Mooi die koppelen we aan LeonH, iets bereikbaarderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb een meisje in de klas zitten dat op Amy MacDonald lijkt ;-)
Nice !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zou, om dr uiterlijk hoef je t niet te laten nee!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi die koppelen we aan LeonH, iets bereikbaarder
Hebben ze paul net gebeld?? Dat heb ik dan gemist.quote:
MARSquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind dit nummer trouwens ook echt stoer!
Meid iets minder mooi, maar ach
He het is een it-er zulke vragen stel je nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oeh, me likes uitdaging!![]()
Eej Hans, heb jij een vriendin eigenlijk?
Insert Cliff Edgequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zie maar twee sterretjes
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:![]()
[..]
He het is een it-er zulke vragen stel je niet
wat is dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, ik snap nog niet zo heelveel van Audacity
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die plaat blijft inderdaad in je kop zitten, dus dat maakt 'm nog verschrikkelijker dan 'ie al is.
Whehehequote:
Zeker. Een harem zelfsquote:Eej Hans, heb jij een vriendin eigenlijk?
Z-sharequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef drummerdude het volgende:
Wie weet een goede mp3 host? Dan kan ik hem aan jullie laten horen
Whehehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:![]()
[..]
He het is een it-er zulke vragen stel je niet
Ow.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Zeker. Een harem zelfs. Geintje natuurlijk... de teller atm staat op 0
.
je luistert zeker nooit de freaknachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef LeonH het volgende:
sjezus en hier worden ze ook nog voor betaald!
kan je daarmee liedjes knippen en plakken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audacity
Denk het wel, want ik het bier vliegt nog net niet over m`n toetsenbordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een krankzinnige aflevering zeg ! Voorheen was het zonder gasten wel eens saai, maar deze aflevering is echt geniaal. Misschien zorgt de griep/verkoudheid dat ik wat gevoeliger ben voor de humor. Lig echt dubbel hier
inderdaad zelden. Af en toe zet ik 'm aan als ik thuiskom van het stappenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luistert zeker nooit de freaknacht
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow.
Nah, vooruit, jij mag eerst dan.
Mag ik daarna? Dan hou ik dr
Jij was het!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef LeonH het volgende:
sjezus en hier worden ze ook nog voor betaald!
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Denk het wel, want ik het bier vliegt nog net niet over m`n toetsenbord
Zal wel lukkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Succes ook met opruimen
Brennel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Zal kijken wat ik voor je kan doen!
Klein Belgje is hartstikke ziekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Brendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Klein Belgje kon niet lachen om "belgen bellen"
Gaat weer erg rond... Ook maar beterschap gewenstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Klein Belgje is hartstikke ziek![]()
Wat is de nieuwe MH eigenlijk?
Kid Cudi vs Crookers - Day N Nitequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Klein Belgje is hartstikke ziek![]()
Wat is de nieuwe MH eigenlijk?
Nee... het regent hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
t giet hier en rudy heeft een ....
Je ziet em niet zo snel over het hoofd. Zo'n lange kalequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
COOL !!! Rudy loopt met de wandel-mic door Groningen. Misschien toch maar even de stad in
Zei ze jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, de arme schat... Ze bleef online om jou te spreken, schattig!
Die kan best leuk zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week te gast !Can't Stop Moving
En hij is nog lang ook.. kan niet missenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Je ziet em niet zo snel over het hoofd. Zo'n lange kale
Sorrie meneer Marcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He gadverquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kid Cudi vs Crookers - Day N Nite
x2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:Dank Heer Veenstra en Heer Ekdom
![]()
was weer buikschudden vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |