Je bomschort heb je niet nodig. De Israëliërs hebben al genoeg bommen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:02 schreef Elkafila het volgende:
Yesss
Ik vertrek over 1 week om een half jaar in Israel te studeren...
Ze hebben het goed geplanned deze pokke oorlog..
Hoe kan ik nou mijn bomschort meenemen als ik een 20 kilo bagage limiet heb!!!???
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
FF iets anders
Scanner reports: US Airways jet was carrying up to 151 people, rescues in progress.
minder dan een minuut ago from BNO Headquarters
US media are reporting that the plane which crashed in New York is an Airbus A320, still no word on casualties. 4 minuten ago from BNO Headquarters
US Airways plane flying from New York to North Carolina crashes into Hudson River; 146 people were on board according to Sky News.
Live
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:07 schreef venomsnake het volgende:
Iedereen leeft nog in dat vliegtuig.
CNN heeft iemand aan de lijn die net uit dat vliegtuig komt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Wel beter dat hij in het water is geland.
Ow okay, door een vogel komt het hoorde ik net.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
CNN heeft iemand aan de lijn die net uit dat vliegtuig komt.
dankjequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Deze ook niet?
http://www.ustream.tv/channel/gaza-attack
Moet wel een grote vogel zijn in ieder geval, of een groep..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Renderclippur het volgende:
Hmm ze zeggen dat er een vogel in de motor vloog, maar volgens de mensen aan boord hoorden ze een harde knal en begon het rokerig te worden.
Door een vogel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:19 schreef Renderclippur het volgende:
Waarom was het toestel nu neergestort?
Een noodlanding dus?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Renderclippur het volgende:
Nu zeggen ze dat de piloot zei dat er een dubble birdstrike was :S
Ik las, in 1e instantie, net bij de CNN live headlines, Piano in the Hudson river en dat bij 3 streams. Vond het al wat vreemd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
FF iets anders
Scanner reports: US Airways jet was carrying up to 151 people, rescues in progress.
minder dan een minuut ago from BNO Headquarters
US media are reporting that the plane which crashed in New York is an Airbus A320, still no word on casualties. 4 minuten ago from BNO Headquarters
US Airways plane flying from New York to North Carolina crashes into Hudson River; 146 people were on board according to Sky News.
Live
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Pianoquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik las, in 1e instantie, net bij de CNN live headlines, Piano in the Hudson river en dat bij 3 streams. Vond het al wat vreemd.![]()
Iedereen het overleefd, ongelooflijk. Piloot scheen super geweest te zijn.
Verbaast me eigenlijk wel, als je ziet hoeveel er vandaag overdag is gebeurd had ik verwacht dat ze de hele avond door gingen. Maar waarschijnlijk toch even recapituleren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef moonmovies het volgende:
t is tot nu toe nog rustig
Hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef yavanna het volgende:
Teleport is trouwens weer online. Hij zend nu steeds beelden mbt de Piano plane crash uit.
Teleport?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:05 schreef bastibro het volgende:
Hij mag alleen die deurscharnieren wel ns smeren
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar tunnels voor hadden . .
laterquote:
Bah, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar tunnels voor hadden . .
Kunnen ze mooi rookgordijnen mee leggen hOOr, om de jongens op de grond mee te beschermenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:31 schreef venomsnake het volgende:
Ongelooflijk dat ze dat fosfor maar blijven gebruiken.
http://snardfarker.ning.c(...)-webcam-watch-it-nowquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:33 schreef F04 het volgende:
Weet iemand nog een goede cam stream? Die bij mij heeft alleen rechts geluid.
Dus jij wilt stereoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:34 schreef bastibro het volgende:
[..]
http://snardfarker.ning.c(...)-webcam-watch-it-now
Dat werkt wel als een rode lap op sommigen hier zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:31 schreef venomsnake het volgende:
Ongelooflijk dat ze dat fosfor maar blijven gebruiken.
Gek he..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat werkt wel als een rode lap op sommigen hier zeg
Ja, waarom je zo druk maken over rookgordijnen?quote:
Rookgordijnen op het VN gebouw gooien midden in de stad??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, waarom je zo druk maken over rookgordijnen?
Ja dat klopt, maar het scheelt wel dat die gasten dat convenant nooit ondertekend hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Rookgordijnen op het VN gebouw gooien midden in de stad??![]()
Man, haal die plaat eens voor je kop weg. Ze gebruiken het als wapen.
Sowieso is het volgens internationaal recht verboden om Witte Fosfor op de bewoonde wereld te gooien.
Ik moest ook even opzoeken wat dat doet, als ik het goed begrijp is het een rook/brandbom dat niet officieel als chemisch wapen wordt gezien? (bron)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Rookgordijnen op het VN gebouw gooien midden in de stad??![]()
Man, haal die plaat eens voor je kop weg. Ze gebruiken het als wapen.
Sowieso is het volgens internationaal recht verboden om Witte Fosfor op de bewoonde wereld te gooien.
Klopt. In een groot open gebied is het als rookbom te gebruiken. Maar in de buurt van mensen is het levensgevaarlijk, het is een chemisch goedje dat je niet even blust door er wat water op te gooien. Als je ermee in aanraking komt dan brand het door tot aan je botten, ook de rook die er vanaf komt is niet fris, het beschadigd je longen zeer ernstig, vaak tot de dood erop volgt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moest ook even opzoeken wat dat doet, als ik het goed begrijp is het een rook/brandbom dat niet officieel als chemisch wapen wordt gezien? (bron)
http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef yavanna het volgende:
Ik heb tot een uur of 2.30 gekeken en idd weinig bijzonders. Vanochtend schijnt een ziekenhuis te zijn getroffen, waarbij een grote brand uitbrak.
Momenteel lijkt geen stream te werken.
Ga even wat anders doen dan.. Dan kunnen wij misschien weer kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
Zie je welElke keer dat ik even wil kijken gebeurt er zoiets
Okayquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ga even wat anders doen dan.. Dan kunnen wij misschien weer kijken.
Het lag niet aan jou.. Stream doet het nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Is er ergens nog een werkende stream?
Nee hoor, blijkbaar mijn schuld dus nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou.. Stream doet het nog niet.![]()
Of ben je het nog steeds stiekum aan het proberen?![]()
Is de oorlog over??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:40 schreef -jos- het volgende:
Israel heeft zich inderdaad teruggetrokken, geen idee op dat gepland was of dat Hamas te veel tegenstand bood maar Hamas viert het natuurlijk als een overwinning:
http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=82561§ionid=351020101
Okee....ik heb te vroeg gejuicht, hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef rgras het volgende:
Dat nieuwsbericht gaat alleen over een Islamitische geestelijk leider die heeft gezegd dat de terugtrekking van het Israëlische leger naar de buitenwijken een aanslag is op het zelfvertrouwen van het Israëlische leger.
Ja, en zo gaat het al tientallen jaren van beiden kanten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef rgras het volgende:
Hamas heeft vannacht nog een vredesvoorstel afgeslagen omdat ze het niet eens waren met de Israëlische eisen.
Ja, daar zijn ze ook echt in de positie voor. Goed dat ze weer een voorstel tot vrede hebben afgeslagen, dat geeft Israel de tijd om ze volledig te vernietigen. Bah wat een t*ringvolk is het toch!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef rgras het volgende:
Hamas heeft vannacht nog een vredesvoorstel afgeslagen omdat ze het niet eens waren met de Israëlische eisen.
Wachtwoord? Ik heb beeld hOOr . . bedankt voor de link trouwensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef -jos- het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/live-mcr-room
live stream nu, mocht je het paswoord willen weten stuur mij even een berichtje. (geen trolls toegestaan)
Dan is die er net afgehaaldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef bastibro het volgende:
[..]
Wachtwoord? Ik heb beeld hOOr . . bedankt voor de link trouwens![]()
quote:16 Januari 2009
Morgen besluit Israël over bestand
Het Israëlische kabinet wil morgen een besluit nemen over een bestand. Volgens bronnen bij de regering zal het kabinet stemmen over een eenzijdig bestand, omdat de onderhandelingen met Hamas in Egypte niet opschieten.
Israël sloot vandaag een akkoord met de VS over bestrijding van wapensmokkel naar de Gazastrook. Amerika gaat Israël met detectieapparatuur en waarnemingen vanuit de lucht helpen. Mogelijk worden ook NAVO-schepen in het plan betrokken.
Egypte zou buitenlandse experts op zijn grondgebied willen toelaten om de tunnels op te sporen die Hamas gebruikt om wapens naar Gaza te smokkelen.
Dankquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef rgras het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/live-mcr-room
Kom er ook niet meer in nuquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:12 schreef rgras het volgende:
Weet iemand het wachtwoord hiervan: http://www.ustream.tv/channel/live-mcr-room ?
Heerlijk, die naïviteitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef bastibro het volgende:
Het bizarre is dat kinderen de wapens door de tunnels vervoeren
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:11 schreef -jos- het volgende:
mms://media2.sonara.net/online2
werkt nu ook (WMP open URL)
Jammerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:25 schreef -jos- het volgende:
Ik hoor dat Israel zou hebben gezegd dat ze alle troepen weer terugtrekken uit Gaza!
Wow, wat een foto!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:17 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Palestinian civilians and medics run to safety during an Israeli strike over a UN school in Beit Lahia, northern Gaza Strip early on January 17, 2009."
Probeer dit eens: http://i43.tinypic.com/2z7j5af.pngquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:35 schreef loicvdw het volgende:
View My Video
[ afbeelding ]
Heeft iemand registratie code voor 123 AVI to Gif Converter 3.2![]()
Alvast bedankt![]()
Dan wil je wel rennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:17 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Palestinian civilians and medics run to safety during an Israeli strike over a UN school in Beit Lahia, northern Gaza Strip early on January 17, 2009."
Yep, klik maar op de foto om hem te vergroten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zie ik nou een UN busje staan op die foto?
Jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoor heel de tijd een soort propellervliegtuigje op de achtergrond. Zijn dat nou die drones?
Hoi, volg je ook de streams? Ik zag je foto in de SC, tè erg toch?quote:
Ah ok, ik volg de streams van Heidi.quote:
Klopt.. Zo zien ze eruit:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ok, thanks. Dat zijn dus onbemande vliegtuigjes die verkenningsvluchten uitvoeren begrijp ik?
klikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef rgras het volgende:
Heeft iemand hier een werkende stream?
Oh, jij bent in de buurt. Dat verklaart alles.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, jij bent in de buurt. Dat verklaart alles.
Daardoor liep FF helemaal vastquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.![]()
http://dgk.servehttp.com/
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.![]()
http://dgk.servehttp.com/
Oh jee, sorry. Ik gebruik IE.quote:
Blijkbaar is t algemeen bekend dat het in FF niet werkt, I didn't knowquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, sorry. Ik gebruik IE.
Ja Aagje, op Heidi kun je altijd rekenen.![]()
klopt, ook tijdens DGK..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, sorry. Ik gebruik IE.
Ja Aagje, op Heidi kun je altijd rekenen.![]()
Wat raar. Mijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef NoizEkick het volgende:
Ja, in FF doen de streams het meestal niet.
Oh, hoorde ik t toch goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:
Zo te zien heeft de stad voor een groot gedeelte wel weer elektriciteit.
[ afbeelding ]
Klinkt trouwens erg onheilspellend die gebeden terwijl je de drones ook hoort vliegen..
Ik heb beelden van die school die vanmorgen geraakt is . Zitten allemaal mensen (veel kinderen) een beetje voor zich ui te kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
No video signal
Ik kijk net en zie allemaal mensenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb beelden van die school die vanmorgen geraakt is . Zitten allemaal mensen (veel kinderen) een beetje voor zich ui te kijken.
Dat had ik gemist. Zag allemaal mannen een trap oplopenquote:
Je ziet nu allemaal hoge piefen van de VN die een kijkje komen nemen..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had ik gemist. Zag allemaal mannen een trap oplopen
Ah. Hebben die niet een nieuw hoofdgebouw nodigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je ziet nu allemaal hoge piefen van de VN die een kijkje komen nemen..
Oa deze meneer:
Niettusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
En nu weer zwart
Welke stream hebbie aan staan dan?quote:
He, jammer..quote:
Alstublieft.quote:
Nee echt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
He, jammer..![]()
Heb je echt niet stiekem geklikt?
Vertrouwde je me niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee echt nietIk zet altijd eerst mn muis erop
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ondertiteling?
Goede vraag..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ook vaag trouwens, waarom je de ene keer wel die banner eronder krijgt en een andere keer niet
Laten zien hoe erg het isquote:
Foto van een hond gezien die heel erg aan t doodbloeden isquote:
komt goed, iedere avond hetzelfde, teveel kijkers.quote:
Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrok me dood van dat geluid ineens weer
Vanochtend werd ik wakker geblaft door volgens mij een heel grote hond in Gazaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.![]()
Waar kijken we nu weer naar? Gasten op een dak?
Dat is gewoon de cam... maar die wordt schijnbaar dus ook gebruikt voor journalisten die even een zegje willen doen in nieuwsuitzendingen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.![]()
Waar kijken we nu weer naar? Gasten op een dak?
Laat jij je pc de hele nacht aanstaan dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Vanochtend werd ik wakker geblaft door volgens mij een heel grote hond in Gaza
Ik heb een bed laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat jij je pc de hele nacht aanstaan dan?
Ok, thanks F04.
Grappig, ik las het laatst. Toedels.quote:
Toen deed ie t nog gewoon normaalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb de stream ook de hele nacht aan gehad.
Was niets, alleen gekut met die camera, en een journalist die wat probeerde te zeggen voor de camera. Schijnbaar kwam het niet echt over wat die gast probeerde te zeggen want men ging gelijk al bellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wie zijn dat allemaal?![]()
Wat heb ik allemaal wel niet gemist?
Heeft het de hele nacht (voor zover ik weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen deed ie t nog gewoon normaal
Nee, dat was een ander gebouw.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze vanaf het dak werken trouwens, maar dat heeft vast wellicht misschien met dit te maken?
http://www.rtl.nl/compone(...)i_plain.xml?forcewmp
Wara kan je die toespraak dan zien?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:53 schreef rgras het volgende:
Olmert geeft over 7 minuten een toespraak aan zijn volk, misschien dat daarom grote zenders nu gebruik maken van de feed.
Ik kan de stream van Al Jazeera niet vangen, helaas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:29 schreef F04 het volgende:
De conferentie gaat zo beginnen.... Die aljazeera stream buffert soms wel.
livestation downloaden, dan kun je het zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik kan de stream van Al Jazeera niet vangen, helaas.
Dat livestation downloaden kan mijn computer niet aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
livestation downloaden, dan kun je het zien.
Ow.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat livestation downloaden kan mijn computer niet aan
Vanaf 0.00 GMT.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef moonmovies het volgende:
geen aanvallen meer vanavond van Israel...
mms://media2.sonara.net/online2quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Puddinghut het volgende:
Heeft iemand een goede stream van Ramattan? Niet Al Jazeera maar gewoon de Gaza Cam
Wanneer hamas rakketten afschiet, dan zal Israel reageren is gezegd . .quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef moonmovies het volgende:
geen aanvallen meer vanavond van Israel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |