulks..quote:Op zondag 18 januari 2009 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat voor leuke dingen?
Jaquote:Op zondag 18 januari 2009 12:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
kan ik een draadloze verbindingset op mijn livebox monteren, en toch nog de ethernet/usb verbinding blijven gebruiken? vaste pc / laptop verhaal
Ja maar, ja maar, ik wil een pyjama dag, en het regent en dan moet ik in de regen naar Nijmegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
oke tofquote:Op zondag 18 januari 2009 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja. Je kan zelfs met 1 pc beide gebruiken
, en dan een andere pc alleen draadloos bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik wil een pyjama dag, en het regent en dan moet ik in de regen naar Nijmegen
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:33 schreef Nielez het volgende:
[..]
Screener is meestal maar bagger, heb je screenshot?
Misschien dat t meevalt.
ik kotste op de regenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Nijmegen
niet Nijmegen
dat is het enige waar niet over gemag worden
goedemorgen
Dat heeft ie toch maar 4 dagen volgehouden?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti, je zou nooit meer bier drinken.
Nou een vriend van mij heeft het via zen pc, maar mist 1 frame per seconde aan beeldquote:Op zondag 18 januari 2009 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spap en smam hebben 't in de slaapkamer (zonder abo, dus alleen ned en tv gelderland![]()
), werkt op zich prima. Wat wil je weten?
Ja, en op zhe interwebz overdrijf je altijd met 300%.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch maar 4 dagen volgehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |