Ja, bij mijn nummer gaat er ook een *plinggg* bij Tjibbe geloof ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij staat mijn nummer al op een soort van lijst ofzo...Als zelfs Maricha mn nummer kan terugvinden![]()
Dat ding is echt GENIAAL ! Van Lent was nog niet overtuigd.. sterker nog: volgens mij vind hij de plaat best wel kudquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef LeonH het volgende:
nieuwe FF is echt weer top!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Franz
Dan ben je toe aan nieuwe vakantiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Piles het volgende:
Ja, hoi
Bijna klaar met foto's sorteren, en dan ff 2 of 3 fragmenten knippen
Piles !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Piles het volgende:
Ja, hoi
Bijna klaar met foto's sorteren, en dan ff 2 of 3 fragmenten knippen
Dan sms je toch zelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Hopeloos.... ik ga nooit naar de KC kunnen...
*doet overdreven zielig*
Ja hem opgeslagen als tekstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
heb ik iets verkeerd gedaan? http://download.3fmfan.nl/Sandstorm/DJSandstorm16012009
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga die carnavalplaat maken, idee
Whehequote:
Gefixtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
heb ik iets verkeerd gedaan? http://download.3fmfan.nl/Sandstorm/DJSandstorm16012009
nu ben je te laatquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gefixt
http://download.3fmfan.nl/Sandstorm/DJSandstorm16012009.mp3 (je was dus de .mp3 vergeten)
Audacity is goed jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Op mijn oude computer had ik nog een mixprogramma, maar nu is alles Audacity
Ja, lekker. Met wat whiskeyquote:
Hoezo nie?quote:
Een pallet vol gezelligheidquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Sjonge jonge wat een niveau weer vanavond![]()
Echt geweldig ditquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een pallet vol gezelligheid
Stond een tijd geleden in de krant: tis wetenschappelijk bewezen dat bier niets te maken heeft met dik worden/zijnquote:
Mooi die koppelen we aan LeonH, iets bereikbaarderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb een meisje in de klas zitten dat op Amy MacDonald lijkt ;-)
Nice !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zou, om dr uiterlijk hoef je t niet te laten nee!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi die koppelen we aan LeonH, iets bereikbaarder
Hebben ze paul net gebeld?? Dat heb ik dan gemist.quote:
MARSquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind dit nummer trouwens ook echt stoer!
Meid iets minder mooi, maar ach
He het is een it-er zulke vragen stel je nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oeh, me likes uitdaging!![]()
Eej Hans, heb jij een vriendin eigenlijk?
Insert Cliff Edgequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie maar twee sterretjes
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:![]()
[..]
He het is een it-er zulke vragen stel je niet
wat is dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, ik snap nog niet zo heelveel van Audacity
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die plaat blijft inderdaad in je kop zitten, dus dat maakt 'm nog verschrikkelijker dan 'ie al is.
Whehehequote:
Zeker. Een harem zelfsquote:Eej Hans, heb jij een vriendin eigenlijk?
Z-sharequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef drummerdude het volgende:
Wie weet een goede mp3 host? Dan kan ik hem aan jullie laten horen
Whehehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:![]()
[..]
He het is een it-er zulke vragen stel je niet
Ow.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Zeker. Een harem zelfs. Geintje natuurlijk... de teller atm staat op 0
.
je luistert zeker nooit de freaknachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef LeonH het volgende:
sjezus en hier worden ze ook nog voor betaald!
kan je daarmee liedjes knippen en plakken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audacity
Denk het wel, want ik het bier vliegt nog net niet over m`n toetsenbordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een krankzinnige aflevering zeg ! Voorheen was het zonder gasten wel eens saai, maar deze aflevering is echt geniaal. Misschien zorgt de griep/verkoudheid dat ik wat gevoeliger ben voor de humor. Lig echt dubbel hier
inderdaad zelden. Af en toe zet ik 'm aan als ik thuiskom van het stappenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luistert zeker nooit de freaknacht
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow.
Nah, vooruit, jij mag eerst dan.
Mag ik daarna? Dan hou ik dr
Jij was het!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef LeonH het volgende:
sjezus en hier worden ze ook nog voor betaald!
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Denk het wel, want ik het bier vliegt nog net niet over m`n toetsenbord
Zal wel lukkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Succes ook met opruimen
Brennel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Zal kijken wat ik voor je kan doen!
Klein Belgje is hartstikke ziekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Brendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Klein Belgje kon niet lachen om "belgen bellen"
Gaat weer erg rond... Ook maar beterschap gewenstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Klein Belgje is hartstikke ziek![]()
Wat is de nieuwe MH eigenlijk?
Kid Cudi vs Crookers - Day N Nitequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Klein Belgje is hartstikke ziek![]()
Wat is de nieuwe MH eigenlijk?
Nee... het regent hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
t giet hier en rudy heeft een ....
Je ziet em niet zo snel over het hoofd. Zo'n lange kalequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
COOL !!! Rudy loopt met de wandel-mic door Groningen. Misschien toch maar even de stad in
Zei ze jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, de arme schat... Ze bleef online om jou te spreken, schattig!
Die kan best leuk zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week te gast !Can't Stop Moving
En hij is nog lang ook.. kan niet missenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Je ziet em niet zo snel over het hoofd. Zo'n lange kale
Sorrie meneer Marcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He gadverquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite
x2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:Dank Heer Veenstra en Heer Ekdom
![]()
was weer buikschudden vanavond
Nou, neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had je liever Jordy gehad
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sorrie meneer MarcJe wilt niet weten hoe vaak ik eerst Marc typ ipv Mars. Automatisme dat na Mar een C volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe de groeten aan Roelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Ik ga nog ff het cafe in, tot laters
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Ik ga nog ff het cafe in, tot laters
Die smiley erna is foutquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef gerbenp het volgende:
Waarom blijft Ekdom in de studio?Tjibbe is erook nog.
Misschien zijn uren vast opnemen, gezien Giel in Groningen zit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef gerbenp het volgende:
Blom Tomberg en het weerbericht met Henk Westbroek opnemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef gerbenp het volgende:
Omdat de volgende show dus vanaf locatie komt, kan het feestje in de Studio nog even wat langer door gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef gerbenp het volgende:
Ja michiel reageert daar altijd welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:02 schreef drummerdude het volgende:
Wat is de snelste manier om reactie te krijgen van Michiel? Twitter?
twitter of hyvesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:02 schreef drummerdude het volgende:
Wat is de snelste manier om reactie te krijgen van Michiel? Twitter?
Yep, die is van de telefoon aan de kant van de DJ.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
WTF heeft Gerard in zn hand..? En witte telefoonhoorn?
Ow, vandaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep, die is van de telefoon aan de kant van de DJ.
Zoals ik net al postte, ik hoorde er zelfs de 3FM uuropener!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:06 schreef gerbenp het volgende:
Huh, op StuBru draaien ze ook wat ze op 3FM draaien, gek.
daarom, leuke combiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op 3fm na de beste zender
Nee, want er is geen MoveYourAss.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:13 schreef borisz het volgende:
Zeg is de playlistservice er niet meer ?
oh my godquote:
Zeiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:06 schreef gerbenp het volgende:
Huh, op StuBru draaien ze ook wat ze op 3FM draaien, gek.
Vond het juist cool gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
(Was dat en Zóó slecht of een Zóó goed reactie?
Ik heb hem iig al opgestuurd)
ik dacht ik blijf maar gelijk wegquote:
stbru & 3fm zouden meer met elkaar moetem samenwerken en op muzikaal gebied kan 3fm nog wel wat lerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ZeiSiska
vanmiddag al op StuBru: dat ze vanavond vanaf Eurosonic zouden uitzenden
Eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stbru & 3fm zouden meer met elkaar moetem samenwerken en op muzikaal gebied kan 3fm nog wel wat leren
Tweesquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef borisz het volgende:
3FM gooit nu een hoop online kanalen het internet op, maar als je die kanalen nu wat meer op de normale zender zou gooien heb je een veel betere zender.
2500 talentscouts, damn! Morgen speelt Hit Me TV en als ze net zo spelen als een paar week terug op de Grote Markt dan moet het volgens mij wel goed komenquote:Met deze officiële aftrap is het muziekevenement EuroSonic Noorderslag losgebarsten. Verspreid over drie dagen zijn er optredens van zo 'n 250 bands uit Europa te bewonderen. Op het festival komen ook een geschatte 2500 talentscouts af.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=78685#
Brennel, trusten !!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef Brennel het volgende:
Ik ga jullie alweer verlaten, morgen de hele dag cursus in Amersfoort en daarvoor om 6.15 m'n bed uit![]()
Slaap lekker en een fijne avond en nacht nog!
Succes morgen, en van hetzelfde!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef Brennel het volgende:
Ik ga jullie alweer verlaten, morgen de hele dag cursus in Amersfoort en daarvoor om 6.15 m'n bed uit![]()
Slaap lekker en een fijne avond en nacht nog!
DJ loos hoeft nog niet eens, radio zonder DJ's is ook maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]volmondig mee eens doe gewoon is tussen 13:00 en 17:00 eem dj loze uitzending met goede mix muziek
je hoort het hans je woont in een levensgevaarlijke stadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2500 talentscouts, damn! Morgen speelt Hit Me TV en als ze net zo spelen als een paar week terug op de Grote Markt dan moet het volgens mij wel goed komen.
Ik weet niet wat ik hoor MaW. Ik ga direct verhuizenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hoort het hans je woont in een levensgevaarlijke stad
Freaknacht !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef drummerdude het volgende:
Wat komt er na 1.00 op de radio?
eeeej !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:![]()
Hallo, iemand x-factor gekeken ... of uri geller..
X-factor en SCH - Fey.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:![]()
Hallo, iemand x-factor gekeken ... of uri geller..
af en toe geen geleuter op skyradio manier is best lekker tijdens het werken, wel met kwaliteit muziekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
[..]
DJ loos hoeft nog niet eens, radio zonder DJ's kan je net zo goed een cd opzetten.
Wees gerust, dat was de LaPo niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht ik laatste post hebben ik kan niet openen
Whehe, nope. Dat was wéér 'n *mute*-momentje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ ben je nog niet om ?! damn, wat een FREAKING achtbaan plaat !! geluid staat hier
zwaar in het rood.
Unglaublich..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehe, nope. Dat was wéér 'n *mute*-momentje.
Reclame vind ik niet erg, maar ik vind het wel vreemd dat er nooit nieuws in de avond is op StuBru.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon geen reclame en nieuws op 3FM. Hulde !
Nieuws is toch vaak een herhaling van hetgeen wat je de hele dag al hoort en ik vind het dan eigenlijk wel super tof dat ze die tijd besteden door het houden van interviews en het draaien van muziek. Persoonlijk mis ik het niet. Wel geinig dat het beleid bij StuBru wat betreft nieuws en reclame toch behoorlijk anders isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:10 schreef Sirolf het volgende:
Reclame vind ik niet erg, maar ik vind het wel vreemd dat er nooit nieuws in de avond is op StuBru.
na 22 uur is het toch herhaling van zich zelf qua nieuwsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Reclame vind ik niet erg, maar ik vind het wel vreemd dat er nooit nieuws in de avond is op StuBru.
Toch grappig dat Eric gewoon alleen maar 3FM jingles gebruikt, en zelfs het standaard 3FM achtergrondmuziekje.
Ik kan dat slecht gezongen Engels niet aanhoren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Unglaublich... Minpunt van de plaat vind ik het tot 30 tellen, maar de rest maakt veel goed. Wat een energierijke plaat
.
Ik ben een nerd die ieder heel uur het nieuws wil horenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
na 22 uur is het toch herhaling van zich zelf qua nieuws
Slecht gezongen Engels? uuhhm, ik zal er eens extra op gaan letten. Ik let vooral op het ritme van de plaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik kan dat slecht gezongen Engels niet aanhoren.![]()
Plaatje van net was trouwens Wannabe in L.A. van Eagles of Death Metal!!
Dus pas op als je Der Rudy zietquote:Op vrijdag maak ik van 22.00 tot 04.00u (dus ook te zien in de Freaknacht op Ned3) als verslaggever de straten van Grunn onveilig! Mocht je me dus tegenkomen met mn zendertje op de rug, hou uiterst rechts en probeer oogcontact te vermijden![]()
Vrijdag 23 januari gaan we weer ouderwets knallen met MoveYourAss op 3FM en dan is Bette er ook weer!
Whaha, mooi om te horenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tnx london , we zijn in groningen
Ik ben bang dat er geen webcam beeld komt vanaf locatie. Voorgaande jaren was dat volgens mij ook niet het gevalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:36 schreef DenS het volgende:
Wanneer is er een webcam beeld vanaf de locatie?
Niet. Vannacht wel beeld op Ned. 3.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:36 schreef DenS het volgende:
Wanneer is er een webcam beeld vanaf de locatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |