quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef tuinfluiter het volgende:
dammnn opeens herinner ik me die ENORMe tieten weer van Micheline!!!
die moet ook komen!!!
ik had jouw ook nog wat gevraagd geloof ik in t vorige topiquequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef dieenebart het volgende:
Ik kan natuurlijk niet garanderen dat de gestelde vragen ook daadwerkelijk bij de geïnterviewden aankomen, maar het is hoe dan ook leuk (en handig) om te weten wat er nog leeft.
Dus als je vragen hebt voor Roel en Dido of Ruud, bagger ze maar neer.
jij hebt haar van fok weggejaagdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart??? Kan je aan Tanja vragen of ze nog steeds van me houdt?![]()
Nietus, ik heb haar juist naar FOK! toegebracht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij hebt haar van fok weggejaagd
Heb je een paar foto's van Tanya of van andere oud-deelnemers ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nietus, ik heb haar juist naar FOK! toegebracht.
Dat ze niet meer post heb ik heul niets mee te maken.
Ik moet ergens nog wel een account hebben met daarin heel veel screenshots.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je een paar foto's van Tanya of van andere oud-deelnemers ?
Staan die BB-topics , De Bus ook op Fok?
Fijn . Heel graag Suikeroom.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:52 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb nog werl een mapje met foto's van BB5 enBB6 erin, maar volgens mij alleen van de talpa site.. zal is ff kijken
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Welkom in het topic 10 jaar reality, Big Brother, De Bus en DGK. 1999-2009.
Kijk hier Fluitertje, je kunt kiezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt. Suikeroom, je bent voor mij een Gouden Oom, wanneer je Tanja op foto ergens kan vinden?
Fann , graag gedaan.
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 18 januari 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nog nooit zo'n lange OP gezien![]()
Tevens tvp.
de bus archiefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je een paar foto's van Tanya of van andere oud-deelnemers ?
Staan die BB-topics , De Bus ook op Fok?
Video John-DKquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
deze mogen hier wederom niet ontbreken hoor...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef tong80 het volgende:
Na al die jaren is Koen de grootste RL held
Mooiquote:Op zondag 18 januari 2009 04:20 schreef FANN het volgende:
[..]
én Ribas !
maar bij de bus heb ik om Koen wel het meeste moeten lachen,
het laaste nieuws was toen dat ie ging onderduiken omdat ie doodsbedreigingen kreeg uit Nederland
én België![]()
''het hagelslag incident''![]()
![]()
![]()
![]()
dus ben wel benieuwd wat er daarna van Koen is geworden........
DUDE!!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 03:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Video John-DK
http://rapidshare.com/fil(...)erShaving-JohnDK.asf
[ afbeelding ]
Hier nog veel meer te vinden.
http://the-site.dk/
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef tong80 het volgende:
Na al die jaren is Koen de grootste RL held
toch nog meer mensen die weten wie Koen was.......quote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef Arcee het volgende:
[..]![]()
Koen, de hagelslagmysterie-fucking-master.
Die ziet er een beetje erg veel anders uit nu dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef peeet1 het volgende:
Antonette Sterrenburg
[ afbeelding ]
antonette@racoonhair.nl
was zij nu de vriendin van jop?????quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ziet er een beetje erg veel anders uit nu dus
Is dat niet gewoon een model voor haar kapperszaak?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef peeet1 het volgende:
Antonette Sterrenburg
[ afbeelding ]
antonette@racoonhair.nl
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef peeet1 het volgende:
[..]
was zij nu de vriendin van jop?????
Die ging na een half jaat al failietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een model voor haar kapperszaak?
ik heb via google nog wel deze topics gevonden over Koen.......quote:
Een rood kruisje in je hand ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef spapaars het volgende:
Spiegeltje aan de wand.
[ afbeelding ]
Weer niet geluktquote:
De Bus Tweede seizoen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef tong80 het volgende:
Er was ook een Belgische stripdanseres die Koen met een koekepan te lijf ging.
Ze riep dat haar pooier buiten de bus hem wel te grazen zou nemen.
Vreemd dat ik ze wel zie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je plaatjes zijn niet te zien.
Bedanktquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De Bus Tweede seizoen.
Koen werd berucht om zijn geheime boodschappen door in de nacht te schrijven met
chocolade hagelslag op de eettafel en had seks met de naïeve Mariska.
Nancy kreeg een waarschuwing nadat zij begon te vechten met Koen.
Deelnemer Nancy raakte later in de problemen en werd als drugshandelaar veroordeeld
tot anderhalf jaar gevangenisstraf, maar werd toch vrijgesproken.
Koen , Belgie, basisschoolleraar 4 september - 1 januari 2000, finalist, 2e
Nancy Zago 1973 Maasmechelen (B) naaktmodel 16 oktober - 27 november 2000, weggestemd .
Ik heb deze toen bewaard. Met excuses aan de maker, geen idee wie het is geweest.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:12 schreef bloodymary het volgende:
Haha, er was toen een heel topic vol met rare gezichten die die Nathalie uit BB5 trok.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Hartelijk bedankt voor de vele foto's , info en grote enthousiasme in topic:10 jaar reality 1999-2009.
Fann bedankt voor het opzoeken van 2 topics De Bus. Leuk van je.
3 foto's van John en spapaars.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb deze toen bewaard. Met excuses aan de maker, geen idee wie het is geweest.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ribas, reallife soap CBML, 2008
[ afbeelding ]
Voor Fann van het eerste uur.
[ afbeelding ]
Foto's: 1 van Desii en 1 van Ribas.
Echt om te kotsen die twee. Vooral die oranje dwerg met die dweil op zijn kop ±Dquote:
Was het niet een heel pakje van 20?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:50 schreef beequeen het volgende:
Dit kan ik me nog goed herinneren. Er was een rookverbod en Roel moest in het geniep 10 sigaretten roken, niemand mocht het merken. En.....missie geslaagd.
[ afbeelding ]
Zo eng is het niet, ze lacht zelfs hartelijk om het misverstand tussen haar en Huub.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:07 schreef tuinfluiter het volgende:
spapaars bedankt voor de plaatjes en ook gifje van Brian,
ik heb een vraag, is het mogelijk dat die laatste foto
van een verminkte Claire hier edit en in het
topic: Ex-DGK'sters plaatst? Ik word er bang en misselijk van.
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zijn minst vernieuwend.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:19 schreef Christiaan het volgende:
10 jaar verbaggering van onze TV. Chapeau.
gadverdamme wat een zieke post is dit........quote:Op zondag 25 januari 2009 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo eng is het niet, ze lacht zelfs hartelijk om het misverstand tussen haar en Huub.
Niet Huub maar de drank deed het, en zo is het!!!!
Hadden ze Huub geen drank verbod gegeven in DGK, was hij nooit door ontwenning zo dronken geworden.
Een jaar DGK maakt meer kapot dan je vooraf had kunnen vermoeden!!
??????quote:Op zondag 25 januari 2009 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
gadverdamme wat een zieke post is dit........
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
??????
Geloof niet altijd wat je ziet,
Je bent veel te serieus bezig, Peet snapt het, nu jij nog.
Regel 1, leg het nooit uit, het is killing.
Ja het is goedquote:Op zondag 25 januari 2009 11:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
plaats ik een paar foto s is het weer niet goed
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja het is goed![]()
Er stond eerstens iets anders, toch?
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:29 schreef Suikeroom het volgende:
Bart leuk interview hoor met Sekihij zei wel grappige dingen over De Gouden Kooi
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Noek het volgende:
Seki over Natasia! " Zo godverdomse irritant dat wijf. Zo tyfus irritant. Vervelend teringkreng!"
Bart! Thnx man voor dit sukje!! hij was altijd een held van me!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef Noek het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Leuk, Bart!
goede timingquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef tuinfluiter het volgende:
DGK reallifesoap, 23 april 2008, bruiloft Claire en Huub. Foto: Huub en vader.
[ afbeelding ]
Moeder van vader Claire en Joris, broer van Huub.
[ afbeelding ]
Huub en Claire.
[ afbeelding ]
Bruid Claire.
[ afbeelding ]
Jaap, winnaar van de gouden kooi.
[ afbeelding ]
Amanda en Brian DGK-spelers.
[ afbeelding ]
Broer van Claire, Bram.
[ afbeelding ]
Vader en moeder van Claire.
[ afbeelding ]
Claire en Huub.
[ afbeelding ]
Gasten op de bruiloft.
[ afbeelding ]
Broers van Huub, Frank en Joris.
[ afbeelding ]
Huub en Palma.
[ afbeelding ]
Personeel Tilly, Palma en Herma.
[ afbeelding ]
Huub en moeder.
[ afbeelding ]
Nu alweer 9 maanden later, Claire en Huub verwachten deze zomer hun eerste kindje.
Voor de komende jaren: Veel liefde, gezondheid , succes, wijsheid en plezier toegewenst .
Caps: Akveor, Chufi, Disana ,Varen en....
hehe die voice-over ook, alsof het echt de bedoeling is om bekend te blijven na dat soort programma's.. ok Jaap en Huub denken dat maar de rest gaat gewoon weer verder met zn levenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Een fan van reallifesoap De Gouden Kooi in tv-programma Man Bijt Hond.
http://www.clipser.com/watch_video/122653
Film van Lambal, bedankt.
ergens tegengekomen in een topic hier op Fok, vond ik grappig dus opgeslagen.....quote:
Stefan toch?quote:
Ik heb gehoord dat Lieske zich na het huis vreemd heeft gedragen en dat niemand (ook Ingrid niet) nog met haar omgaat, helaas. Ingrid is nog goede vrienden met Rob en Nathalie. Bart zou haar makkelijk kunnen bereiken, maar volgens mij vindt hij dit aantal wel genoeg, jammer genoeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zou best Ingrid van BB5 terug willen zien, ook Sabrina, Monique BB6 of Lieske BB5..
denk Amanda ...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:01 schreef spapaars het volgende:
Nadia? op 24-nov-2007.
[ afbeelding ]
Zou heel goed kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Die had veel last van menstruatiepijn(30 tot 31 dagen PM)
Dusdanig veel last dat ze haar andere uitgang (uit pure liefde) beschikbaar stelde voor die poepschuiver
Brian's bont en blauw.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:21 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
kan ook zijn dat ze toen demonstreerde van hoe dik ze haar buik kon maken ....
en hier nog een Amanda .... nog niet helemaal gewend aan het korte spul wat ze moest dragen ...
[ afbeelding ]
HUH? Lees je je eigen posts wel nog even door voordat je het post?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef dgklieke het volgende:
de laatstetijd is er veel commentaar op de reacties die bij een log wordt gepost
ook op mijn youtube kanaal na dat gister de telegraaf een link gezet heb neer 1 naar van mijn filmpje
nu kwam ik een log van robert jensen tegen wat daar daar voor reacties staan is niet normaal meer
Ik ookquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Big Brother
Ik mis Big Brother.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt om te kotsen die twee. Vooral die oranje dwerg met die dweil op zijn kop ±D
Geen Nederlandse BBquote:
Bestaan er dan stream kijkcijfers over de eerdere BB's of DGK?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef dieenebart het volgende:
Gezien de reacties is de volgende vraag wel gerechtvaardigd:
Hoeveel mensen zouden er nog iedere dag willen streamen dan?
* meldtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef dieenebart het volgende:
Gezien de reacties is de volgende vraag wel gerechtvaardigd:
Hoeveel mensen zouden er nog iedere dag willen streamen dan?
Leuk interview!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef beequeen het volgende:
Interview met Tanja nu te zien op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
Niet?quote:
Oh leuk! Ben benieuwd, vanavond even kijken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef beequeen het volgende:
Interview met Tanja nu te zien op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
In tegenstelling tot hoe ze in BB was bedoel je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:46 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
juist wel, hier komt ze heel sympathiek over
Wat mij betreft wel ja. Ik heb niet aan veel BB'ers zo'n hekel gehad als aan Tanja. Maar volgens mij valt ze heel erg mee. En ik was het nog met heel veel wat ze zei eens ook. Dat helpt ook altijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
In tegenstelling tot hoe ze in BB was bedoel je?
De huilsmiley die je plaatste achter die opmerking schept dan enigszins verwarringquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:46 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
juist wel, hier komt ze heel sympathiek over
Ik zal het wel een beetje gemist hebben dan, in BB. Maar nu had ze wel een leuk verhaal om te vertellen. En ze was heel lief voor haar dochtertjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja. Ik heb niet aan veel BB'ers zo'n hekel gehad als aan Tanja. Maar volgens mij valt ze heel erg mee. En ik was het nog met heel veel wat ze zei eens ook. Dat helpt ook altijd
Dat was ook wel te merken ja. Had ik ook nooit verwacht. Ik BB leek ze af en toe zelfs helemaal geen zin aan een kind te hebben, zo erg was het soms. Maar ik ben ook om. Tanja is best leuk en liefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zal het wel een beetje gemist hebben dan, in BB. Maar nu had ze wel een leuk verhaal om te vertellen. En ze was heel lief voor haar dochtertje
Die associatie had ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef spapaars het volgende:
Grappig, tijdens het stukje waarin Tanja het heeft over softdrugs doet die kleine iets met een armbandje, wat een bekend ritueel is bij hard drugs gebruikers.
Ach, ze zegt het zelf in het interview. Ze zat er voor spek en bonen gewoon zwanger te zijn. Ze moest niks en mocht alles. Best sneu als je op zo'n manier meedoet aan BB.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Toch vraag ik me wel af of ze inmiddels wél geinteresseerd is in andere mensen. Ik weet nog dat ze tijdens BB NOOIT een keer aan een van de andere bewoners iets over zijn/haar leven vroeg.
dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef spapaars het volgende:
Grappig, tijdens het stukje waarin Tanja het heeft over softdrugs doet die kleine iets met een armbandje, wat een bekend ritueel is bij hard drugs gebruikers.
[ afbeelding ]
Echt waar? Dat had ik nooit verwacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef crazymamma het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen & Milica BB6, nog steeds samen...........
ik ook niet........... geinig........quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar? Dat had ik nooit verwacht.
Dank je wel Re.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Interview met Andries Big Brother 5
[ afbeelding ]
De eerste week dus, daarna was het na berichtgevingen is de telegraaf afgelopen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:42 schreef scanman01 het volgende:
In BB3 werd opeens niet meer zo moeilijk gedaan over naakt op de streams.
[ afbeelding ]
ow.......... die ben ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef Scandalous het volgende:
Nee, dat was dat meisje wat met die Bossche Bol mee was voor een neukpartijtje... Katy?
Da's die met die mond vol toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Scandalous het volgende:
Misschien heeft iemand zo'n mooi gifje om je geheugen op te frissen![]()
Het was even zoeken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef Scandalous het volgende:
Misschien heeft iemand zo'n mooi gifje om je geheugen op te frissen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was even zoeken.
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk dat Huub heel hard zit te lachen. Dit is nl wel echt.quote:
Nou lachen, dat is nog maar de vraag, die ik graag zie beantwoord.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub heel hard zit te lachen. Dit is nl wel echt.
Of hij er trots op is...I dunno, maar dat is niet mijn pakkie an.![]()
Volgens mij heeft Huub al eerder op dit gifje gereageerd en kon er de lol wel van inzien. We wachten af.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:27 schreef spapaars het volgende:
Nou lachen, dat is nog maar de vraag, die ik graag zie beantwoord.
10 jaar realityquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef Ascar het volgende:
Wat is het nut om dat soort filmpjes WEER hier neer te zetten ?
Zie dit als vissen, hoe beter ze hun best deden alles te verbergen, hoe mooier het was om ze te vangen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef ditisHuub het volgende:
werd mij even gevraagd of ik hier mee wilde komen kletsen...
maar als jullie je nog steeds aan het bevredigen zijn op deze afbeeldingen en gifjes....
Tja, sommigen doen het met afbeeldingen en gifjes en anderen doen het met hoeren hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef ditisHuub het volgende:
werd mij even gevraagd of ik hier mee wilde komen kletsen...
maar als jullie je nog steeds aan het bevredigen zijn op deze afbeeldingen en gifjes....
Hoezo ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef peeet1 het volgende:
met zo topic als deze mis ik sly
nee ik bedoel als er iets geplaatst werd wat hij niet mooi vond dan werd het na twee minuten verwijderdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoezo ?
Komt de baas van forum Nowlive ook graag in dit soort verzamel reality topics?![]()
Edit
of bedoel je dat de baas van Nowlive vele contacten heeft bij de DGK mensen![]()
en makkelijk een interview kon regelen met bijvoorbeeld Millica en Jeroen? Die zijn wel van BB.
![]()
Wij absoluut niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef peeet1 het volgende:
met zo topic als deze mis ik sly
En dat mis jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef peeet1 het volgende:
nee ik bedoel als er iets geplaatst werd wat hij niet mooi vond dan werd het na twee minuten verwijderd
en een dreigende pm van de heer sly
zelfs bij het plaatsen van foto's van amanda
Ohh bedoel je dat, hier is meer vrijheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef peeet1 het volgende:
nee ik bedoel als er iets geplaatst werd wat hij niet mooi vond dan werd het na
twee minuten verwijderd
zelfs bij het plaatsen van foto's van amanda
Hoe kan een foto nou van 2 personen zijn? er is maar 1 persoon die die capture gemaakt heeft neem ik aan.quote:
spapaars gaf de site van John door, ik bedank hen beiden voor de vele foto's .quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kan een foto nou van 2 personen zijn? er is maar 1 persoon die die capture gemaakt heeft neem ik aan.
De foto's zijn van John.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe kan een foto nou van 2 personen zijn? er is maar 1 persoon die die capture gemaakt heeft neem ik aan.
John is een Deen,quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
spapaars gaf de site van John door, ik bedank hen beiden voor de vele foto's .
Misschien zijn spapaars en John wel 1 persoon. Ik zal het eens vragen.
Bedankt voor de uitleg, boffen met John zijn vele foto's en video's, ik zocht vandaag eenquote:
Zijn forum.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, boffen met John zijn vele foto's en video's, ik zocht vandaag een
paar foto's van Natalie de danseres maar Py had ze allemaal weg gehaald uit het topic.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
spapaars gaf de site van John door, ik bedank hen beiden voor de vele foto's .
Misschien zijn spapaars en John wel 1 persoon. Ik zal het eens vragen.
hoezo zoekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was even zoeken.
[ afbeelding ]
ach ja, je hebt natuurlijk altijd mensen die hun leven leiden via anderen...is ook veiliger dan zelf je nek uitsteken!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, sommigen doen het met afbeeldingen en gifjes en anderen doen het met hoeren hè.
prima komt een inlog systeempje aan, voor de rest is het goed het even rustig te maken zegmaar door reaties even te sluiten, en met jou?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
Huub, hoe staat het eigenlijk met je weblog?
Slim plan, want het liep daar echt de spuigaten uit. Maar dat hoef ik je niet te vertellen, denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef ditisHuub het volgende:
prima komt een inlog systeempje aan, voor de rest is het goed het even rustig te maken zegmaar door reaties even te sluiten, en met jou?
Zei was echtquote:Op zondag 18 januari 2009 03:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Video John-DK
http://rapidshare.com/fil(...)erShaving-JohnDK.asf
[ afbeelding ]
Hier nog veel meer te vinden.
Inderdaad. Maar het is Amanda. Die liep, if my memory serves me correct, zelfs halfnaakt door de ziekenhuisgangen toen ze een prik in haar bovenarm kreeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef Scandalous het volgende:
Als je zo'n klein tattootje laat zetten op je kont, hoef je daar toch niet topless te zitten?![]()
Wanneer is Sabine aan de beurt? Ik ben benieuwd naar dat interviewquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef dieenebart het volgende:
Vanmiddag Jop gesproken, we gaan hem dinsdag interviewen.
BB Andries en Sabine.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer is Sabine aan de beurt? Ik ben benieuwd naar dat interview
Wow ! ik kan me niet eens herinneren dat ik dat heb gezien maar toen keek ik nog geen streams.quote:
Fanny ik keek alle zes Big Brother zonder streams, deze beelden zag ik op de televisie.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:14 schreef FANN het volgende:
Wow ! ik kan me niet eens herinneren dat ik dat heb gezien maar toen keek ik nog geen streams.
Dit is zeker niet in de T.V. uitzending geweest?
dan heb ik ze zeker verdrongenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fanny ik keek alle zes Big Brother niet met streams, deze beelden zag ik op de televisie.
dit was wel grappig ja.. op tv is niet alles uitgezonden volgens mij.. gingen ze (Hummie) die Ed of hoe heet ie? Egbert? als aanrander beschuldigenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Wow ! ik kan me niet eens herinneren dat ik dat heb gezien maar toen keek ik nog geen streams.
Dit is zeker niet in de T.V. uitzending geweest?
Ik vond het eerder schandalig dan grappig eigenlijk. Egbert had wat gedronken (net als Semih trouwens) en ging liggen kletsen bij Sabrina in bed. Opeens verscheen op het scherm in de kamer dat ze Egbert uit die slaapkamer moesten halen, alsof hij Sabrina aan het verkrachten was. Die suggestie werd dus ook echt gewekt naar de kijkers toe. Semih flipte volkomen toen hij het hoorde.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit was wel grappig ja.. op tv is niet alles uitgezonden volgens mij.. gingen ze (Hummie) die Ed of hoe heet ie? Egbert? als aanrander beschuldigen
hij was elke keer de lul toch.. moest ie in zo'n bootje gaan zitten in het zwembad als een zwakzinnige.. en opdrachten die ie moest voor lezen waren hele grote letters enzo..quote:Op zondag 22 februari 2009 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het eerder schandalig dan grappig eigenlijk. Egbert had wat gedronken (net als Semih trouwens) en ging liggen kletsen bij Sabrina in bed. Opeens verscheen op het scherm in de kamer dat ze Egbert uit die slaapkamer moesten halen, alsof hij Sabrina aan het verkrachten was. Die suggestie werd dus ook echt gewekt naar de kijkers toe. Semih flipte volkomen toen hij het hoorde.
Leuk om weer te zien.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Koos & Robin van Big Brother2.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=201111&Page=2&BM=219530&PP=1&Cnt=45&Period=1&q=Big%20Brother
Egbert BB6quote:Op zondag 22 februari 2009 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
hij was elke keer de lul toch.. moest ie in zo'n bootje gaan zitten in het zwembad als een zwakzinnige.. en opdrachten die ie moest voor lezen waren hele grote letters enzo..
Hoogtepuntje van het seizoen was dat.quote:
Leuk.quote:
Roel tijdens het interview ,gehouden door Bart.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef Suikeroom het volgende:
de winaars van de meeste Big Brothers slaan echt nergens op.. elke keer iemand die niets toevoegd aan het programma en de meest gewone wordt gevonden.. dat is nog wel het nadeel aan reality in NL dat het publiek de winnaar mag kiezen
Dit kan ik me in het geheel niet herinnerenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Jeanette, winnares BB4.
[ afbeelding ]
Dit tv-moment?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:47 schreef kissa het volgende:
Dit kan ik me in het geheel niet herinneren
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef dieenebart het volgende:
Vanmiddag Jop gesproken, we gaan hem dinsdag interviewen.
Het is er toch nog, Fluitert.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik had je graag dit filmpje willen laten zien, maar is verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |