goed hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een goede voorbereiding is 't halve werk. Hoe gaat ie verder
?
Als HBO 2x niet gelukt is moet je je toch afvragen of je er op je plek bent. No offence, maar een 3e jaar "verknallen" zou wel heel kut zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
behalve... dat ik vandaag naar een studiemarkt in de Rijnhal ben geweest, mijn hemel wat een tijdverspillingheel klein, bijna alleen maar MBO gericht, wel wat info ingewonnen bij wat technische opleidingen, maarja... dat is ook niet alles op Bol 4
Stonden maar 4 hbo stands met geen van alle voor mij interessante opleidingen. En nog eventjes bij de Politie geinformeerd... maar om nou te zeggen dat ik het daar warm van kreeg
Mja, HBO techniek dan, het is puur het wiskunde verhaal. Een andere HBO opleiding zal misschien wél haalbaar zijn, en mij beter liggen. Wat, weet ik dan nog nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als HBO 2x niet gelukt is moet je je toch afvragen of je er op je plek bent. No offence, maar een 3e jaar "verknallen" zou wel heel kut zijn natuurlijk.
Je krijgt bij zo ongeveer elke opleiding (en al helemaal bij de technische kant) wel iets van wiskunde en statistiek voor je kiezen. Struisvogelpolitiek helpt niet, op je bek ga je dan toch vanzelf. Dus als je zegt dat het neerkomt op geen 100% interesse en statistiek: maak de keuze of je nu door de zure appel wil heen bijten of later. Doe je dat niet, dan eindig je gewoon lekker als fulltime verhuizer bij Verkroost.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja, HBO techniek dan, het is puur het wiskunde verhaal. Een andere HBO opleiding zal misschien wél haalbaar zijn, en mij beter liggen. Wat, weet ik dan nog niet
Nou nou.... je kunt niet ontkennen dat er enigzins verschil is tussen de wiskunde op HBO Autotechniek/Werktuigbouwkunde, waar je de hele dag aan het rekenen bent, en de wiskunde op andere niet-technische HBO opleidingen.;) Ik ben echt niet zo naief om te denken dat je zonder wiskunde in het algemeen kan hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je krijgt bij zo ongeveer elke opleiding (en al helemaal bij de technische kant) wel iets van wiskunde en statistiek voor je kiezen. Struisvogelpolitiek helpt niet, op je bek ga je dan toch vanzelf. Dus als je zegt dat het neerkomt op geen 100% interesse en statistiek: maak de keuze of je nu door de zure appel wil heen bijten of later. Doe je dat niet, dan eindig je gewoon lekker als fulltime verhuizer bij Verkroost.
eenschquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je krijgt bij zo ongeveer elke opleiding (en al helemaal bij de technische kant) wel iets van wiskunde en statistiek voor je kiezen. Struisvogelpolitiek helpt niet, op je bek ga je dan toch vanzelf. Dus als je zegt dat het neerkomt op geen 100% interesse en statistiek: maak de keuze of je nu door de zure appel wil heen bijten of later. Doe je dat niet, dan eindig je gewoon lekker als fulltime verhuizer bij Verkroost.
zo, goedemooooooooooooooooooorgenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij hebt eigenlijk ook helemaal geen inhoud verder he
fuck it, moblo, een post met inhoud, waar ik echt wat aan hebquote:Op zondag 18 januari 2009 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch
weglopen voor 'moeilijke vakken' is wel het domste wat je kunt doen.
Je kunt dan beter toegeven dat je gewoon niet goed bent in 'studeren in het algemeen' en gaan stoppen en wachten tot je wel denkt het aan te kunnen.
Ik heb ook een jaar lang doorgemodderd, gewisseld van studie, jaar of 4 geleden (oma spreekt) en ik dacht echt dat het aan de studie en de vakken lag, maar dat lag aan mij
![]()
gewoon doorzetten en je over je 'arme jij die niet goed is in...' heenzetten
want jij moet het doen, en elke studie heeft vakken waar je minder goed in bent: als je dan bij elke keerste hobbel stopt, kun je maar beter verhuizer worden.. koop dan wel een Goldwingmet zijspan en aanhanger
En nu? ik bedoel voor zn looks hoef ik het ook niet te doenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo, goedemooooooooooooooooooorgen![]()
koppelen we hem aan René en gaan wij er samen vandoorquote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En nu? ik bedoel voor zn looks hoef ik het ook niet te doen
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
koppelen we hem aan René en gaan wij er samen vandoor
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En nu? ik bedoel voor zn looks hoef ik het ook niet te doen
ik hoor hele andere verhalen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef Sander het volgende:
[..]
De liefste baby die ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan jullie even met z'n allen dood ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |