Ohh bedoel je dat, hier is meer vrijheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef peeet1 het volgende:
nee ik bedoel als er iets geplaatst werd wat hij niet mooi vond dan werd het na
twee minuten verwijderd
zelfs bij het plaatsen van foto's van amanda
Hoe kan een foto nou van 2 personen zijn? er is maar 1 persoon die die capture gemaakt heeft neem ik aan.quote:
spapaars gaf de site van John door, ik bedank hen beiden voor de vele foto's .quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kan een foto nou van 2 personen zijn? er is maar 1 persoon die die capture gemaakt heeft neem ik aan.
De foto's zijn van John.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe kan een foto nou van 2 personen zijn? er is maar 1 persoon die die capture gemaakt heeft neem ik aan.
John is een Deen,quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
spapaars gaf de site van John door, ik bedank hen beiden voor de vele foto's .
Misschien zijn spapaars en John wel 1 persoon. Ik zal het eens vragen.
http://the-site.dk/
Bedankt voor de uitleg, boffen met John zijn vele foto's en video's, ik zocht vandaag eenquote:
Zijn forum.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, boffen met John zijn vele foto's en video's, ik zocht vandaag een
paar foto's van Natalie de danseres maar Py had ze allemaal weg gehaald uit het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |