interviews met de oud-deelnemersquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Re het volgende:
wat ga je nu precies doen Bart...
Ik heb zelf niets meer van BB, maar op mokkels stond nog iets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef bankrupcy het volgende:
@Scanman
Heb je toevallig nog een interessante afbeelding van Lieske?
Kun je misschien een lijstje plaatsen van wie al hebben toegezegd?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
interviews met de oud-deelnemers
die komen allemaal op de site, en dan knip ik er waarschijnlijk ook nog een compilatie van.
Ruudquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je misschien een lijstje plaatsen van wie al hebben toegezegd?
Ja stop maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ruud
Willem
Sabine
Cyrille
Seki
Jop
Bianca
Andries
Roel en Dido
Joost
Tanja
Ik denk dat dit het ook wel blijft, tenzij er ineens écht nog iemand met een goed idee komt
Ik heb hem een kwartier gesproken, ik ben inmiddels ook heel benieuwd wat hij voor de camera te vertellen heeftquote:
Nou, een paar echte lekkere meiden zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef dieenebart het volgende:
Ik denk dat dit het ook wel blijft, tenzij er ineens écht nog iemand met een goed idee komt
Laat de FOK!kers wat vragen formulerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb hem een kwartier gesproken, ik ben inmiddels ook heel benieuwd wat hij voor de camera te vertellen heeft
Halloquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef NatteBever het volgende:
Je houdt geen voorgesprek om de echt interessante personen voor de camera te krijgen? Als de enige voorwaarde is dat je aan zo'n programma meegedaan moet hebben, wordt dit na 3 interviews een hele saaie bendeIk zou er gewoon een stuk of 5 interviewen die echt iets leuks te vertellen hebben...
Bart heeft er al 4 ofzo geinterviewd op zijn site en het ging mij in ieder geval geen moment vervelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef NatteBever het volgende:
Je houdt geen voorgesprek om de echt interessante personen voor de camera te krijgen? Als de enige voorwaarde is dat je aan zo'n programma meegedaan moet hebben, wordt dit na 3 interviews een hele saaie bendeIk zou er gewoon een stuk of 5 interviewen die echt iets leuks te vertellen hebben...
Denk omdat er relatief heel weinig mensen zijn die dit interesseert. Je zou dan een hele docu moeten maken met het fenomeen 'real life soap', waarin ook mensen achter de schermen aan het woord komen, je ziet hoe dingen werden voorbereid/gemaakt, en je wordt meegenomen in die 'wereld'. Een interviewtje met een oud-deelnemer is simpelweg niet boeiend genoeg voor de grote mensen televisiequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft er al 4 ofzo geinterviewd op zijn site en het ging mij in ieder geval geen moment vervelen.
Dus hoe meer hoe beter wat mij betreft. Ik snap niet dat RTL of Veronica nog nooit zoiets heeft gedaan.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo
Voor ons zijn ze allemaal interessant
Weet ik nog zonet niet. BB heeft door de jaren heen heel wat kijkers gehad en ik heb het vermoeden dat veel BB fans best zouden willen weten hoe het met een aantal van de personen die ze maanden gevolgd hebben verder is gegaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Denk omdat er relatief heel weinig mensen zijn die dit interesseert. Je zou dan een hele docu moeten maken met het fenomeen 'real life soap', waarin ook mensen achter de schermen aan het woord komen, je ziet hoe dingen werden voorbereid/gemaakt, en je wordt meegenomen in die 'wereld'. Een interviewtje met een oud-deelnemer is simpelweg niet boeiend genoeg voor de grote mensen televisie
Ja precies, en daarom zijn dit soort initiatieven goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik nog zonet niet. BB heeft door de jaren heen heel wat kijkers gehad en ik heb het vermoeden dat veel BB fans best zouden willen weten hoe het met een aantal van de personen die ze maanden gevolgd hebben verder is gegaan.
Het is geen format ofzo, dus dit kan je niet verkopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Bart kan het idee wellicht verkopen aan een van de omroepen
Dat is onzinquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:54 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Het is geen format ofzo, dus dit kan je niet verkopen
...maar eindigt uiteindelijk op een derde plaats omdat het een internetfilmpje betreftquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef scanman01 het volgende:
En als Bart een heel opvallend moment meemaakt tijdens die interviews, komt het misschien wel op tv en wordt het tv moment van het jaar 2009!
Vertel mij nu in 1 zin wat het format is volgens jou? Mensen interviewen die aan een real-life soap hebben meegedaan is geen format, hoogstens een opzetje voor een programma idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is onzinJe kan dit wel degelijk formatteren
Bart, Heb je de C4 docu I'll Do Anything to Get on TV (2005) al eens gekeken? Misschien interessant voor inspiratie
Ow, en Seki
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:26 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hoop je hiermee wat geholpen te hebben![]()
Popje, ik ben al 6 jaar formatontwikkelaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:26 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Vertel mij nu in 1 zin wat het format is volgens jou? Mensen interviewen die aan een real-life soap hebben meegedaan is geen format, hoogstens een opzetje voor een programma idee.
Les 1
Wat is een format?
Een format is een uitgewerkt programma-idee waarin unieke kenmerken zitten. Belangrijke kenmerken zijn de naam, de vormgeving en de inhoud. Een eenvoudig programma-idee is nog geen format.
Aan welke eisen voldoet een goed format?
Een goed format bevat unieke kenmerken. Bij Big Brother was dat bijvoorbeeld de naam, de titelsong, het logo, de vormgeving en de spelopbouw, hoewel dat laatste ? de afvalrace en niet weg kunnen - ook terug te zien was in de serie De Bus of Expeditie Robinson.
Hoop je hiermee wat geholpen te hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |