Ik heb gehoord dat Lieske zich na het huis vreemd heeft gedragen en dat niemand (ook Ingrid niet) nog met haar omgaat, helaas. Ingrid is nog goede vrienden met Rob en Nathalie. Bart zou haar makkelijk kunnen bereiken, maar volgens mij vindt hij dit aantal wel genoeg, jammer genoeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zou best Ingrid van BB5 terug willen zien, ook Sabrina, Monique BB6 of Lieske BB5..
denk Amanda ...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:01 schreef spapaars het volgende:
Nadia? op 24-nov-2007.
[ afbeelding ]
Zou heel goed kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Die had veel last van menstruatiepijn(30 tot 31 dagen PM)
Dusdanig veel last dat ze haar andere uitgang (uit pure liefde) beschikbaar stelde voor die poepschuiver
Brian's bont en blauw.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:21 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
kan ook zijn dat ze toen demonstreerde van hoe dik ze haar buik kon maken ....
en hier nog een Amanda .... nog niet helemaal gewend aan het korte spul wat ze moest dragen ...
[ afbeelding ]
HUH? Lees je je eigen posts wel nog even door voordat je het post?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef dgklieke het volgende:
de laatstetijd is er veel commentaar op de reacties die bij een log wordt gepost
ook op mijn youtube kanaal na dat gister de telegraaf een link gezet heb neer 1 naar van mijn filmpje
nu kwam ik een log van robert jensen tegen wat daar daar voor reacties staan is niet normaal meer
Ik ookquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Big Brother
Ik mis Big Brother.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |