je luistert zeker nooit de freaknachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef LeonH het volgende:
sjezus en hier worden ze ook nog voor betaald!
kan je daarmee liedjes knippen en plakken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audacity
Denk het wel, want ik het bier vliegt nog net niet over m`n toetsenbordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een krankzinnige aflevering zeg ! Voorheen was het zonder gasten wel eens saai, maar deze aflevering is echt geniaal. Misschien zorgt de griep/verkoudheid dat ik wat gevoeliger ben voor de humor. Lig echt dubbel hier
inderdaad zelden. Af en toe zet ik 'm aan als ik thuiskom van het stappenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luistert zeker nooit de freaknacht
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow.
Nah, vooruit, jij mag eerst dan.
Mag ik daarna? Dan hou ik dr
Jij was het!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef LeonH het volgende:
sjezus en hier worden ze ook nog voor betaald!
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Denk het wel, want ik het bier vliegt nog net niet over m`n toetsenbord
Zal wel lukkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Succes ook met opruimen
Brennel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Zal kijken wat ik voor je kan doen!
Klein Belgje is hartstikke ziekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Brendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Klein Belgje kon niet lachen om "belgen bellen"
Gaat weer erg rond... Ook maar beterschap gewenstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Klein Belgje is hartstikke ziek![]()
Wat is de nieuwe MH eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |