Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertje
kan dat kind toch nix aan doen dus als ze een ongelukje is is t geen wondertje meer tanja is toch heel blijmet haar als je geen kind wil kon je t ook weg laten halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:26 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.
Dan is het kind op zich nog wel een wondertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:26 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.
Nee, tv te kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:29 schreef regenworm het volgende:
Zit iedereen hier te slapen of zo
Oooo, Dat bedoel je....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aahhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Wat ben ik toch een ongelovelijke slappe emodoos...![]()
Waarom krijg ik nou verdomme tranen in m'n ogen als Tanja begint te janken op het moment dat haar dochter op haar buik gelegd wordt![]()
Bah Flugel, ga je schamen![]()
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanafquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
Precies op tijd voor de nominaties, volgende week kan ze dus naar huis
Schaam je maar niet er zijn er meer die er last van hebben (zoals ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Wat ben ik toch een ongelovelijke slappe emodoos...![]()
Waarom krijg ik nou verdomme tranen in m'n ogen als Tanja begint te janken op het moment dat haar dochter op haar buik gelegd wordt![]()
Bah Flugel, ga je schamen![]()
Maar na die 8 uur hoeft de baby niet het huis uit dus het 1 heeft niets met het ander te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanaf
Ik weet niet exact meer wat de uitspraak was, maar die 8 uur wist ik nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar na die 8 uur hoeft de baby niet het huis uit dus het 1 heeft niets met het ander te maken![]()
(jammer genoeg)
Filmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanaf
Ik kreeg tranen in m'n ogen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moest janken toen Linda eruit ging
Of tijdens het afscheidsdinertje van Ralphie
Maar niet bij de bevalling van Tanja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |