Sterft 'Big Brother'-icoon op tv? -------------------------------------di 17 feb 2009
AMSTERDAM - Big Brother-icoon Jade Goody is opgegeven door doktoren. Ze overweegt te sterven op tv… „Ik heb geleefd onder het oog van de camera, en misschien ga ik ook wel dood voor de camera.”
De 27-jarige Jade deed al twee keer mee aan Big Brother, in haar thuisland Engeland en internationaal. Tijdens haar verblijf in het Indiase BB-huis werd baarmoederhalskanker bij haar geconstateerd. Inmiddels is de ziekte uitgezaaid. De doktoren denken dat ze nog maximaal acht weken leeft.
Waarschijnlijk zal Jade een overeenkomst met een tv-zender voor een reallifesoap door laten gaan. „Ik weet dat sommige mensen het een slecht idee vinden, maar dat kan me op dit moment niet schelen. Het gaat erom wat ik wil.”
De BB-ster heeft nog plannen voor ze overlijdt. Ze wil trouwen met haar geliefde Jack Tweed, voor haar twee zoontjes: Freddie van vier en Bobby Jack van vijf. Ook wil ze de mannetjes snel laten dopen, omdat ze wil dat ze weten dat ’mammie toekijkt vanuit de hemel’.
Bekijk deze YouTube-video
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]