Ik heb nog een gigantische lijst met dvd's die ik nog wil hebben. Als arme student kost dat natuurlijk tijd om allemaal te verzamelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat je die nog niet had![]()
Bril-fuckin'-jante film
Goed he!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de nieuwe nummer 1 van Nederland
@ Feivel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Wil iemand voor mij meedoen?
En dan die kaartjes aan mij geven? Of mij mee vragen naar de Kaiser Chiefs...?
Ahhh, toe?
Iemand bij Compagnie wordt vrolijk van die plaat. Als ie hem maar fijn bij zijn show houdtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de nieuwe nummer 1 van Nederland
@ Feivel
Student... Da's waar ook. Het zij je voor deze keer vergeven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gigantische lijst met dvd's die ik nog wil hebben. Als arme student kost dat natuurlijk tijd om allemaal te verzamelen.
volgens mij staat mijn nummer al op een soort van lijst ofzo...Als zelfs Maricha mn nummer kan terugvindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahhh, toe?
Als je ooit Leon tegenkomt mag je ff gillenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gigantische lijst met dvd's die ik nog wil hebben. Als arme student kost dat natuurlijk tijd om allemaal te verzamelen.
Ik zag van de week nog een reclameposter hangen voor KC @ HMH. Misschien dat het nog niet eens is uitverkocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahhh, toe?
Hou 'm onder controle Feivelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Iemand bij Compagnie wordt vrolijk van die plaat. Als ie hem maar fijn bij zijn show houdt
Nooit eens in een mailtje gezet? Daar zoekt Maricha namelijk meestal eerder in dan in het telefoonboek van de telefoonvork (die vult bijna niemand in namelijk).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij staat mijn nummer al op een soort van lijst ofzo...Als zelfs Maricha mn nummer kan terugvinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |